Wat bezig jij een stijlleaus vocabulaire.quote:Op maandag 20 november 2006 23:40 schreef FuifDuif het volgende:
Ja het is bijna zover. Aanstaande woensdag gaan de remmen los en gaan we er voor. Het wordt een spannende dag en voor velen zal het spektakel worden afgesloten met een fapfapfap evenement in kamertje 100.
Dat lijkt mij zwaar wensdenken.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:18 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Het scheelt dat Fok! een perfecte doorsnede is van de Nederlandse bevolking..
Lol.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:21 schreef Chewie het volgende:
Deze peiling is net zo betrouwbaar als die van de Metro zeker waarin SP het grootste wordt en VVD groter dan het CDA![]()
of je zet gewoon javascript aanquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:46 schreef Jurgen21 het volgende:
Kan iemand die layoutverneukende plaatjes even elimineren?
Volgens mij was de opkomst bij de kamerverkiezingen altijd boven de 50% (van de kiesgerechtigden) hoor..quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:03 schreef NewOrder het volgende:
Ik stem niet. Maar zoals gewoonlijk wordt de groep niet-stemmers en blanco-stemmers niet meegeteld. Dat deze groep evenwel een van de grootste is lijkt niemand te deren.
Eén van de grootste zegt hij. Dus 20-30%quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij was de opkomst bij de kamerverkiezingen altijd boven de 50% (van de kiesgerechtigden) hoor..
20% inderdaad tja ook die mensen staat het vrij een partij op te richten. Vind het maar gehuilquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:07 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Eén van de grootste zegt hij. Dus 20-30%dat is één van de grootste.
Niet stemmers hebben hun stem vergooit, dus die telt niet mee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:03 schreef NewOrder het volgende:
Ik stem niet. Maar zoals gewoonlijk wordt de groep niet-stemmers en blanco-stemmers niet meegeteld. Dat deze groep evenwel een van de grootste is lijkt niemand te deren.
Ongeveer 12.000 blanco of ongeldige stemmen afgelopen keer. Als hier een aantal zou staan wat goed was voor 1 of meer zetels had hij zeker een punt. (zoals in Delfzijl afgelopen gemeenteraad waar blanco met dik 22% de 2 partij was samen met een erg lage opkomst) Dan geef je een signaal af.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:08 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Niet stemmers hebben hun stem vergooit, dus die telt niet mee.. Blanco stemmers worden in de peilingen natuurlijk wel meegenomen, maar niet in deze poll.
Eh, er is toch op de frontpage al een stemming geweest?quote:Op maandag 20 november 2006 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
Dat nog niemand anders met dit voortreffelijke idee is gekomen. Dit is net echt!
Wouter toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef Genverbrander het volgende:
Ik weet het nog steeds niet.Vanavond nog even snel de partijprogramma's doorlezen.
Kneuzenpartij voor jullie. Lege zeteltjes.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:03 schreef NewOrder het volgende:
Hij is een Stalinist, wat wil je?quote:Op maandag 20 november 2006 23:54 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat bezig jij een stijlleaus vocabulaire.![]()
![]()
Best opmerkelijk idd.!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:14 schreef Genverbrander het volgende:
Ongelofelijk, SP doet het sindskort beter danVVD op FOK.
Komt door het verval van de PvdA en de zwakte van Mark Rutte. Ook hier trouwens de TNS NIPO trend: SP groter dan PvdA.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:14 schreef Genverbrander het volgende:
Ongelofelijk, SP doet het sindskort beter danVVD op FOK.
Goed nieuws!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:49 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Komt door het verval van de PvdA en de zwakte van Mark Rutte. Ook hier trouwens de TNS NIPO trend: SP groter dan PvdA.
Kloptquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:55 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je gelooft nog steeds wanhopig in de TNS Nipo-trend.Mag ik je eraan herinneren dat de mensen die op fok zitten geen goede representatie zijn van de maatschappij? SP is altijd al groter geweest dan de PvdA sinds ik hier op fok zit.
Wil je op basis van deze uitslag dus iets zeggen over de landelijke voorkeur, dan moet je correctieformules gaan toepassen om zo het overwicht aan SP-stemmers op FOK recht te trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |