Ze heeft mij gisteren nog gemaildquote:Op woensdag 29 november 2006 17:50 schreef Ace1 het volgende:
Ellen reageert al paar dagen niet.
Idd, betrouwbaarquote:Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Billy_Mack het volgende:
jaja, enorm betrouwbaar dusik wacht wel op de echte winkels!
Kreeg net mailtje dat ze problemen het met mailtjes vanaf NL, en of ik hem nog een x wilde sturenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:50 schreef Ace1 het volgende:
Ellen reageert al paar dagen niet.
Ik kan dat ookquote:Op woensdag 29 november 2006 23:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik kan nog wel bestellen van de officiele websites, misschien moet ik ook maar een service opzetten, ik verdien er aan, jullie krijgen je mooie kleding, ik blij, jullie blij
Ach ja...verder ben ik er ook niet zeker van dat elke bestelling door A&F wordt doorgelaten, het is al vaker voorgekomen dat bij mensen met een account hun orders zijn gecanceld, en de volgende wordt dan ineens wel weer verzonden.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan dat ook
Alleen zo'n service he, geeft wel wat gezeik denk.
Tenminste, ik weet niet of de douane bijhoudt wat je binnenkrijgt enzo, maar als jij in ene heel veel A&F kleding binnenkrijgt, zullen ze het vast raar vinden
Vet shirt, heb ik daar ook besteld, zit mooi.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef Ace1 het volgende:
Dit:
[afbeelding]
en dit besteld:
[afbeelding]
fake volgens mij, van trendgivers weet ik zeker dat t fake is.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:52 schreef Originele_Naam het volgende:
jongens effe een vraagje: bij de ebay verkoper dressed2chill is dat echt of nep??
Hoe zie je dat dan eignen lijk ik zie het verschil nooit zo snel met als je het vergelijkt op de site van A&F.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:38 schreef men_in_red het volgende:
[..]
fake volgens mij, van trendgivers weet ik zeker dat t fake is.
boeiend.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:13 schreef Proper_fucked het volgende:
hehe, in de nieuwste intermediair staat een artikel over youtube en hele grote foto van Steven Chen en Chad Hurley(oprichters). Steven Chen heeft daar een abercrombie overhemd aan.. Denk, deel het even met jullie
ik dacht dat trendgivers wel echt was altijd. Is ook duur, en alle labels zitten erin etc. Wel heel goed gedaan dan als dat nep is. Waarom weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:38 schreef men_in_red het volgende:
[..]
fake volgens mij, van trendgivers weet ik zeker dat t fake is.
Zit wel goed in ieder geval wat ik daar heb gekocht. Over uurtje of 2 zal ik wat foto's neerzetten ;0quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:32 schreef Originele_Naam het volgende:
Dus in feite weet niemand zeker of dressed2chill of trendgivers fake zijn
nou wel als het goed is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:43 schreef Coconut het volgende:
Je foto doet het niet.
dit inderdaad, en er moet ook een vintage look zitten aan de witte band onderaan de achterkant, die zit er ook niet, bij jou is hij helemaal glad, en op de foto van abercrombie.com is duidelijk te zien dat het waffle is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:18 schreef Coconut het volgende:
Ik denk dat hij nep is. Het lettertype op het label is net heel iets afwijkend. (vergeleken met vesten die hier in de kast liggen)
Daarbij komt dat het volgens mij dit vest is, welke nu op de abercrombie site staat. Dan zie je toch een duidelijk verschil aan de kleur wafeltjesvoering van de capuchon en de kleur strepen in de 'nekband'.
[afbeelding]
Ja, zij verkopen de 'goede' namaak. Qua vesten dan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:19 schreef Originele_Naam het volgende:
Dus en trendgivers en dressesd2chill zijn fake
Ik heb hem nu aan en de echte is veel meer 'vintage', zowel de tekst als de stof zelf...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:36 schreef BlaZ het volgende:
Hier wat foto's
Zeg ut maar echt of nep;
[afbeelding]
[afbeelding]
http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/DSC05145.JPG
http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/DSC05146.JPG
http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/DSC05147.JPG
http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/DSC05148.JPG
http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/DSC05149.JPG
http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/DSC05150.JPG
http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/DSC05151.JPG
Ja, zojuist is alles binnengekomen incl. een fleece vest die in backorder was en 2 Dec. verstuurd is. De andere 2 items waren 29 November verstuurd maar alles is in één keer binnengekomen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:44 schreef Ace1 het volgende:
Iemand zn bestelling van ellen al binnen?
Tot nu toe niet iig. Dat geeft helaas geen garantie want heb wel eens vaker een acceptgiro gehad achteraf. We zullen het wel zien. Ik gok zo dat de doos die verzonden is op 29 Nov. heeft overnacht bij de douane.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
geen douane heffing?
Zou je in dit topic een specificatie kunnen geven van je bestelling via ellen, dus met alle kosten? Dat zou erg fijn zijn. Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, zojuist is alles binnengekomen incl. een fleece vest die in backorder was en 2 Dec. verstuurd is. De andere 2 items waren 29 November verstuurd maar alles is in één keer binnengekomen.
Ben er erg blij mee!
Kostenspecificatie graag!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:21 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik heb m'n A&F overhemd + t-shirt ook binnen
Dus voor de mensen die nog twijfelen: het is iets duurder en trager, maar via fromus2eu.com is er dus nog Abercrombie en Hollister etc. te bestellen
quote:Blouse en T-shirt $104.00
Verzending naar ons adres $ 12.95
Verzenden naar Nederland $ 22.00
5% kosten voor int. banking $ 6.90
Totaal $ 145.85 / Euro 123.00
Fee fromus2eu 20.00
Totaal Euro 143.00
Kosten vallen reuze mee, als je een overhemd en t-shirt hier in NL koopt ben je ook al gauw dat bedrag kwijt.quote:
De mijne is ook op 2 december verstuurd, dus hij zal eind deze week of begin volgende week binnen komen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:42 schreef Drexciyan het volgende:
hmmm, 2 december verzonden zeg je? dan zal mijn pakketje morgen ook wel binnen komen.
zag vanochtend al een mailtje van Ellen dat het 2 december verzonden is.
ben benieuwd....
16 dagenquote:Hoe lang heeft het nou uiteindelijk geduurd van bestelling doorgeven tot aan levering in NL?
Ben jij 104 dollar kwijt voor een overhemd en tshirt?quote:
dan heb jij waarschijnlijk via abercrombiekids.com besteld en hij via abercrombie.com.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ben jij 104 dollar kwijt voor een overhemd en tshirt?
Ik ben 79 dollar kwijt voor een fleece en overhemd :S
ja behoorlijk veel idd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:43 schreef Ace1 het volgende:
Wist niet dat dat zo veel scheelde...
In Londen gaat ie volgend jaar open als het goed is, van een A&F winkel hier in Nederland is nooit sprake geweest.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef Mert het volgende:
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat A&F een winkel in Londen zou openen, volgens mij zelfs hier, is daar al meer bekend over?
Ik bedoelde dat ik het hier op het forum had gelezenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:12 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
In Londen gaat ie volgend jaar open als het goed is, van een A&F winkel hier in Nederland is nooit sprake geweest.
Gewoon de kosten eerlijk delen.....quote:Op woensdag 6 december 2006 09:08 schreef Ednet het volgende:
Phraze, wat zijn de kosten? Ik wil wel meedelen als de kosten niet al te hoog zijn.
Tering er gaat veel mis bij mij vandaag. Maar ik was van plan een typo bij te werkenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:29 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het hier op het forum had gelezen![]()
Maar goed dat ik volgend jaar weer wat weekendjes Londen gepland heb staan.
Bij een rechtstreekse bestelling bij abercrombie is de kans heel groot vind ik. Ik heb tot nu toe altijd de heffing moeten betalen. (keer of 8 besteld)quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Ednet het volgende:
Hoe groot is de kans overigens dat de douane invoerrechten heft?
hoeveel moest je betalen, en wat voor maat heb jij?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Drexciyan het volgende:
vanmorgen het pakketje via Ellen ontvangen. geen heffing.
gelukkig is de broek exact de juiste maat
vraag me alleen af hoe je die riem vast zet
[afbeelding]
De acceptgiro van de heffing kan je ook nog weken (soms zelfs maanden) later krijgen hoor, dus ik zou nog niet te hard juichen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Drexciyan het volgende:
[afbeelding]
Welke datum heeft ze jou pakketje verzonden ?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Drexciyan het volgende:
[afbeelding]
je riem door die 2 dingen en dan terug over de eerste, onder de tweede.quote:
$128,35quote:Op donderdag 7 december 2006 13:09 schreef eer-ik het volgende:
hoeveel moest je betalen, en wat voor maat heb jij?
deze staat ook op mijn aanschaflijst
Ik ga er niet vanuit. ze heeft bewust de waardevermelding lager gehouden en als gift aangevinkt.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:13 schreef Coconut het volgende:
De acceptgiro van de heffing kan je ook nog weken (soms zelfs maanden) later krijgen hoor, dus ik zou nog niet te hard juichen.
een compleet overzicht;quote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef Exploit het volgende:
welke datum heeft ze jou pakketje verzonden ?
thanks!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:01 schreef roburt het volgende:
je riem door die 2 dingen en dan terug over de eerste, onder de tweede.
heb precies die broek, maar dan van american today, maar dan mooier (en goedkoper)
quote:Kosten voor product: $ 153,50
Gewoon 200 euro betalen voor iets dat 114 euro kost...quote:Totaal 200 euro
Welke hoodie is het en welke maat? Heb wel interesse denk ik :pquote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef Ace1 het volgende:
30 november m'n bestelling bij Ellen geplaats, heb het net binnen
Hoodie is helaas te kleinHij is vooral te kort.. mauwen zijn eigenlijk precies goed... Als ik 10 cm kleiner was geweest had ie gepast. Dus die ga ik weer verkopen..
Het overhemd pas beter, die hou ik wel....
Ik vind 200 euro voor 3 kledingstukken helemaal niet zo duur en aangezien ik niet op vakantie wil naar de vs is dit goed te doen voor me. Ik wil ook geen collectie, ik wilde die 3 dingen en die heb ik nu en ben er nog steeds blij mee.quote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een prijzen!
[..]
[..]
Gewoon 200 euro betalen voor iets dat 114 euro kost...
Ietwat overdereven maar toch: kan je niet beter ff niks kopen, naar de VS op vakantie gaan en zelf groot inslaan, aangezien alle kleding daar stukken goedkoper is?
Check het vraag en aanbod forumquote:Op maandag 11 december 2006 15:12 schreef Ruehl het volgende:
[..]
Welke hoodie is het en welke maat? Heb wel interesse denk ik :p
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je A&F kids gaat bestellen als je 1.90 bent, best risico ook.quote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef Ace1 het volgende:
30 november m'n bestelling bij Ellen geplaats, heb het net binnen
Hoodie is helaas te kleinHij is vooral te kort.. mauwen zijn eigenlijk precies goed... Als ik 10 cm kleiner was geweest had ie gepast. Dus die ga ik weer verkopen..
Het overhemd pas beter, die hou ik wel....
gave broek!!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Drexciyan het volgende:
[afbeelding]
nee, heb er geen eigen foto's van.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:30 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
gave broek!!
Heb je toevallig nog meer (eigen) foto's ??
Het is hier nu vrij goedkoop dankzij de lage dollarkoers , a.s. zaterdag gaan wij weer richting Amsterdam , vrijdag gaan we nog ff langs de A&F winkel in de Florida mall om de laatste lege plekjes in m'n koffer op te vullenquote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een prijzen!
[..]
[..]
Gewoon 200 euro betalen voor iets dat 114 euro kost...
Ietwat overdereven maar toch: kan je niet beter ff niks kopen, naar de VS op vakantie gaan en zelf groot inslaan, aangezien alle kleding daar stukken goedkoper is?
Sorry maar ze hebben pashokjes daarzoquote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef DBBknown het volgende:
enchanter, als je toevallig per ongeluk iets in de maat small mee neemt help ik je er graag vanaf hoor![]()
"bodybuilding, a style of life" en dan maat S? dan doe je iets niet goed denk ik, of wat?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef DBBknown het volgende:
enchanter, als je toevallig per ongeluk iets in de maat small mee neemt help ik je er graag vanaf hoor![]()
Ik heb wel eens foto's gepost, volgens mij in het vorige topic. Als het goed is krijg ik morgen een overhemd dus zal dat ook wel posten van het weekend.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:37 schreef kenny89 het volgende:
heeft er iemand nog plaatjes van de overhemden en hoodies , wanneer ze die aanhebben? ik wil namelijk weten hoe ze zitten. (ben zelf best smal en wil ook geen wijde kleding.. )
mooi overhemd, heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:08 schreef Ace1 het volgende:
[[url=http://img5.imagevenue.com/loc545/th_80943_overhemd_122_545lo.JPG]afbeelding][/URL]
Ik kijk een beetje raar, maar poseren voor de zelfontspanner is weird.
Mooi spul, dat Split Rock vest vind ik echt vet mooi, die wil ik ook, hij is toch gevoerd van binnen ofnie? In welke maat heb je hem nu?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:01 schreef Exploit het volgende:
Jeej me kleding van Ellen is binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwarte blast is niet zo ergs als op de foto.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb 2 splitrock vesten, grijzen en een donkerblauwe. Ze zijn lekker gevoerd waardoor ze ideaal als een soort van jas kunnen dienen. Ik zelf zoals je hiervoor al kan lezen ben 1.90 en c.a. 65-70 kilo en draag een maatje S. Had hiervoor een maat M, maar die was te lang en zwabberde over me hele lichaam.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Mooi spul, dat Split Rock vest vind ik echt vet mooi, die wil ik ook, hij is toch gevoerd van binnen ofnie? In welke maat heb je hem nu?
Zal wel leuk zijn als je een foto aan ons laat zien waarop je dat vest aanhebt.
XL... ben bijna 1.90... hijs iets te kort jammergenoeg.. maar vind hem te mooi om te verkopenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:23 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
mooi overhemd, heb ik ook.welke maat heb je daar aan? L of XL? en hoe lang ben je?
ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:17 schreef Exploit het volgende:
[afbeelding]
Foto van splitrock vest.
P.S. ik haat zelfontspan foto's
Echt een mooi vest.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:17 schreef Exploit het volgende:
[afbeelding]
Foto van splitrock vest.
P.S. ik haat zelfontspan foto's
téveel extra kosten? Via ellen is het zelfs iets goedkoper dan wanneer je direct van de officiele webiste besteld. Maarja, via eBay is het altijd goedkoper, alleen loop je het risico dat je namaak krijgt, aangezien er echt heelveel namaak A&F kleding wordt aangeboden op eBay.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:01 schreef Drexciyan het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die size chart op de A&F site.
de maten voor broeken is niet erg duidelijk (S,M,L,XL)
heb nu die Burmac Cargo in L, maar ik twijfel nu of een M beter is.
gaat er hoofdzakelijk om dat de lengte hetzelfde is, want die is perfect.
anders haal ik zo'n Cargo pant van ebay uit de UK, want nog een keer via Ellen zie ik niet zitten. téveel extra kosten.
ja idd, als je van hun nog een toeslag krijgt dan is ellen een stuk duurder, maar als ze het goed aanpakt door er 'gift' op te zetten zul je geen rekening krijgen van FedEx, zo heb ik die invoerrechten ook steeds weten te ontlopen als er een pakketje werd verstuurd vanuit de VS.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:47 schreef Exploit het volgende:
Via ellen is het toch alleen goedkoper zolang je geen toeslag krijgt zoals je die van fedex krijgt ?
Minimaal $39.95quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:21 schreef Drexciyan het volgende:
zijn de verzendkosten van A&F zo hoog dan?
heb geen ervaring met rechtstreeks bestellen nml.
Ellen had bij mij ook Gift op het pakje gezet en de prijs was iets verlaagd. Ik zie wel of ik een naheffing krijg. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn hoodie ( en t shirt, maar dat heb ik nog niet kunnen dragen )quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja idd, als je van hun nog een toeslag krijgt dan is ellen een stuk duurder, maar als ze het goed aanpakt door er 'gift' op te zetten zul je geen rekening krijgen van FedEx, zo heb ik die invoerrechten ook steeds weten te ontlopen als er een pakketje werd verstuurd vanuit de VS.
Foto, prijs, lengte?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:47 schreef elpee het volgende:
Elwood: Misschien geintresseerd in een maat L brown of grey lampson sweater maar dan de dunne en goedkopere versie die niet meer op de site staat?
Nee, compleet ander merk, maar is een dochterbedrijf van A&F.quote:Op maandag 18 december 2006 00:00 schreef matthijst het volgende:
Domme vraag misschien, maar verkopen ze het Hollister "label" ook in de A&F winkels?
Mooi spul, ik ben echt benieuwd naar hoe dat Fierce luchtje van A&F ruikt.quote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Enchanter het volgende:
Ben weer thuis![]()
Zal proberen te posten wat ik gekocht , als ik het kan vinden op de sites
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar dan met wat minder gaten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dat was het weer even voor dit jaar![]()
Ik vind 'm wel lekker , m'n vriendin ook.quote:Op maandag 18 december 2006 01:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Mooi spul, ik ben echt benieuwd naar hoe dat Fierce luchtje van A&F ruikt.
Ja , zelfde maten , vrij lange mouwen dusquote:Op zondag 17 december 2006 23:29 schreef Exploit het volgende:
Wat mooi spul van hollister! hoe zit het btw met de maten van hollister, komen die zo'n beetje overeen met die van a&f?
Moet je 1 keer een A&F winkel binnen stappen, weet je het gelijkquote:Op maandag 18 december 2006 01:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Mooi spul, ik ben echt benieuwd naar hoe dat Fierce luchtje van A&F ruikt.
Via Ellen kan je dat luchtje wel krijgen.quote:Op maandag 18 december 2006 12:04 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Moet je 1 keer een A&F winkel binnen stappen, weet je het gelijk
Het is lekker luchtje, maar je kan het niet bestellen via internet he? Op eBay staan ze ook, maar dat vind ik beetje tricky...
Ojaquote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Via Ellen kan je dat luchtje wel krijgen.![]()
Ik ben toch niet zo heel erg fan van hollister, vind abercrombie dan wel leuker. Vooral dat gele overhemd vind ik erg leuk. Hoe is dat rode polo in het echt? Ik heb daar ook een paar van zulke modellen gezien, die vond ik eigenlijk best lelijk, maar deze ziet er toch wel wat anders uit..quote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Enchanter het volgende:
Ben weer thuis![]()
Zal proberen te posten wat ik gekocht , als ik het kan vinden op de sites
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar dan met wat minder gaten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dat was het weer even voor dit jaar![]()
Vind ik ook, Abercrombie ziet dr wat vetter uit... Idd, ubergeil overhemd. Ook die roze met die blauwe streepjes, iets fijner als deze, is erg mooiquote:Op maandag 18 december 2006 16:52 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik ben toch niet zo heel erg fan van hollister, vind abercrombie dan wel leuker. Vooral dat gele overhemd vind ik erg leuk. Hoe is dat rode polo in het echt? Ik heb daar ook een paar van zulke modellen gezien, die vond ik eigenlijk best lelijk, maar deze ziet er toch wel wat anders uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |