Goh hee, wat een ontdekkingquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef FlowDesign het volgende:
Nicotine is binnen 5 dagen uit je lichaam. Daarna heb je alleen nog de geestelijke verslaving.
ja toch? niet dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een week
Was het maar zo eenvoudig
De eerste week is wel het ergst, maar het is nog niet over na een week...quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja toch? niet dan?
Heb zelf nog veel moeite met stoppen.
Vandaag is ook weer geen goede dag om te stoppen...
En ik dan? Ik ben ook al meerdere keren cold turkey gegaan maar dat bleek dus niet zo'n succes.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ben je niet hardnekkig verslaafd. En zal het stoppen je best goed afgaan. Succes![]()
Nee, want dan houdt ie na 30 dagen op. Nu pas na 3 maanden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lau zei dat je ook gewoon zonder key kon installeren en dan een legale kan invoeren zodra je die hebt.
Of komt dat op hetzelfde neer?
Nouw, dat staat er niet helemaal. En ik bedoel het niet. Mensen die gestolen spullen kopen, want dat is zo lekker goedkoop zouden het eens moeten ervaren hoe klote het voelt als iemand aan jouw spullen waar jij hard voor gewerkt hebt komt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
"Mensen die stelen mogen ze hun hele huis leegroven" ring a bell?
Nee, dat ken ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben ook al meerdere keren cold turkey gegaan maar dat bleek dus niet zo'n succes.Begon steeds weer. Heb het overigens wel ooit een jaar zowat niet gerookt.
Het probleem is alleen, ik moet niet voor een ander stoppen, dan werkt het niet.
Je moet het zelf beu genoeg zijn. Dat werkt het beste. Anders lukt het misschien ook wel, maar op het moment dat je het zelf kotsbeu bent werkt het nog veeeeel beter.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben ook al meerdere keren cold turkey gegaan maar dat bleek dus niet zo'n succes.Begon steeds weer. Heb het overigens wel ooit een jaar zowat niet gerookt.
Het probleem is alleen, ik moet niet voor een ander stoppen, dan werkt het niet.
EENSCH!quote:
Je hoeft ook niet voor mij te stoppen, dat doe je voor je eigen gezondheid.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jullie er elkaar aan houden. Slapheid x slapheidquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet voor mij te stoppen, dat doe je voor je eigen gezondheid.![]()
Maar het is natuurlijk wel makkelijker als we beiden tegelijk stoppen. Dan kunnen we elkaar er aan houden
Ik ben dus wel eens voor een ander gestopt. En dat hield ik toen best wel vol, een jaar. Toen was de relatie over en zag ik geen reden om niet meer te roken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je moet het zelf beu genoeg zijn. Dat werkt het beste. Anders lukt het misschien ook wel, maar op het moment dat je het zelf kotsbeu bent werkt het nog veeeeel beter.
Jullie gaan zaterdag op stap?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet voor mij te stoppen, dat doe je voor je eigen gezondheid.![]()
Maar het is natuurlijk wel makkelijker als we beiden tegelijk stoppen. Dan kunnen we elkaar er aan houden
Te bekend, te bekendquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben dus wel eens voor een ander gestopt. En dat hield ik toen best wel vol, een jaar. Toen was de relatie over en zag ik geen reden om niet meer te roken.
*ijzeren wil laat zienquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jullie er elkaar aan houden. Slapheid x slapheid.
Ergo, je was het zelf niet beu genoeg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben dus wel eens voor een ander gestopt. En dat hield ik toen best wel vol, een jaar. Toen was de relatie over en zag ik geen reden om niet meer te roken.
Je zei ergo!quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ergo, je was het zelf niet beu genoeg.
Je had na een jaar nog steeds de onbedwingbare drang om te roken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja en dan kunnen we tegen elkaar gaan lopen chagerijnen, en elkaar afzeiken, en dan zo geïrriteerd zijn dat we het maar uit maken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Niet het hele jaar door, maar omdat ik het nut er niet meer van in zag om te stoppen had ik toen ineens ontzettend veel behoefte aan roken ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je had na een jaar nog steeds de onbedwingbare drang om te roken?
*allerlei kreten onderdruktquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja en dan kunnen we tegen elkaar gaan lopen chagerijnen, en elkaar afzeiken, en dan zo geïrriteerd zijn dat we het maar uit maken.
Mag je wel weer rokenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja en dan kunnen we tegen elkaar gaan lopen chagerijnen, en elkaar afzeiken, en dan zo geïrriteerd zijn dat we het maar uit maken.![]()
How about your health?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Niet het hele jaar door, maar omdat ik het nut er niet meer van in zag om te stoppen had ik toen ineens ontzettend veel behoefte aan roken ja.
als je dat zou doen dan zit die kans er inderdaad wel inquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga jij ook weer roken als ik het over 2 maanden uit heb gemaakt?![]()
.
Iedere week goedmaaksexquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja en dan kunnen we tegen elkaar gaan lopen chagerijnen, en elkaar afzeiken, en dan zo geïrriteerd zijn dat we het maar uit maken.
health is een mode grilquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh, dat. Ja niet zo aan gedacht eigenlijk.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Sterf!
Jij hebt er straks toch geen last meer van.
Mijn pa van 62 heeft nog niet eens zo'n dikke buik als jij hebt, ga je schamenquote:
Ik ga je wel missen hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef r8ality het volgende:
[..].
Whehe. Mensen zijn echt te leuk. Iedereen zit nu serieus tegen me te zeuren. "Ben je nog niet weg naar Zweden?".
En maar volhouden dat ze het ironisch bedoelen. Uh-huh!
Ja! Wanneer ga je nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef r8ality het volgende:
[..].
Whehe. Mensen zijn echt te leuk. Iedereen zit nu serieus tegen me te zeuren. "Ben je nog niet weg naar Zweden?".
Het was slechts een weerwoord op jouw reactie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef r8ality het volgende:
[..].
Goedmaaksex is wel vermoeiend jaquote:
Ik jou ook hoorquote:
Mocht je ooit een kind krijgen, dan kun je altijd nog denken: "Zelfs Floris was niet zo irritantquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor. Behalve dan:
- een eeuwigheid wachten totdat je klaar bent met aankleden
- remsporen in de wc
- nergens vanaf kunnen blijven
- je grapjes doordrijven.
Ligt eraan wanneer de afronding van de projecten zijn, anders ben ik in de Kerstvakantie al pleite. Mocht de afronding op 8 of 9 januari vallen (maandag of dinsdag in de afrondingsweek), dan rijd ik de 10de aan.quote:
Nee dan denk ik, ach mijn kind kan niet zo irritant zijn als Florisquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mocht je ooit een kind krijgen, dan kun je altijd nog denken: "Zelfs Floris was niet zo irritant"
Ga je mij ook missen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor. Behalve dan:
- een eeuwigheid wachten totdat je klaar bent met aankleden
- remsporen in de wc
- nergens vanaf kunnen blijven
- je grapjes doordrijven.
Ja hoor. Want dan ik niemand meer pesten die klein is of kleine tieten heeftquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ga je mij ook missen?
Of is dit een inkoppertje?
Als ze bijtend aan je arm hangt houd ik haar niet tegen hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja hoor. Want dan ik niemand meer pesten die klein is of kleine tieten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |