Zaterdagavond, 4 man op zuivel, waaaronder ik zelf. Ik laat 2 mensen kaas en boter doen, halverwege de avond komen ze terug, kaas af en ze brachten de retouren mee, waaronder 2 dozen fondu meuk.quote:Op maandag 27 november 2006 11:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook herkenbaar.. het wordt er ook niet beter op dat onze omzet steeds meer omhoog gaat, en er komen niet bepaald veel nieuwe mensen bij (of iig niet mensen met genoeg enthousiasme..).
Te herkenbaar ook weerquote:Op maandag 27 november 2006 12:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zaterdagavond, 4 man op zuivel, waaaronder ik zelf. Ik laat 2 mensen kaas en boter doen, halverwege de avond komen ze terug, kaas af en ze brachten de retouren mee, waaronder 2 dozen fondu meuk.
Ik had bij mezelf zoiets van, 2 dozen retour? Dat kan niet normaal zijn. Even bij het schap kijken. Hele schap een puinhoop, waren gewoon van elk soort meer dan een doos er boven op neer gepleurd om het maar niet retour te hoeven zetten. Dan gaat er bij geen van beide een lampje branden dat het waarschijnlijk in de actie is.![]()
![]()
Kwestie van tijd tot ik een keer ga schreeuwen tegen ze.quote:Op maandag 27 november 2006 12:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Te herkenbaar ook weer. Ook dat mensen actie in de restanten gaan gooien, of actie gaan afstickeren
.
Nog beter, het is 20:15, zaterdagavond. Er staat nog VRACHT, en we gaan over 3 kwartier dicht. Wil een vent (echt, uit een wuppie-ei komt hij ofzo..) uitleg van mij krijgen waar Mayzena voor is, waar het vandaan komt, waarom het daar staat etc.. Bedoel, hallo, daar hebben we nu heel even geen tijd voor. Diezelfde vent stapelde ook Fristi (bovenste plank) 3 hoog op
![]()
Als je het over mijn situaties hebt dan heeft het niks met communiceren te maken maar met instelling en logisch nadenken.quote:Op maandag 27 november 2006 12:46 schreef Webgangster het volgende:
Typische gevalletjes van verkeerd gemcommuniceerd, bij ons gaat het de laatste weken super goed, zal vast komen omdat we eerste staan met die wedstrijd
Tegwoordig moet alles gecommuniceerd worden als je wat gedaan wilt hebben heaquote:Op maandag 27 november 2006 12:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als je het over mijn situaties hebt dan heeft het niks met communiceren te maken maar met instelling en logisch nadenken.
Wij staan 2e, maar dat komt puur door de omzet (92%) van de nummer 1. Ik ben in de winkel geweest van de nr 1, en er is super veel nee-verkoop, het is gewoon een troep in de winkel. Ze krijgen dan ook maar 50-60% van de keurmeesters..Wij krijgen wel 100% van de keurmeesters, dus daar heeft het niks mee te maken.quote:Op maandag 27 november 2006 12:46 schreef Webgangster het volgende:
Typische gevalletjes van verkeerd gemcommuniceerd, bij ons gaat het de laatste weken super goed, zal vast komen omdat we eerste staan met die wedstrijd
Nicequote:
Goede instellingquote:Op maandag 27 november 2006 18:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice
Mja, zelfs met een omzet van 50% en maximaal aantal punten staan we 2e. Ach, boeit t ook. Ik wil alleen Honselersdijk verslaan
40 colli per 15 min dat doe je goedquote:Op maandag 27 november 2006 22:00 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is kapot.
Drie en half uur aan AGF alleen weg gevuld in 5 kwartier.
Ben nu dan ook echt dood gewoon.quote:Op maandag 27 november 2006 22:08 schreef febster het volgende:
[..]
40 colli per 15 min dat doe je goed
Dude, zo krijg je dus te weinig betaald voor wat je doet.quote:Op maandag 27 november 2006 22:00 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is kapot.
Drie en half uur aan AGF alleen weg gevuld in 5 kwartier.
quote:Op maandag 27 november 2006 10:27 schreef NJ het volgende:
Ik zie morgen de nieuwe XL in Rotterdam wel..
Woensdag of donderdag?quote:Op maandag 27 november 2006 22:20 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Zit jij ook in die stamhuis club voor die blikken verdelers dan? want de eerste vulling zal pas woensdag of donderdag komen! Morgen krioelt het nog van de bouw lui. Maar hoe dan ook tot morgen!
Welk filiaal zit je trouwens? Laat ik je overplaatsen naar die van mij, kan wel een goede vuller gebruikenquote:Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben nu dan ook echt dood gewoon.
Zuivel had 7.5 uur werk ofzo, en 5 man, ze waren net iets voor mij klaar.
Tsja.. Ik houd van snel werken.quote:Op maandag 27 november 2006 22:15 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Dude, zo krijg je dus te weinig betaald voor wat je doet.![]()
1572, Geldermalsen.quote:Op maandag 27 november 2006 22:28 schreef febster het volgende:
[..]
Welk filiaal zit je trouwens? Laat ik je overplaatsen naar die van mij, kan wel een goede vuller gebruiken
In 4 uur tijd 36 vrachtwagens?!quote:Op maandag 27 november 2006 22:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Woensdag of donderdag?.
Er komen morgen tussen zes en tien 36 (nee, geen typo, 36) vrachtwagens met handel.
In totaal moet er iets van 60.00 - 80.000 colli gevuld worden en jij denkt dat die handel pas donderdag komt?.
Misschien beginnen ze wat eerder dan zes uur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |