quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Of je ziet die gladde kop dat nerd hoofd van Wouter Nos Bakellende voorbij schieten.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wouter Nos
quote:
gladde kop? Heb je die gore kop van balkensnuitje wel eens gezien dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Of je ziet die gladde kop van Wouter Nos voorbij schieten. Wat is dat voor scheve verhouding, en dat van mijn belastingcenten? Waarom laten ze niet mensen uit het hele politieke spectrum aan het woord op een evenwichtige manier? Maar nee, je krijgt alleen Wouter en die groene grachtengordelaardappel voorgeschoteld. Het is je reinste rode reclameburo, dat NL1, 2 en 3.
Ik geloof dat ik de volgende keer mijn Kijk en Luistergeld demonstratief niet ga betalen.
Jij bent een vrouw, dus je gaat sowieso op uiterlijk af in plaats van inhoud...quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gladde kop? Heb je die gore kop van balkensnuitje wel eens gezien dan?
bah bah, stem jij maar lekker op die nerd![]()
*proest...quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gladde kop? Heb je die gore kop van balkensnuitje wel eens gezien dan?
bah bah, stem jij maar lekker op die nerd![]()
Hoppa! Zo, dat is pas een manier om vooroordelen uit de weg te ruimen. De VVD (straks de 4e partij?) heeft dus duidelijk een streepje voor bij dit programma, en niet de PvdA zoals TS probeert te stellen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:15 schreef Kozzmic het volgende:
De gasten van Nederland Kiest:
10 VVD'ers
7 PvdA'ers
5 CDA'ers
3 SP'ers
2 GroenLinksers
1 PVV'er
1 CU'er
1 D66'er
1 EenNL'er
Rutte en Verdonk (beide VVD) waren de enige twee politici die twee keer aan de debattafel mochten aanschuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |