in het theater is het nog leukerquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:12 schreef borisz het volgende:
leuk Arie en Sylvester bij 3fm
zekerquote:
Alleen ziet zijn achterban het nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
ook leuk om mannen als van der Vlies eens in een debat te zien
Zal hij Thieme negeren?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
in het theater is het nog leuker
[..]
zeker
ook leuk om mannen als van der Vlies eens in een debat te zien
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alleen ziet zijn achterban het niet
Blijft een leuk woord om elke keer verkeerd te lezen.quote:
Bommelding is ook een leukequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijft een leuk woord om elke keer verkeerd te lezen.![]()
niemand kan datquote:
het hrootste beest dat we hebben in Hools? Die kan er juist niet omheen!quote:
Gebroeders Ko.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Trouwens vandaag de discostamper "Hij heeft een boot, Sinterklaas heeft een hele mooie boot" meerdere keren gehoord tijdens de overblijf.
Ja, gigantische hit!quote:
Ik heb je niet op msn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, gigantische hit!
Heb jij mij trouwens op MSN toegevoegd of is dat iemand anders, die met zijn voornaam vernoemd is naar een keeper??
Daar kom je denk ik vanzelf nog wel achter dan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Iemand van FOK! had me toegevoegd, maar is nog niet online geweest en ik weet niet wie het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |