Wat fijn dat je thuis kunt werken Linda. En dan ook nog je eigen tijd indelen, mooie regeling.
![]()
Weet je al iets over mogelijk ontslag? Dat maakt het werken wel moeilijker lijkt me. Een jaar geleden zat ik mijn dagen uit te zitten, omdat ik er uit moet (bezuinigingen). Verschrikkelijk was dat en toen was ik alleen maar zwanger. Nu (met kind) zou ik er nog meer moeite mee hebben.
Niet te veel overwerken sjak, ook aan jezelf denken. Dat werk blijf er wel liggen, al is het moeilijk er dan vanaf te blijven. (zegt iemand die regelmatig te veel uren werkt)
Moonah toch, dat is eng, zo vallen! Gelukkig maar dat je langer verlof hebt. Zo gaan werken lijkt me ook niks. Hopelijk gaat het snel beter.
J. slaapt hier ook door alles heen. Soms vind ik dat jammer, maar van de andere kant ben ik toch degene die voor eten moet zorgen. De eerste maanden was het wel vervelend, omdat Anna vaak wakker werd als ze bij me sliep en ik haar naar bed wilde brengen (en dan wilde ze niet maar bed en moet ze minimaal een half uur aan de borst om weer in slaap te komen). Hij kon haar makkelijker pakken en dan bleef ze vaak slapen, maar ik kreeg hem niet wakker.
![]()
Nu kan ze wakker in bed. Dat scheelt veel.
Als je je nu beter meldt, ben je dan niet je vakantiedagen kwijt PM-girl? Dat is voor je baas wel een verschil. Mijn collega heeft zich na het verlof ziek gemeld en daardoor werd haar vakantie opgeschoven. Toen ze beter was, was ze daardoor nog twee weken vrij. Zoals je schrijft, klint het niet of je je snel beter gaat voelen. Sterkte!
Na bijna 6 weken had ik ook nog een draadje ik80, dat kwam zelf los. Kun je je vk bellen? Dit weet vast of het zelf los kan komen.
Deze week heb ik weer gewerkt en het viel me erg zwaar. Ik had zo gehoopt rustig op te kunnen bouwen, maar er ligt zoveel werk dat niet kan wachten en iedereen roept wel 'doe rustig aan', maar hun probleem moet wel meteen opgelost worden.
![]()
Voor mijn verlof heb ik ver vooruit gewerkt en ik had gehoopt dat het nu 'bij' zou zijn, maar dat is dus niet zo. Dat, het vier uur slapen per nacht, de stomme rot emoties en hormonen en familiegedoe zorgen niet voor energie. Ik zit nu al de uren af te tellen tot mijn vakantie en hoop zo op een dag 'echte rust'. Maar goed, ik hoop dat het na negen maanden ontzwangeren weer goed gaat. Nog 5,5 maanden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*