nee, heb er geen eigen foto's van.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:30 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
gave broek!!
Heb je toevallig nog meer (eigen) foto's ??
Het is hier nu vrij goedkoop dankzij de lage dollarkoers , a.s. zaterdag gaan wij weer richting Amsterdam , vrijdag gaan we nog ff langs de A&F winkel in de Florida mall om de laatste lege plekjes in m'n koffer op te vullenquote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een prijzen!
[..]
[..]
Gewoon 200 euro betalen voor iets dat 114 euro kost...
Ietwat overdereven maar toch: kan je niet beter ff niks kopen, naar de VS op vakantie gaan en zelf groot inslaan, aangezien alle kleding daar stukken goedkoper is?
Sorry maar ze hebben pashokjes daarzoquote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef DBBknown het volgende:
enchanter, als je toevallig per ongeluk iets in de maat small mee neemt help ik je er graag vanaf hoor![]()
"bodybuilding, a style of life" en dan maat S? dan doe je iets niet goed denk ik, of wat?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef DBBknown het volgende:
enchanter, als je toevallig per ongeluk iets in de maat small mee neemt help ik je er graag vanaf hoor![]()
Ik heb wel eens foto's gepost, volgens mij in het vorige topic. Als het goed is krijg ik morgen een overhemd dus zal dat ook wel posten van het weekend.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:37 schreef kenny89 het volgende:
heeft er iemand nog plaatjes van de overhemden en hoodies , wanneer ze die aanhebben? ik wil namelijk weten hoe ze zitten. (ben zelf best smal en wil ook geen wijde kleding.. )
mooi overhemd, heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:08 schreef Ace1 het volgende:
[[url=http://img5.imagevenue.com/loc545/th_80943_overhemd_122_545lo.JPG]afbeelding][/URL]
Ik kijk een beetje raar, maar poseren voor de zelfontspanner is weird.
Mooi spul, dat Split Rock vest vind ik echt vet mooi, die wil ik ook, hij is toch gevoerd van binnen ofnie? In welke maat heb je hem nu?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:01 schreef Exploit het volgende:
Jeej me kleding van Ellen is binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwarte blast is niet zo ergs als op de foto.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb 2 splitrock vesten, grijzen en een donkerblauwe. Ze zijn lekker gevoerd waardoor ze ideaal als een soort van jas kunnen dienen. Ik zelf zoals je hiervoor al kan lezen ben 1.90 en c.a. 65-70 kilo en draag een maatje S. Had hiervoor een maat M, maar die was te lang en zwabberde over me hele lichaam.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Mooi spul, dat Split Rock vest vind ik echt vet mooi, die wil ik ook, hij is toch gevoerd van binnen ofnie? In welke maat heb je hem nu?
Zal wel leuk zijn als je een foto aan ons laat zien waarop je dat vest aanhebt.
XL... ben bijna 1.90... hijs iets te kort jammergenoeg.. maar vind hem te mooi om te verkopenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:23 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
mooi overhemd, heb ik ook.welke maat heb je daar aan? L of XL? en hoe lang ben je?
ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:17 schreef Exploit het volgende:
[afbeelding]
Foto van splitrock vest.
P.S. ik haat zelfontspan foto's
Echt een mooi vest.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:17 schreef Exploit het volgende:
[afbeelding]
Foto van splitrock vest.
P.S. ik haat zelfontspan foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |