En de mensen die VVD stemmen vaak de rijkeren zijn, al zegt VVD zelfs zélf dat ze niet de partij van de rijken zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:13 schreef bravoboost het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat de grootste gedeelte die links stemmen, vaak arme mensen zijn, en alleen aan zichzelf denken. Die stemmen echt alleen omdat de uitkeringen omhoog gaan, er jaloeziebelastingen worden geheven, gratis ov, hogere kinderbijslag. puur uit eigenbelang dus.
Je mag er wel wonen natuurlijk dit is Holland my man!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En als je de tijd van de VOC niet okay vond, mag je daar natuurlijk ook niet wonen?
En de rijken stemmen op VVD omdat ze daar beter vanaf komen, maar das uiteraard geen eigenbelang.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:13 schreef bravoboost het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat de grootste gedeelte die links stemmen, vaak arme mensen zijn, en alleen aan zichzelf denken. Die stemmen echt alleen omdat de uitkeringen omhoog gaan, er jaloeziebelastingen worden geheven, gratis ov, hogere kinderbijslag. puur uit eigenbelang dus.
Mag ik je erop wijzen dat de grootste gedeelte die rechts stemmen, vaak rijke mensen zijn, en alleen aan zichzelf denken. Die stemmen echt alleen omdat de uitkeringen omhoog gaan, de HRA in stand blijft en de belastingen omlaag gaan, en meer maatregelen waar voornamelijk de rijke mensen van profiteren. puur uit eigenbelang dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:13 schreef bravoboost het volgende:
[..]
Heb je de NRC.next vangister gelezenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die van Groenlinks wonen allemaal in de VOC-grachtengordel.
Mag ik je er even op wijzen dat je poep praatquote:Op woensdag 22 november 2006 11:13 schreef bravoboost het volgende:
[..]
Netzo hypocriet als jij dom bent bedoel je?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je mag er wel wonen natuurlijk dit is Holland my man!
Alleen als je daar als ANTi-VOC-er gaat wonen dan raak je in 1 keer al jouw geloofwaardigheid kwijt!
Dan ben je zo ongekend hypocriet![]()
Alles is beter dan hypocriet zijn en je zelf verloochenen.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Netzo hypocriet als jij dom bent bedoel je?
ohw, GL'ers mogen allen in het groenestraatje gaan wonen om niet hypocriet te zijn volgens jou?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je mag er wel wonen natuurlijk dit is Holland my man!
Alleen als je daar als ANTi-VOC-er gaat wonen dan raak je in 1 keer al jouw geloofwaardigheid kwijt!
Dan ben je zo ongekend hypocriet![]()
En laten we eerlijk zijn! Iemand die in een VOC-grachtenpand woont moet gewoon zijn/haar pand laten saneren voordat diegene zijn/haar afschuw over de VOC(balkie)opmerking uitspreektquote:Op woensdag 22 november 2006 11:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ohw, GL'ers mogen allen in het groenestraatje gaan wonen om niet hypocriet te zijn volgens jou?
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Alles is beter dan hypocriet zijn en je zelf verloochenen.
Je kan alles van mij zeggen, maar principes gaan bij mij boven alles!
Wat maakt dat uit? Dat is met VVD'ers toch ook? Alleen is het verschil dat men bij het PvdA zelf ook gebukt gaat onder de maatregelen, en dat is bijvoorbeeld bij de VVD wel anders. Dus, niet alleen de stemmers denken bij de VVD aan hun eigen belang maar ook de VVD'ers zelf. Wat vind je erger?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:13 schreef bravoboost het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn! Iemand die in een VOC-grachtenpand woont moet gewoon zijn/haar pand laten saneren voordat ze hun afschuw over de VOCoperming uitspreken.
Hier ging het om en niet weer afdwalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
Nou, echt een sterk argument hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn! Iemand die in een VOC-grachtenpand woont moet gewoon zijn/haar pand laten saneren voordat diegene zijn/haar afschuw over de VOC(balkie)opmerking uitspreekt
Wat ben jij dom.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:33 schreef Pierke_Smulders het volgende:
Dit verbaast mij totaal niet. Kijk maar eens hoe Marcel van Dam woont bijvoorbeeld, die zit in een kast van een huis, van geld dat uit de publieke sector is gezogen. ook Rosenmullert is nu lekker aan het bijklussen als contactpersoon bij een of andere subsidiespons, zonder er ook maar enige moeite voor te doen. Ja mensen, deze mooi huizen zijn mede gefinancieerd door ons, de belastingbetalers. En maatregelen die deze lieden voorstellen treffen vooral anderen (oke, HRA niet).
De pvda is nog steeds dezelfde regentenkliek die het 10 jaar geleden was. En zolang het ambtenarenbestand voornamelijk links blijft zal er niet veel aan veranderen, ook een rechtse regering doet daarvoor te weinig aan de subsidie politiek.
En iedereen mag van mij wonen waar die wilt, maar dan wel van zijn eigen centen, en niet die van mij.
Idd! Afschaffen dat salaris van politici! Stel je voor dat ze dingen gaan kopen :Squote:Op woensdag 22 november 2006 11:33 schreef Pierke_Smulders het volgende:
Dit verbaast mij totaal niet. Kijk maar eens hoe Marcel van Dam woont bijvoorbeeld, die zit in een kast van een huis, van geld dat uit de publieke sector is gezogen. ook Rosenmullert is nu lekker aan het bijklussen als contactpersoon bij een of andere subsidiespons, zonder er ook maar enige moeite voor te doen. Ja mensen, deze mooi huizen zijn mede gefinancieerd door ons, de belastingbetalers. En maatregelen die deze lieden voorstellen treffen vooral anderen (oke, HRA niet).
De pvda is nog steeds dezelfde regentenkliek die het 10 jaar geleden was. En zolang het ambtenarenbestand voornamelijk links blijft zal er niet veel aan veranderen, ook een rechtse regering doet daarvoor te weinig aan de subsidie politiek.
En iedereen mag van mij wonen waar die wilt, maar dan wel van zijn eigen centen, en niet die van mij.
Nee, een vaststelling van een feit.quote:
linksen mogen niets verdienen, tis jooouuuwwwuhhhhuilhuilhuillllll geldquote:Op woensdag 22 november 2006 11:33 schreef Pierke_Smulders het volgende:
idd, net als dat ik diefstal afkeur, want is immers ook mijn huilhuil geldquote:Op woensdag 22 november 2006 11:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
linksen mogen niets verdienen, tis jooouuuwwwuhhhhuilhuilhuillllll geld
Opflikkeren huilie anders ga je straks tegen de muur als de revolutie voltooid is.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef Pierke_Smulders het volgende:
[..]
idd, net als dat ik diefstal afkeur, want is immers ook mijn huilhuil geld
WTF, en jij bent ouder dan 3?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:33 schreef Pierke_Smulders het volgende:
Wat antwoord jij altijd agressief. Zit je niet zo lekker in je vel? of komt het door de peilingen, die voorspellen dat het CDA de grootste partij wordt?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Opflikkeren huilie anders ga je straks tegen de muur als de revolutie voltooid is.
hahhh, kijk weer een belasting=diefstal huiliequote:Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef Pierke_Smulders het volgende:
[..]
idd, net als dat ik diefstal afkeur, want is immers ook mijn huilhuil geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |