16 dagenquote:Hoe lang heeft het nou uiteindelijk geduurd van bestelling doorgeven tot aan levering in NL?
Ben jij 104 dollar kwijt voor een overhemd en tshirt?quote:
dan heb jij waarschijnlijk via abercrombiekids.com besteld en hij via abercrombie.com.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ben jij 104 dollar kwijt voor een overhemd en tshirt?
Ik ben 79 dollar kwijt voor een fleece en overhemd :S
ja behoorlijk veel idd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:43 schreef Ace1 het volgende:
Wist niet dat dat zo veel scheelde...
In Londen gaat ie volgend jaar open als het goed is, van een A&F winkel hier in Nederland is nooit sprake geweest.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef Mert het volgende:
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat A&F een winkel in Londen zou openen, volgens mij zelfs hier, is daar al meer bekend over?
Ik bedoelde dat ik het hier op het forum had gelezenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:12 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
In Londen gaat ie volgend jaar open als het goed is, van een A&F winkel hier in Nederland is nooit sprake geweest.
Gewoon de kosten eerlijk delen.....quote:Op woensdag 6 december 2006 09:08 schreef Ednet het volgende:
Phraze, wat zijn de kosten? Ik wil wel meedelen als de kosten niet al te hoog zijn.
Tering er gaat veel mis bij mij vandaag. Maar ik was van plan een typo bij te werkenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:29 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het hier op het forum had gelezen![]()
Maar goed dat ik volgend jaar weer wat weekendjes Londen gepland heb staan.
Bij een rechtstreekse bestelling bij abercrombie is de kans heel groot vind ik. Ik heb tot nu toe altijd de heffing moeten betalen. (keer of 8 besteld)quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Ednet het volgende:
Hoe groot is de kans overigens dat de douane invoerrechten heft?
hoeveel moest je betalen, en wat voor maat heb jij?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Drexciyan het volgende:
vanmorgen het pakketje via Ellen ontvangen. geen heffing.
gelukkig is de broek exact de juiste maat
vraag me alleen af hoe je die riem vast zet
[afbeelding]
De acceptgiro van de heffing kan je ook nog weken (soms zelfs maanden) later krijgen hoor, dus ik zou nog niet te hard juichen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Drexciyan het volgende:
[afbeelding]
Welke datum heeft ze jou pakketje verzonden ?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Drexciyan het volgende:
[afbeelding]
je riem door die 2 dingen en dan terug over de eerste, onder de tweede.quote:
$128,35quote:Op donderdag 7 december 2006 13:09 schreef eer-ik het volgende:
hoeveel moest je betalen, en wat voor maat heb jij?
deze staat ook op mijn aanschaflijst
Ik ga er niet vanuit. ze heeft bewust de waardevermelding lager gehouden en als gift aangevinkt.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:13 schreef Coconut het volgende:
De acceptgiro van de heffing kan je ook nog weken (soms zelfs maanden) later krijgen hoor, dus ik zou nog niet te hard juichen.
een compleet overzicht;quote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef Exploit het volgende:
welke datum heeft ze jou pakketje verzonden ?
thanks!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:01 schreef roburt het volgende:
je riem door die 2 dingen en dan terug over de eerste, onder de tweede.
heb precies die broek, maar dan van american today, maar dan mooier (en goedkoper)
quote:Kosten voor product: $ 153,50
Gewoon 200 euro betalen voor iets dat 114 euro kost...quote:Totaal 200 euro
Welke hoodie is het en welke maat? Heb wel interesse denk ik :pquote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef Ace1 het volgende:
30 november m'n bestelling bij Ellen geplaats, heb het net binnen
Hoodie is helaas te kleinHij is vooral te kort.. mauwen zijn eigenlijk precies goed... Als ik 10 cm kleiner was geweest had ie gepast. Dus die ga ik weer verkopen..
Het overhemd pas beter, die hou ik wel....
Ik vind 200 euro voor 3 kledingstukken helemaal niet zo duur en aangezien ik niet op vakantie wil naar de vs is dit goed te doen voor me. Ik wil ook geen collectie, ik wilde die 3 dingen en die heb ik nu en ben er nog steeds blij mee.quote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een prijzen!
[..]
[..]
Gewoon 200 euro betalen voor iets dat 114 euro kost...
Ietwat overdereven maar toch: kan je niet beter ff niks kopen, naar de VS op vakantie gaan en zelf groot inslaan, aangezien alle kleding daar stukken goedkoper is?
Check het vraag en aanbod forumquote:Op maandag 11 december 2006 15:12 schreef Ruehl het volgende:
[..]
Welke hoodie is het en welke maat? Heb wel interesse denk ik :p
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je A&F kids gaat bestellen als je 1.90 bent, best risico ook.quote:Op maandag 11 december 2006 14:32 schreef Ace1 het volgende:
30 november m'n bestelling bij Ellen geplaats, heb het net binnen
Hoodie is helaas te kleinHij is vooral te kort.. mauwen zijn eigenlijk precies goed... Als ik 10 cm kleiner was geweest had ie gepast. Dus die ga ik weer verkopen..
Het overhemd pas beter, die hou ik wel....
gave broek!!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Drexciyan het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |