abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43746374
Ach ik wil het echt niet hoog op laten lopen hoor, ik denk zeker ook wel aan mijn toekomst.
Ik wil gewoon goed uit elkaar gaan, ik overweeg elke optie, zelfs blijven.

Ik moet het nog steeds verwerken en ben niet echt in staat nu een beslissing te nemen.
pi_43746388
"tja, hij had zelf evenveel op als ik zoniet meer dus dat is geen reden. "

O? jij staat gelijk aan de baas?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43746426
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:50 schreef Marve het volgende:

[..]

Ik ben goed in m'n vak, ik heb altijd prima werk verricht en heb een uitstekende naam in deze branche opgebouwd. Ik heb kritiek geuit op een leverancier van ons, precies ik was de klant hij de leverancier dus mag ik kritiek hebben. De leverancier had me zelfs al heel netjes uitgenodigd om mijn kritiek te bespreken dus het was al onder controle maar hij haalt dat nu ineens weer terug.
Des te meer reden om er netjes uit te stappen lijkt mij.
Stap naar je baas toe, zeg dat je dit geen prettige werksituatie vind en je op korte termijn ontslag wilt/ergens anders heen wilt. Misschien kun je het op een accoordje gooien dat je zsm weg mag als je iets anders hebt gevonden en tot die tijd daar mag blijven werken.
De kans is te groot dat jouw baas, je volgende baas kent en onder het genot van een borrel er geroddeld wordt tussen hen. Het is beter als je de eer dan aan jezelf houdt en alsnog goed afscheid neemt bij je oude baas zodat hij kan zeggen dat jullie elkaar niet mochten maar je toch netjes bent weggegaan.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_43746432
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:46 schreef FUFR het volgende:

[..]

jongen, jij gaat voor de bijl. als je baas dit soort dingen leest en jij ze ook bij hem uit, ga je eruit.
Ook de rechter zal je niets meegeven, momenteel gooi je je eigen ruiten in..
Wat ik al zei, wat ik hier type is meer emotie dan verstand, ik moet alles nog op een rijtje zetten en dat begint nu pas te komen. Gelukkig heb ik een dag gekregen om erover na te denken.
pi_43746470
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:48 schreef FUFR het volgende:
"tja, hij had zelf evenveel op als ik zoniet meer dus dat is geen reden. "

O? jij staat gelijk aan de baas?
In privésfeer zeker wel ja. Mijn baas heeft zelfs nog meer verantwoordelijkheid wanneer er klanten bij zijn. Die zou spa moeten drinken.
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:53:00 #86
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_43746532
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:36 schreef Marve het volgende:

[..]
Inderdaad, dat was een persoonlijk voorval en niet werk gerelateerd.
Je baas was erbij en er waren klanten bij. Hoe kan je dan zeggen dat het geen relatie met werk heeft? Het is niet zo dat je buiten werktijd alles maar kan doen en laten wat je wilt zonder dat het (mogelijk) effect heeft op je werk.

In dat kader vraag ik me zelfs al af of dit topic (zeker op dit moment) nou zo verstandig is. Ook als ik je postgeschiedenis bekijk (waarin je aangeeft ongemotiveerd te zijn en eigenlijk ander werk wil) denk ik
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_43746591
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:47 schreef Marve het volgende:
Ach ik wil het echt niet hoog op laten lopen hoor, ik denk zeker ook wel aan mijn toekomst.
Ik wil gewoon goed uit elkaar gaan, ik overweeg elke optie, zelfs blijven.

Ik moet het nog steeds verwerken en ben niet echt in staat nu een beslissing te nemen.
Mag ik even vrijuit?

Gedraag je nou es niet als een slappe zak, praat het uit, ga aan het werk en vernietig dit topic.
hoe oud ben je zeg..?
Wat ik hier lees en jij schijnbaar ook bij je baas uit is meer dan genoeg om je gewoon de keien op te kletsen. Nix vergoeding, werkweigering vriend!.
Momenteel verneuk je wat je hebt. staat, bovendien, je bent de lul als je volgende WG een referentie-belletje doet.

Succes.
(ik ben WG in dezelfde branche)
pi_43746609
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef Marve het volgende:

[..]

In privésfeer zeker wel ja. Mijn baas heeft zelfs nog meer verantwoordelijkheid wanneer er klanten bij zijn. Die zou spa moeten drinken.
Waar heb jij je verstand gekocht?
jouw baas moet niks, jij moet. Hij betaald jouw loon, niet andersom.
pi_43746636
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:50 schreef Marve het volgende:
Jij reageert net als iedereen, je zegt dat ik naar mezelf moet kijken. Dat zegt iedereen en daar heb ik genoeg van. M'n baas, m'n collega, iedereen doet alsof het allemaal mijn schuld is en al die tijd hebben ze mij aan mezelf doen twijfelen.
Stierepoep. De baas was zelf ook dronken en boos en zoch iemand om zich op af te reageren.

Als al die klachten echt zo verschrikkelijk ernstig waren geweest, waarom komt hij er dan mee als hij boos met jou in een restaurant zit en jij niet wilt zeggen wat hij wil horen?
Jij had gewoon gelijk toen je zei dat je niets over het project kon zeggen, dus begon hij er andere dingen bij te trekken.
Bah, dat is gewoon een ordinaire ruzie-tactiek: Als je niet kunt winnen omdat je geen gelijk hebt ga je er andere dingetjes bijhalen.

Als het echt zo erg was had je in een normaal gesprek overdag(!) een waarschuwing gekregen. Onthoud dat maar.
pi_43746654
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:49 schreef Marve het volgende:

[..]

Wat ik al zei, wat ik hier type is meer emotie dan verstand, ik moet alles nog op een rijtje zetten en dat begint nu pas te komen. Gelukkig heb ik een dag gekregen om erover na te denken.
nou, als ik je WG was wist ik het wel
pi_43746707
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:56 schreef mgerben het volgende:

[..]

Bah, dat is gewoon een ordinaire ruzie-tactiek: Als je niet kunt winnen omdat je geen gelijk hebt ga je er andere dingetjes bijhalen.
of je gaat op fok zitten huilie-jen en roepen dat je niet terug wil..
zijn baas staat sterker dan hij op dit moment..
pi_43746746
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:54 schreef FUFR het volgende:

[..]

Mag ik even vrijuit?

Gedraag je nou es niet als een slappe zak, praat het uit, ga aan het werk en vernietig dit topic.
hoe oud ben je zeg..?
Wat ik hier lees en jij schijnbaar ook bij je baas uit is meer dan genoeg om je gewoon de keien op te kletsen. Nix vergoeding, werkweigering vriend!.
Momenteel verneuk je wat je hebt. staat, bovendien, je bent de lul als je volgende WG een referentie-belletje doet.

Succes.
(ik ben WG in dezelfde branche)
Tuurlijk, je mag altijd vrijuit. Ik ga het ook uitpraten, hij heeft excuses gemaakt en dat zal ik zeker meenemen. En ik weiger geen werk, hij heeft me eerst ontslagen (mondeling) en daarna geschorst, ik weiger helemaal niks. Als hij nu zegt ga aan het werk dan ga ik rustig werken hoor.
pi_43746770
Ik zou de andere kant van het verhaal wel eens willen horen.
pi_43746802
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:58 schreef FUFR het volgende:

[..]

of je gaat op fok zitten huilie-jen en roepen dat je niet terug wil..
zijn baas staat sterker dan hij op dit moment..
Vind je het erg als ik jou mening niet objectief vind omdat je vanuit je eigen perspectief als werkgever de zaak bekijkt? Laten we wel bij het onderwerp blijven, en als ik wil janken op fok moet ik dat zelf weten.
pi_43746806
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef Lexie het volgende:
Ik zou de andere kant van het verhaal wel eens willen horen.
Die komt morgen.
pi_43746856
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:42 schreef FUFR het volgende:
nou, je krijgt op zo'n kort contract geen 3 maanden loon mee hoor...
Waar lees je dat ik dat zeg dan?

Een contractduur van 3 maanden (wat dus m.i. 9 maanden is) is wat anders dan een vergoeding ter hoogte van 3 keer een maandloon.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_43747140
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef Marve het volgende:

[..]

Dat is zijn eigen verantwoordelijkheid niet aan jou om over te oordelen en al helemaal geen reden/excuus voor jou om het ook maar op een zuipen te zetten op een bedrijfsfeest.
Een beetje kinderachtige instelling; "hij doet het oohhoook"
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_43747315
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat is zijn eigen verantwoordelijkheid niet aan jou om over te oordelen en al helemaal geen reden/excuus voor jou om het ook maar op een zuipen te zetten op een bedrijfsfeest.
Een beetje kinderachtige instelling; "hij doet het oohhoook"
Haha denk je echt dat ik ging zuipen omdat hij het ook deed?? Ik zeg alleen dat het geen reden is OMDAT hij het zelf ook deed, de pot verwijt de ketel noemen ze dat.
pi_43747391
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:56 schreef mgerben het volgende:
Stierepoep. De baas was zelf ook dronken en boos en zoch iemand om zich op af te reageren.
Je haalt nu 2 gebeurtenissen door elkaar: de baas was 1) dronken maar niet boos op het feestje met klanten en 2) boos maar niet dronken gisteravond tijdens het werkoverleg bij vdV.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:21:10 #100
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_43747437
Marve, de IT wereld is heel erg klein. Denk daar wel aan bij wat je verder doet!
In elk geval:

Zodra je baas zegt dat je niet meer geschorst bent, weer op werk verschijnen
As je een borrel van werk hebt, en iedereen wordt blauw, hou je toch in. Professionals worden niet zat op personeelsfeestjes.
Als je een borrel hebt en er zitten klanten bij, drink alsof je nog moet rijden. Dan kun je ook niet zo zat worden dat je domme dingen doet.
Probeer zoals iemand al eerder zij een afspraak te maken dat je zodra je een goeie kans hebt om weg te komen, ze je niet tegen werken. Tot dan, professioneel blijven.

Reputatie komt te voet en gaat te paard!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')