Geweldig opstomend over links. Hij zou zo nog een jaar meekunnen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij voetbalde nog wel als een jonge god.
Ik gok op Nesta.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:01 schreef DANILXL het volgende:
wat een ongelofelijke held. Wie zal de aanvoerdersband overnemen?
gattuso?
pirlo?
seedorf?
Kaka?
Nesta?
Iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef VoreG het volgende:
Het is ook maar beter dat hij stopt. Op deze leeftijd zo lang nog doorgaan trekt je lichaam gewoon niet meer. Nu herinner je je de grote Maldini, dat zou alleen maar gaan tegenvallen als hij langer doorgaat
Vervelende uitstraling?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd
Wat een held zeg, 172 wedstrijden, 5 CL's winnen, hulde voor die man
En ook niets geen vervelende uitstaling, sympathieke gozert
Waardig afscheid van hem in Europa.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij voetbalde nog wel als een jonge god.
Nee. Nog steeds een mooi jochie gebleven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:21 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Veel is-ie nog niet veranderd.
Gattuso.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:01 schreef DANILXL het volgende:
wat een ongelofelijke held. Wie zal de aanvoerdersband overnemen?
gattuso?
pirlo?
seedorf?
Kaka?
Nesta?
Tuurlijk mag je dat zeggen. Vind ik ook.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Nog steeds een mooi jochie gebleven.
of mag je dat als mannelijke voetbalfan niet zeggen?
Tjah "waardig afscheid" , het mooiste afscheid was natuurlijk geweest met de beker met de grote oren in de lucht boven z'n hoofd ...quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Waardig afscheid van hem in Europa.
Zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt.
Standbeeld voor hem bij Milanello is wel op z'n plek.
Dat zat er vandaag met de rest van het team niet meer in.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tjah "waardig afscheid" , het mooiste afscheid was natuurlijk geweest met de beker met de grote oren in de lucht boven z'n hoofd ...
Ik denk dat stiekem iedere VBL'er wel de looks van Maldini zou willen hebben. Ook zonder zijn status als voetballer had ie wel vrouwen van uitzonderlijke schoonheid kunnen krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Nog steeds een mooi jochie gebleven.
of mag je dat als mannelijke voetbalfan niet zeggen?
En de ideale familie(naam) om zo'n carrière op te bouwen ook natuurlijk ... (voor hetzelfde geld was ie ergens in Zuid-Sicilië geboren en nooit ontdekt geweest ...)quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat stiekem iedere VBL'er wel de looks van Maldini zou willen hebben. Ook zonder zijn status als voetballer had ie wel vrouwen van uitzonderlijke schoonheid kunnen krijgen.
Maldini heeft eigenlijk vanaf z'n geboorte al alles mee gehad: opgegroeid in weelde, het uiterlijk mee, niet al te dom en dan nog kunnen voetballen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |