Niet zo onzeker en niets van al die anderen aantrekken. Ga gewoon naar haar toe, opgelost.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:46 schreef twetwe het volgende:
Hahaha, het gaat me niet om de sexIk bedoel dat heb ik met de scharrels ook wel
Het gaat mij gewoon om de relatie! Ik zat zo dichtbij en omdat ik gewoon zeg tegen haar wat anderen tegen mij zeg verpest ik het gewoon weer fucktop!
Ik heb niet tegen haar gezegd dat ze een slet was! Dan zou ik zelf net zo slecht zijn. En het gaat dr gewoon om dat ik me fucking kut voel. Ik kan wel een andere meid gaan zoenen, maar daar voel ik me waarnschijnlijk niet beter door.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:47 schreef Dagonet het volgende:
Nja, paar dingetjes om mee te beginnen; nja. Witregels maken het geheel een heel stuk leesbaarder voor iedereen, dit is een woordenbrei waar amper een touw aan vast te knopen is. Verliefdzijn is geen woord, het zijn twee woorden: verliefd en zijn. En als laatstje, nja.
Maar goed, jij wilde dus meer van haar dan zij van jou, daar hoeft ze natuurlijk geen slet voor te zijn. Je dacht zelf ook "geen relatie, nog niet" en daar heeft zij aan gehouden.
En nu ben je op hoge poten verhaal komen halen terwijl zijn niet eens weet wat er aan de hand was en heb je het verkloot. Eigen schuld en je kan doorgaan of proberen het te repareren met het risico dat ze alsnog na een maand je aan de kant zet voor de volgende.
Euh, nee het is toch ook een optie om haar nog een keer te bellen om weer wat af te spreken, als ze nog steeds boos is gooi je er een sorrie tegenaan en laat het achter je.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:53 schreef twetwe het volgende:
Ja, ik wil dr ook minder aan denken, dan gaat het wel vanzelf uit. Mja niks helpt. Zaterdagavond uitgaan bewust zonder haar, helpt niet. Zaterdag niet aan haar denken wou niet. Maandag op school, dacht alleen maar aan haarSmiddags naar kameraad, dacht alleen maar aan haar. Savonds ging ik pokeren, ik was wat afwezig zeiden me maten
Vandaag school en werk. Manneman ik word gek!
Ja, we gaan deze week ook nog wel wat doen. Alleen vind ik het nu stukken minder als vorige week. Ik heb naar gedaan tegen haar, hoe vind ze dat? Zei heeft naar tegen mij gedaan, hoe zal ik tegen haar reageren als ik haar ziequote:Op dinsdag 21 november 2006 17:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Euh, nee het is toch ook een optie om haar nog een keer te bellen om weer wat af te spreken, als ze nog steeds boos is gooi je er een sorrie tegenaan en laat het achter je.
Zoals je altijd hebt gedaan. Als er een keer iets gebeurt hoef je toch niet heel je manier van doen aan te passen omdat "ineens alles anders is"? Ik vind dat onzin, blijf gewoon jezelf, zoals je altijd bent.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:57 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ja, we gaan deze week ook nog wel wat doen. Alleen vind ik het nu stukken minder als vorige week. Ik heb naar gedaan tegen haar, hoe vind ze dat? Zei heeft naar tegen mij gedaan, hoe zal ik tegen haar reageren als ik haar zie![]()
Geboortedatum: 03-02-1982quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:42 schreef twetwe het volgende:
Goed, ik ben een jongen van 17
Wie is er nu de slet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef twetwe het volgende:
Ach misschien is ze ook wel een slet. Ik ga het nog gewoon geloven ook. Schijt. Donderdag weer uit, ga ik mooi chickies pakken!
Ja gek, ik ga me echte leeftijd niet in me profiel zetten!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:53 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Geboortedatum: 03-02-1982
Mooi verhaal.
Let ff op anders.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Aibmi het volgende:
Omdat andere mensen haar een slet vinden wil jij haar niet meer?
Degene die het tegen mij vertelde vertrouw ik wel heel erg hoor!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:54 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Wie is er nu de slet?![]()
Ik vind het een beetje suf dat je er al direct van uit gaat dat roddels de waarheid is.
Whehehehehe! Jij vertrouwd een vrouw wat betreft een onpartijdige mening over een andere vrouw?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:44 schreef twetwe het volgende:
[..]
Degene die het tegen mij vertelde vertrouw ik wel heel erg hoor!
Ja, gelijk heb jequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehehehehe! Jij vertrouwd een vrouw wat betreft een onpartijdige mening over een andere vrouw?! Your doomed buddy.
Maar anyway, je hebt het nu toch eigenlijk al verneukt dus laat ook maar lekker gaan, meer vrouwen dan kerken enzo.
Behalve als het vrouwen zijn die over andere vrouwen lullen. Zeker in de puberteit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:34 schreef Koentje3 het volgende:
geloof je maten.
Ik heb 3 weken terug een meisje van 19 gezoend. Nou dan moet ik toch zeggen dat ik me prettiger voel bij een meisje die 2 jaar jonger isquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef releaze het volgende:
Verliefdheid is maar niets, verliefdheid is rampzalig! Erger dan de mazelen, de bod of rode hond! Want die zijn op zn hoogst eenmalig, lang niet zo rampzalig ongezond..
_Ze is 15_, ze is geen slet, ze is een onmogelijke puber. Hup, foei, weg! Beter 2 jaar single of een vrouw die ouder dan je is dan een puber van 15..
Piratenmuziekquote:Op woensdag 22 november 2006 09:00 schreef twetwe het volgende:
Ja tuurlijk weet ik dat zeker kerel. Nogmaals: ik zet me echte geboortedatum hier niet in mijn profielcheck gertjankremers.hyves.nl als je het niet gelooft
Lijp tochquote:Op woensdag 22 november 2006 11:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Piratenmuziek [afbeelding] [afbeelding]
Je bent zelf ook een slet, dus wat maakt het uit dat zij het isquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:46 schreef twetwe het volgende:
Hahaha, het gaat me niet om de sexIk bedoel dat heb ik met de scharrels ook wel
Het gaat mij gewoon om de relatie! Ik zat zo dichtbij en omdat ik gewoon zeg tegen haar wat anderen tegen mij zeg verpest ik het gewoon weer fucktop!
Oh god..quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:42 schreef twetwe het volgende:
Dus ik zo: volgende week dinsdag weer he? Oke is goedHvj
nja.
En wel je hyves hier zetten? Dan is je geboorte datum toch minder privacy gevoelig...quote:Op woensdag 22 november 2006 09:00 schreef twetwe het volgende:
Ja tuurlijk weet ik dat zeker kerel. Nogmaals: ik zet me echte geboortedatum hier niet in mijn profielcheck gertjankremers.hyves.nl als je het niet gelooft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |