quote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef ondeugend het volgende:
The shit zeg !
Mail het naar Hisjam zodat die het weer naar Pepsel kan mailen en Pepsel weer naar mij.
En dan zo dat het nog kinky-er is dan het begon zeg maar.
Ik load het wel weer up naar ranzigeverhalen.com.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
Afschieten, de eerste dag blijven ze nog gewoon warm, daarna een nieuw slachtoffer zoeken
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef Snelwagen het volgende:
je moet het dr ook niet te moeilijk maken![]()
Topic is ineens dicht.. dus plak ik deze er nog bij.quote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef ondeugend het volgende:
Heb je nu weer zo'n jaloers mokkel ?![]()
Dat wordt weééér niet achterop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kheb 3 DVD's van pastrana, staat ook wel mooi spul tussen van die erzberg enduro.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
Erzberg wel eens een video van gezien, prachtige race om te kijken.
Dat zou een ramp zijn, een vrouw die iets met computers moet regelenquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:02 schreef ondeugend het volgende:
Pfieuwww... ik dacht al dat ik hem moest gaan maken.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kheb 3 DVD's van pastrana, staat ook wel mooi spul tussen van die erzberg enduro.
Kzal nog ff een filmpje in de OP doen![]()
Renkerdekenker, vuige brabanderquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
Pimber, op zondag helemaal leeg tenzij het koopzondag is. In de zomer kon je er gewoon op op zondag zal binnenkort eens kijken of dat nog zo isWel wat lataarnpalen maar tenzij je een kromme lul bent moet dat geen probleem zijn
En redelijk aan de doorgaande weg dus geen idee hoe dat zit met plisie enzo
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:02 schreef ondeugend het volgende:
Pfieuwww... ik dacht al dat ik hem moest gaan maken.![]()
Het is 1 minuut van mijn huis af, reed er altijd voordat ik mijn rijbewijs hadquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Renkerdekenker, vuige brabander![]()
![]()
Dat is toch niet dezelfde spot als het parkingmeetingtopic oidAnders zien we je zondag maar daarzo
Ah... jij vraagt klappen vrijwillig ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn, een vrouw die iets met computers moet regelen
Slapen jij.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah... jij vraagt klappen vrijwillig ?
![]()
* Hiesjam roept !
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Doe die DVD's eens rippen en uploaden
In stukjes hakken en op youtube gooienquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]Uploaden zegge, 3x700 mb. Kheb geen ID waar ik dat kan uploaden
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In stukjes hakken en op youtube gooien
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kzit niet de ganze nacht achter mn computer
Nu egt slapen
![]()
Als het ook nog een beetje vlak is, is het helemaal loco voor de kust van marokko.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
Het is 1 minuut van mijn huis af, reed er altijd voordat ik mijn rijbewijs hadEn parkingmeeting topic, nooit van gehoord
Vorig jaar aangelegd, perfect asvaltquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als het ook nog een beetje vlak is, is het helemaal loco voor de kust van marokko.![]()
![]()
We zijn vanmiddag nog op 3 plekken geweest, maar was allemaal bagger. De enige grote parkeerplaats hier is wel tot laat in de avond verlicht, maar ook alleen op zondag leeg volgens mij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |