klinkt als....quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Goed zo! dat is een gorilla. Kan iemand mij vertellen wat dit met guerilla te maken heeft?
Alarm, alarm, een intellectueelquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Goed zo! dat is een gorilla. Kan iemand mij vertellen wat dit met guerilla te maken heeft?
zijn gans misschien wel..quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:48 schreef PauperPanda het volgende:
André Hazes komt gans niet uit 't oosten.. Hoax!
De humor is blijkbaar bij sommigen ver te zoekenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Ik Gok SGPquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:26 schreef dork22 het volgende:
[..]
De humor is blijkbaar bij sommigen ver te zoeken![]()
Wat stem je morgen??![]()
thanksquote:
Ja misschien voor t 2e deel?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef suuzepluus het volgende:
[..]
thanks![]()
![]()
misschien ook leuk... iemand noemt n liedje... en dan kijken wie het het best / mooist / leukst kan painten![]()
jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Ruzie het volgende:
[..]
Ja misschien voor t 2e deel?En degene die t mooist paint mag het volgende nummer Verzinne?
't was maar een geintje, lieve schatquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:49 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
zijn gans misschien wel..
maar dus.. ik heb toch gewoon even wat plaatjes er in gepleurt. alsof ik daar op let..
Je zegt haast hetzelfe... Al dan niet hetzelfde... Mierenneukerquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:41 schreef PauperPanda het volgende:
[afbeelding]
Guus Meeuwis & Vagant - Per Spoor (Herrrrrrrrinnert u zich deze nog nog nog nog nog?)
[..]
't was maar een geintje, lieve schat![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding]
hier toma
Guus Meeuwis Kedekedeng
www.xs.toquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
Refrein:
Ga je mee we varen op de zee zee zee
In een rubberbootje met z’n twee twee twee
En mijn hart zal nooit meer stuurloos
Bij mijn liefdes kapitein
schip ahoy
Geluk is een eiland hier ver vandaan
En ik wil met jou op een zoektocht gaan
Want je kijkt diep in mijn ogen
En ik zie een glinsterende schat
ok... ik heb een paint gemaakt, maar ik kan hem niet online kwijt... HELP!!!!???
omgquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Te beginnen met een niet zo moeilijke:
[afbeelding]
Nee, aan de URL is het niet te zien
We krijgen een exp(l)o(sie) omdat we graven in het kruidvat. Daarna moeten we het met veel geld weer vastschroeven.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:41 schreef Ill-Skillz het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand deze raden? Hij is nederlandstalig.
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:54 schreef Waris3 het volgende:
NOOB ik was eerderquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:42 schreef toma het volgende:
De raggende mannen - Poep in je hoofd
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |