heldquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:35 schreef koeii het volgende:
1. Radiohead - Paranoid android
2. Bill Withers - Lovely day
3. Boudewijn de Groot - Avond
4. Alan Parsons Project - Old and wise
5. Keane - Somewhere only we know
6. Motors - Airport
7. Spinvis - Bagagedrager
8. Dire Straits - Tunnel of love
9. Matthias Reim - Verdammt ich lieb' dich
10. 10CC - I'm not in love
Eigen keuze
Neil Young - Words
God, wat ben ik een held eigenlijk.
Mooi lijstjequote:Op dinsdag 21 november 2006 00:35 schreef koeii het volgende:
1. Radiohead - Paranoid android
2. Bill Withers - Lovely day
3. Boudewijn de Groot - Avond
4. Alan Parsons Project - Old and wise
5. Keane - Somewhere only we know
6. Motors - Airport
7. Spinvis - Bagagedrager
8. Dire Straits - Tunnel of love
9. Matthias Reim - Verdammt ich lieb' dich
10. 10CC - I'm not in love
Eigen keuze
Neil Young - Words
God, wat ben ik een held eigenlijk.
Volgens mij is het de iets minder mooie maar nog steeds sublieme singleversie...quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mooi lijstjeMaar Dire Straits - Tunnel of Love wel graag de live versie van de dubbel cd Alchemy
Je avatarquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
1. Beach Boys - God only knows (1966)
2. Kate Bush - The man with the child in his eyes (1978)
3. Joe Jackson - Real men (1982)
4. Fleetwood Mac - Landslide (1975)
5. Radiohead - Fake plastic trees (1995)
6. Kinks - Waterloo sunset (1967)
7. Beatles - For no one (1966)
8. Elvis Costello - I want you (1986)
9. U2 - The unforgettable fire (1985)
10. Depeche Mode - Enjoy the silence (1990)
Na OK werden ze trouwens tijdelijk nog beter...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik stem uiteraard alleen op pre-OK Computer Radiohead. Toen waren ze nog leuk
The Trickster van die EP is nog beterquote:Ik hoorde gisteren toevallig weer eens Permanent Daylight. Fijn nummertje. Die trekt ranja zelfs wel![]()
Eensch!quote:Maargoed, FPT is gewoon een mooi nummer
Tja, Avond. Ik wilde dit jaar er voor de verandering eens niet op stemmen (afgelopen 3 jaar wel gedaan en te vaak gehoord), maar hoorde hem laatst toen ik in een kroeg zat afterstudiebiertje te drinken en vond hem gelijk weer geweldig. Vind hem ook geen nummer 1 trouwens, dan neig je toch meer naar een echte klassieker.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:26 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
Volgens mij is het de iets minder mooie maar nog steeds sublieme singleversie...
Ik zie alleen de schoonheid van het nummer Avond niet, maar dat zal aan mij liggen.
Dat het nummer in de top thuishoort is idd wel duidelijk maar ik zie er geen Nummer 1 in...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:21 schreef koeii het volgende:
[..]
Tja, Avond. Ik wilde dit jaar er voor de verandering eens niet op stemmen (afgelopen 3 jaar wel gedaan en te vaak gehoord), maar hoorde hem laatst toen ik in een kroeg zat afterstudiebiertje te drinken en vond hem gelijk weer geweldig. Vind hem ook geen nummer 1 trouwens, dan neig je toch meer naar een echte klassieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |