bij een voorlopig gebrek aan seks met Lien probeert ie op deze manier wat minder rijpe vrouwen voor zich te winnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Hmmmmzz.....dus als je maar genoeg Romeinen kan opnoemen krijg je vanzelf een punt.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:12 schreef WooZ het volgende:
[..]
bij een voorlopig gebrek aan seks met Lien probeert ie op deze manier wat minder rijpe vrouwen voor zich te winnen
Ik bedoel dat je het niet met een 'x' schrijft, hè. Dat dat even duidelijk is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Seks! Seks!
Allemaal ervaringsdeskundigen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:25 schreef Mark_V het volgende:
Wat een hoop viezeengeziektekenners hier
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:26 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Allemaal ervaringsdeskundigen?![]()
SaskiaR +1quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:22 schreef SaskiaR het volgende:
welja:
AIDS
Syfilis
Gonorrhoe
Chlamydia
Platjes
Herpes
Heb je gelijk in, dat zou ik ook zeggen. HIV is namelijk het virus wat overgedragen wordt en AIDS ontwikkel je meestal pas na een paar jaar, maar uiteindelijk is AIDS toch wel de aandoening tgv de seksuele overdracht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:22 schreef Lienekien het volgende:
Iedereen zegt Aids, ik zou HIV zeggen.
Ik vind van niet: de ziekte heet gewoon Aids, die wordt veroorzaakt door het VIRUS hiv. Zo wordt syf bijvoorbeeld veroorzaakt door de bacterie treponema....quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
SaskiaR +1
[..]
Heb je gelijk in, dat zou ik ook zeggen. HIV is namelijk het virus wat overgedragen wordt en AIDS ontwikkel je meestal pas na een paar jaar, maar uiteindelijk is AIDS toch wel de aandoening tgv de seksuele overdracht.
Andere aandoeningen zijn bijvoorbeeld nog hepatitis B en candida infectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |