In Nederland rijden 5000 treinen per dag, ik denk dat dat in Zwitserland iets minder is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:14 schreef Gripper het volgende:
Misschien veroorzaakt door gladde rails en niet kunnen remmen? het traject tussen Arnhem en Ede is erg bosrijk, en een beruchte plek waar het vaak fout gaat in de herfst. Gisteren moest ik iemand ophalen op station Ede wageningen, en toen was er al vertraging tussen Ede en Arnhem door gladde rails.
Overigens is dat natuurlijk geen excuus: in bosrijke landen als zwitserland is er nooit een gladheidsprobleem bij de spoorwegen. Kwestie van anticiperen en preventief zand strooien, niet als je merkt dat je begint te glijden. maar ja, daar kunnen ze ook gewoon doorrijden als er een meter sneeuw valt, hier is meteen de hele openbare orde ontwricht![]()
Ja op het station, nouja net buiten, richting Arnhem Velperpoort.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:28 schreef Elvislives het volgende:
Fuck, tis gewoon op het station! Recht op de Zypse poort, of zie ik t nu fout?
van www.sbb.chquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
In Nederland rijden 5000 treinen per dag, ik denk dat dat in Zwitserland iets minder is.
Haha ja, het was wel de trein die ik moest hebben inderdaad, alleen kwam ie niet aanquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Sjoe dan heb je geluk dat je er niet inzat!
Utrecht CS?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:04 schreef Stephan152 het volgende:
Welke stad is er morgen aan de beurt?
Eerder rond een uur of 4. Dit was vanuit Zutphen richting nijmegen. In de andere richting zijn er altijd wat minder mensen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:22 schreef leroytje het volgende:
ja das goed bagger, in die stoptrein zitten namelijk veel studenten richting de HAN
Rond 10 is et al wel wat rustiger maar nog steeds best druk
Als et rond een uur of 8 gebeurd was had je misschien wel zwaargewonden/doden gehad, want dan staat de trein egt propvol!, kan er niemand meer bij
JA maar in een lege trein, heb je vliegende mensen, als mensen tegen elkaar aanstaan valt het meestal wel mee. Dat die machinist alleen maar een hoofdwond heeftquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:22 schreef leroytje het volgende:
ja das goed bagger, in die stoptrein zitten namelijk veel studenten richting de HAN
Rond 10 is et al wel wat rustiger maar nog steeds best druk
Als et rond een uur of 8 gebeurd was had je misschien wel zwaargewonden/doden gehad, want dan staat de trein egt propvol!, kan er niemand meer bij
Lijkt me juist veiliger: die trein stond altijd zo hutjemutje-concentratiekampachtig-vol dat je bij een zware dreun geen kant op kan. Iedereen in het gangpad en op de balkons blijft dan vanzelf staan, je houdt elkaar toch wel in evenwicht. Was altijd genieten, lekker dicht tegen die zweterige aziatische uitwisselingsstudenten en puisterige ICT-ers staanquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:22 schreef leroytje het volgende:
ja das goed bagger, in die stoptrein zitten namelijk veel studenten richting de HAN
Rond 10 is et al wel wat rustiger maar nog steeds best druk
Als et rond een uur of 8 gebeurd was had je misschien wel zwaargewonden/doden gehad, want dan staat de trein egt propvol!, kan er niemand meer bij
Het is toch allemaal de schuld van syntustreinen daar in arnhem, jeweettog. Aan de meer serieuze kant; nu hebben ze tenminste een echt excuus om geen treinen te laten rijdenquote:
Kut users-zonder-hersenen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:11 schreef trancethrust het volgende:
Kutsyntus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |