Bij ons loopt de 6-pack actie nog door, is een XL actie komende week met een nog lagere prijs.quote:Op zondag 26 november 2006 23:07 schreef -Sum- het volgende:
die 6-pack coca cola/fanta en 16pack toiletrollen die in de bonus waren deze week, waren natuurlijk gister al vrij vroeg op (drukte, drukte).
maar dan verwijzen alle jonge vullers in de winkel de mensen door naar de balie. vanwege de drukte stond er echt een rij bij de balie van hier tot toki0
en dan zijn de mensen aan de beurt en vragen om een reclame cheque. en dan moet je ze dus gaan uitleggen dat het tijdelijke actie producten zijn die niet meer geleverd worden na deze week en dat er geen cheque geschreven kan worden en dat ze onterecht zijn doorverwezen ...
dan zijn ze boooooooooos![]()
heel vervelend. hoe hebben jullie dat gedaan in de winkel? ik vind ook wel dat er in het bonus boekje wat groter OP=OP bij die acties mag staan. want of het staat er in hele kleine letters of helemaal niet.![]()
Mag ik lachen.quote:Op maandag 27 november 2006 09:10 schreef Brammie1 het volgende:
leuk topic ook:
Zijn de 35%-kortingsproducten van AH wel veilig?
Wij hebben zaterdagavond helemaal geen melk krikken binnen gehad. De voorraden kloppen gewoon dus, het lijkt wel alsof momo het niet eens heeft besteld.quote:Op maandag 27 november 2006 09:31 schreef Webgangster het volgende:
En toen hadden we zaterdag geen 2 liter kannen melk van de AH, netzoals Coca Cola.
Dan denk ik bij mezelf, hoe kan dit gebeuren als Albert Heijn, Albert Heijn dat geen melk en cola heeft.
Daar zitten wij ook over te denken want we hebben nog naar de voorraad staan kijken en die klopte gewoon, beetje raar.quote:Op maandag 27 november 2006 09:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij hebben zaterdagavond helemaal geen melk krikken binnen gehad. De voorraden kloppen gewoon dus, het lijkt wel alsof momo het niet eens heeft besteld.
Ja, nog een geluk dat we dus de maandag zonder zitten en neit de vrijdag of zaterdag.quote:Op maandag 27 november 2006 09:52 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Daar zitten wij ook over te denken want we hebben nog naar de voorraad staan kijken en die klopte gewoon, beetje raar.
Ik weet niet wie je bent op schoolquote:Op maandag 27 november 2006 10:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ja, nog een geluk dat we dus de maandag zonder zitten en neit de vrijdag of zaterdag.![]()
Je mag trouwens best hoi terug zeggen hoor.
Ik ga er ook een keer heen binnenkort! Grappig, gewoon een paar uur reizen om een AH te zienquote:Op maandag 27 november 2006 10:22 schreef blrrrt het volgende:
Morgen ga ik eindelijk is in de nieuwe XL in Utrecht kijken.
Met de auto ben je er zo hoor vanuit Den Haag. Met de trein ook trouwens.quote:Op maandag 27 november 2006 10:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga er ook een keer heen binnenkort! Grappig, gewoon een paar uur reizen om een AH te zien
Toen je uit N1D liep stond ik bij de deur van N1A, beige broek, zwarte polo met lange mouwen en een zwarte schouder tas.quote:Op maandag 27 november 2006 10:24 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent op schooldus je kan best al 10 keer voor me gestaan hebben maar dat weet ik niet
Probeer wat foto's te maken.quote:Op maandag 27 november 2006 10:27 schreef NJ het volgende:
Ik zie morgen de nieuwe XL in Rotterdam wel..
Moet eerst nog in Den Haag komenquote:Op maandag 27 november 2006 10:27 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Met de auto ben je er zo hoor vanuit Den Haag. Met de trein ook trouwens.
Hoe laat ga je, ik werk tot 4, kan ik nog meerijdenquote:Op maandag 27 november 2006 10:22 schreef blrrrt het volgende:
Morgen ga ik eindelijk is in de nieuwe XL in Utrecht kijken.
quote:Op maandag 27 november 2006 10:49 schreef blrrrt het volgende:
Gare pauperpinautomaten bij de AH!
Zie al die AH-medewerkers reageren dan.
Kwaliteitswinkel.quote:Op maandag 27 november 2006 10:52 schreef GotC het volgende:
Typisch dat iedereen ook online is nuAllemaal gelijk erop af, dat is pas blauw bloed!
Niet werken, maar fokken!quote:
School nu. Weet niet of je bij de ah ook gewoon kan internetten.quote:
Vanavond pas.quote:
In welke AH werkte jij dan?quote:Op maandag 27 november 2006 11:18 schreef harteloos het volgende:
Ik ben inmiddels alweer een maand weg bij de AHWat een zooitje was het altijd, 's avonds in het weekend was de 'echte' leiding er nooit dus er werd nooit echt veel gedaan en altijd geklooid/gejat
Ik kon het amper werken noemen wat ik daar deed
![]()
Het ijskoude sinaasappeltje als de verswagen kwam mis ik wel![]()
En niemand die het doorgaf aan de leiding zeker?quote:Op maandag 27 november 2006 11:18 schreef harteloos het volgende:
Ik ben inmiddels alweer een maand weg bij de AHWat een zooitje was het altijd, 's avonds in het weekend was de 'echte' leiding er nooit dus er werd nooit echt veel gedaan en altijd geklooid/gejat
![]()
Werk zelden 's ochtends. Alleen in vakanties of in in echte nood situaties. Niks voor mij zo vroeg.quote:Op maandag 27 november 2006 11:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Stiekem wil ik echt niet meer op maandagochtend werken, m'n hele ritme is gelijk weg..
Same here.. Maar ik werk al anderhalf jaar op maandagochtend. Ik ben ook de enige van HB (met m'n VS) die zo vroeg begintquote:Op maandag 27 november 2006 11:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Werk zelden 's ochtends. Alleen in vakanties of in in echte nood situaties. Niks voor mij zo vroeg.![]()
Dat ligt ook voor een deel aan de leiding die ervoor is, als zei afgeven dat als er niets is gedaan dat er dan wat zal zwaaien bedenken die mensen zich wel 10 keer. Teminste zo is het bij ons, wij moeten opschrijven wat er gedaan is op die avond, en als ze vragen hebben dan vragen ze dat aan mensen.quote:Op maandag 27 november 2006 11:18 schreef harteloos het volgende:
![]()
Gewoon opgeven dat je zo vroeg moet beginnenquote:Op maandag 27 november 2006 11:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Same here.. Maar ik werk al anderhalf jaar op maandagochtend. Ik ben ook de enige van HB (met m'n VS) die zo vroeg begint. Dat is zo niet eerlijk. Ik zit te wachten op een schoolrooster waar ik om 8:15 moet beginnen
.
Hoe vroeg is vroeg dan?quote:Op maandag 27 november 2006 11:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Same here.. Maar ik werk al anderhalf jaar op maandagochtend. Ik ben ook de enige van HB (met m'n VS) die zo vroeg begint. Dat is zo niet eerlijk. Ik zit te wachten op een schoolrooster waar ik om 8:15 moet beginnen
.
Er zal toch iemand moeten afsluiten in dat filiaal? Minstens een FHV'er, lijkt me toch dat hij/zij er op let dat er word gewerkt.quote:Op maandag 27 november 2006 11:27 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dat ligt ook voor een deel aan de leiding die ervoor is, als zei afgeven dat als er niets is gedaan dat er dan wat zal zwaaien bedenken die mensen zich wel 10 keer. Teminste zo is het bij ons, wij moeten opschrijven wat er gedaan is op die avond, en als ze vragen hebben dan vragen ze dat aan mensen.
Dat soort dingen inderdaad ook wel is gehad.quote:Voorbeeldje: Ik zei, ik ga even wat muteren, andere jongen zei dat ik dat niet moest doen (hij is tenslotte leidinggevende). Kom ik de volgende dag op me werk, je hebt er weer een zooitje van gemaakt he... Ik zeg zo: Hoeso dan ? Ja er is niet afgeboekt en het magazijn ziet er niet uit. Ik zeg zo: Ja dat mocht ik allemaal niet doen van hem, hij wou dat er gespiegeld ging worden en ik zei dat afboeken gewoon moest gebeuren, hij beweerde dat het niks uitmaakte.
6-8 's ochtendsquote:Op maandag 27 november 2006 11:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe vroeg is vroeg dan?En als je het heel erg vind kan je toch gewoon zegegn dat je rooster is veranderd.
En kan ik wel doen..maar toch ook nietquote:Op maandag 27 november 2006 11:28 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Gewoon opgeven dat je zo vroeg moet beginnenook al moet je dat niet
Idd, bij ons komt zelfs t hoofd van de kassa gerust ons controlerenquote:Op maandag 27 november 2006 11:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Er zal toch iemand moeten afsluiten in dat filiaal? Minstens een FHV'er, lijkt me toch dat hij/zij er op let dat er word gewerkt.
[..]
Dat soort dingen inderdaad ook wel is gehad.Heerlijk die communicatie.
Geheim :pquote:
nop, anders verlul je elkaar hè. Ik ben het er ook niet altijd mee eens geweest maar er wordt toch niks aan gedaan en toen sloop het er met de jaren bij mezelf ook inquote:Op maandag 27 november 2006 11:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En niemand die het doorgaf aan de leiding zeker?
Hier zijn de meeste diensten voor vers 2 uur. 's Avonds 2 uur vers vullen. 's morgens de diepvries of tellen.quote:Op maandag 27 november 2006 11:36 schreef GotC het volgende:
[..]
6-8 's ochtends. Het is niet lang, het is niet 'oh my god!' vroeg, maar het sloopt me
Herkenbaar.. We zijn te netjes..quote:[..]
En kan ik wel doen..maar toch ook nietIk wil altijd met een geldige reden niet werken
Herkenbaar.. Maar is erg vermoeiend als je opzuivel staat in 1572.quote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd, bij ons komt zelfs t hoofd van de kassa gerust ons controlerenAlleen hebben wij 3 a 4 'mini vulploegleiders' (zo noem ik ze, mr ben er zelf ook 1
), een stelletje enthousiastelingen die altijd een perfecte winkel willen hebben
.
Was het wel een AH?quote:Op maandag 27 november 2006 11:39 schreef harteloos het volgende:
[..]
Geheim :p
[..]
nop, anders verlul je elkaar hè. Ik ben het er ook niet altijd mee eens geweest maar er wordt toch niks aan gedaan en toen sloop het er met de jaren bij mezelf ook inDe vulling zat er trouwens wel altijd in (behalve als er zieken waren) en de koppen waren (meestal) af. Maar het kan makkelijk 2/3x zo snel als het nu ging. Spiegelen was ook nooit of slecht af, vloer een zooitje, promotie vaak ook niet af. Stiekem vond ik het wel zonde want die winkel kan echt zooo veel beter als er gewoon goed op gelet werd en er goede leiding, die dan ook goed opletten e.d., staat. Nu is de 'leiding' zelf ook rond de 17-20 ( die sluiten dus af
). Tussen ' ' want ik vind ze er niet echt geschikt voor, geen authoriteit.
Communicatie was bij ons ook echt 0quote:Op maandag 27 november 2006 11:27 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dat ligt ook voor een deel aan de leiding die ervoor is, als zei afgeven dat als er niets is gedaan dat er dan wat zal zwaaien bedenken die mensen zich wel 10 keer. Teminste zo is het bij ons, wij moeten opschrijven wat er gedaan is op die avond, en als ze vragen hebben dan vragen ze dat aan mensen.
Voorbeeldje: Ik zei, ik ga even wat muteren, andere jongen zei dat ik dat niet moest doen (hij is tenslotte leidinggevende). Kom ik de volgende dag op me werk, je hebt er weer een zooitje van gemaakt he... Ik zeg zo: Hoeso dan ? Ja er is niet afgeboekt en het magazijn ziet er niet uit. Ik zeg zo: Ja dat mocht ik allemaal niet doen van hem, hij wou dat er gespiegeld ging worden en ik zei dat afboeken gewoon moest gebeuren, hij beweerde dat het niks uitmaakte.
Laat me raden. AH 1509 in Rotterdam Kralingen?quote:Op maandag 27 november 2006 11:39 schreef harteloos het volgende:
[..]
Geheim :p
[..]
nop, anders verlul je elkaar hè. Ik ben het er ook niet altijd mee eens geweest maar er wordt toch niks aan gedaan en toen sloop het er met de jaren bij mezelf ook inDe vulling zat er trouwens wel altijd in (behalve als er zieken waren) en de koppen waren (meestal) af. Maar het kan makkelijk 2/3x zo snel als het nu ging. Spiegelen was ook nooit of slecht af, vloer een zooitje, promotie vaak ook niet af. Stiekem vond ik het wel zonde want die winkel kan echt zooo veel beter als er gewoon goed op gelet werd en er goede leiding, die dan ook goed opletten e.d., staat. Nu is de 'leiding' zelf ook rond de 17-20 ( die sluiten dus af
). Tussen ' ' want ik vind ze er niet echt geschikt voor, geen authoriteit.
Ja. Zitten ze van het hoofdkantoor hier ook? Want dan kunnen ze me natuurlijk natrekken via mijn leeftijdquote:
Ook herkenbaar.. het wordt er ook niet beter op dat onze omzet steeds meer omhoog gaat, en er komen niet bepaald veel nieuwe mensen bij (of iig niet mensen met genoeg enthousiasme..).quote:Op maandag 27 november 2006 11:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Maar is erg vermoeiend als je opzuivel staat in 1572.
3 van de cijfers zijn goedquote:Op maandag 27 november 2006 11:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Laat me raden. AH 1509 in Rotterdam Kralingen?
Daar heb ik namelijk met mijn vulploeg stage gelopen en we hebben daar een week lang het personeel van AH opgeleid.
De leiding was wel competent, maar het personeel zelf was echt verschrikkelijk, alleen door het enorm hoge verloop hadden ze geen keus en moeten ze roeien met de riemen die ze hebben.
Maar echt alles stond door elkaar, als je niet wist waar iets lag, dan werd er gemompeld 'gooi maar op die lege plek neer'. Ik heb uit pure frustratie in totaal acht meter wijn opnieuw ingedeeld, omdat het gewoon een teringzooi was..
Ik wilde er aan het eind van de ochtend naartoe gaan.quote:Op maandag 27 november 2006 10:49 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Hoe laat ga je, ik werk tot 4, kan ik nog meerijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |