Mooi nummer is datquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef Pingwingei het volgende:
Afrika dode gans zonsverduistering?
Bloedige, bikini met pindakaas.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef talin77 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo goed ?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef M-I-L-F het volgende:
OMFG
Is iedereen hier echt zo dom?
Degene die door heeft wat ie uit moet beelden krijgt van mij een medaille.
talin deed het toch goed?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef M-I-L-F het volgende:
OMFG
Is iedereen hier echt zo dom?
Degene die door heeft wat ie uit moet beelden krijgt van mij een medaille.
Hoe vertel je iemand..quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:46 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
wees dan wat duidelijker met de bedoeling...
Kent hier dan niemand MARCO BORSATOquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:52 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand..
Dat
[afbeelding]
Dat
[afbeelding]
Dat
[afbeelding]
Wereld, weg, maan?!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:52 schreef M-I-L-F het volgende:
Hoe vertel je iemand..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdwijn hier pauper en kom nooit meer terug aub.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:53 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Kent hier dan niemand MARCO BORSATO?
OMFG EINDELIJKquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef dominique.90 het volgende:
hoe vertel je iemand,
dat de aarde niet meer rond is
dat de vogels neit meer vliegen
de zon niet langer schijnt
wie ik?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:57 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
En nu andere Marco Hits uitbeelden.
Dus daarna komt zoals talin poste:quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:52 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand..
Dat
[afbeelding]
Dat
[afbeelding]
Dat
[afbeelding]
Ken je wel..quote:
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:58 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Dus daarna komt zoals talin poste:
Dat 't
[afbeelding] (leven dat je leefde)
En de
[afbeelding] (liefde die je voelde)
[afbeelding] (binnenkort verdwijnt)
zeg ik ken die kerel echt niet persoonlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ken je wel..
Ontkennen heeft geen zin.
Dat is precies wat ze verwachten.
Het is allang niet meer geloofwaardig meer.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik ken die kerel echt niet persoonlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
als hirshi ali neuqt als een konijn krijgt ze een blank kind .... wel een lange songtitelquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:03 schreef Vivi het volgende:
Oke een nieuwe!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nounounou?????
Neeheeeehh..de meeste dromen zijn bedrog. Joh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
als hirshi ali neuqt als een konijn krijgt ze een blank kind .... wel een lange songtitel![]()
Die weet ik !quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Homdeck het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alstu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |