Chacama en Sjak, vermoeidheid kan zo vermoeiend zijn he. Klinkt stom, maar inmiddels heb ik geleerd dat je moe kunt zijn (slaap hebben) en moe kunt zijn (vermoeid zijn). En dat is zwaar
Linda, al meer bekend van je werk?
Kozakken, fijn dat het beter met je gaat, je post is lekker positief!
Moonah, herkenbaar jouw gevoel omtrent je kwetsbaarheid en die van Thies. En ook hier ren ik zo nu en dan de trap op, gelukkig nog zonder verwondingen. Ik ben alleen 's morgens een beetje egoïstisch, als Simon voor de (tweede) ochtend voeding komt, ren ik eerst vlug naar beneden om brood te smeren, wat ik dan vervolgens in bed opeet, tijdens de voeding.
En wat goed dat je van je gyn een indicatie hebt gekregen. Want het lijkt me dat je best onzeker kunt worden van incontinentie.
Githa, Held! Zo goed bezig met afvallen! Super!!
Hier ook een vastslapende vader. Daarom doe ik de nachtvoeding, ik ben anders toch wakker dus doe ik het maar.
Vandaag ben ik op mijn werk geweest, heel dubbel. Natuurlijk is het leuk om even bij te kletsen en de kinderen te zien, maar het benadrukte nog maar weer eens dat ik binnenkort moet beginnen. Volgende week loopt het verlof af en neem ik dus nog vakantie op tot half januari.
Maar daarna zou ik weer moeten beginnen. Ik ben dus ook even langs mijn baas gegaan en heb een heel gesprek gehad. Wel moeilijk, ik ben niet zo'n prater en zeker nu ik niet precies weet waar mijn gevoel vandaan komt.
Ze kon me wat dingen duiden, wat mij weer wat zicht gaf op de dingen. Ze is zelf ook onlangs bevallen, dus vond ik het niet zo moeilijk sommige dingen bij de naam te noemen.
Het werd ons allebei duidelijk dat er wel iets moet gebeuren. Om aan het werk te kunnen, maar sowieso om beter in mijn vel te komen.
Dus ik ga zsm bij de huisarts langs, mogelijk om een verwijzing vragen naar de een of andere plek die me verder kan helpen.
Erg moeilijk allemaal, om het zo lang sluimerende gevoel nu zo open te leggen en uit te moeten spreken naar anderen.
Overigens gaf zij aan dat ik me gewoon 'beter' kon melden van het verlof volgende week, al zou ze nog wel even overleggen met de verzuimcoördinator. terwijl het me ook een kwestie van geld lijkt en ik dus wat hen betreft beter meteen 'ziek' gemeld kan worden. Maar aan de andere kant, weten we niet of ik in januari misschien gewoon wel kan werken.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....