Dat is dus ook niet zo.quote:Op zondag 26 november 2006 17:15 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je van de wet levensgevaarlijke producten mag aanbieden als je er maar een sticker op doet.
je hebt gelijk, de sticker zit alleen op produkten die binnen een bepaalde tijd (meestal 1-2 dagen) over de houdbaarheids datum heen gaan. Wat overigens niet zegt dat het daarna meteen niet meer te eten/drinken isquote:Op zondag 26 november 2006 17:19 schreef flexlexie het volgende:
Vind het een raar verhaal. Naar mijns inzien plakken ze die stickers erop omdat een Ten Minste Houdbaar Tot -datum bijna is.
Dus weetje dat het produkt nog maar beperkt houdbaar is(meestal 1 of diezelfde dag).
Deze produkten zijn dus geheel veilig, en als je een voedselvergiftiging oploopt door zo'n pordukt, moet je naar mijn mening een brief schrijven naar de fabrikant!!
correct me if i'm wrong
Ik geloof er geen flikker van dudequote:Op zondag 26 november 2006 17:12 schreef Ringo het volgende:
Een neef van een vriend van mij heeft vorig jaar een ernstige voedselvergiftiging opgelopen na het drinken van een pak Milk&Fruit met 35%-sticker. Daarbij zijn zijn nieren chronisch beschadigd. Hij zit voor de rest van zijn leven in een rolstoel.
Toen hij bij de plaatselijke Albert Heijn verhaal kwam halen, zei men daar: "spijtig verhaal maar dat is nu eenmaal het risico van levensmiddelen met korting. Die spullen zijn gewoon niet voor 100% betrouwbaar; daar wijzen we de consument ook op door ze met korting aan te bieden. Jammer maar helaas."
Kan dit zomaar? En zijn er meer mensen wiens leven geruïneerd is door het eten/drinken van spullen waar de UVD van is verstreken?
dan vind ik het een wonder dat hij niet eerder iets aan zijn nieren heeft gehad, als je zo slim bezig bentquote:Op zondag 26 november 2006 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Mensen. Misschien heeft zijn neef het pak wel drie weken in de koelkast gezet en toen opgedronken.
quote:Op zondag 26 november 2006 17:12 schreef Ringo het volgende:
Een neef van een vriend van mij heeft vorig jaar een ernstige voedselvergiftiging opgelopen na het drinken van een pak Milk&Fruit met 35%-sticker. Daarbij zijn zijn nieren chronisch beschadigd. Hij zit voor de rest van zijn leven in een rolstoel.
Toen hij bij de plaatselijke Albert Heijn verhaal kwam halen, zei men daar: "spijtig verhaal maar dat is nu eenmaal het risico van levensmiddelen met korting. Die spullen zijn gewoon niet voor 100% betrouwbaar; daar wijzen we de consument ook op door ze met korting aan te bieden. Jammer maar helaas."
Kan dit zomaar? En zijn er meer mensen wiens leven geruïneerd is door het eten/drinken van spullen waar de UVD van is verstreken?
Het op kunnen drinken, yeah right...quote:Op zondag 26 november 2006 17:28 schreef Viking84 het volgende:
Producten met 35 % korting (Edah heeft ze ook) zijn producten die bijna hun houdbaarheidsdatum bereikt hebben, dus er is niets mis mee (ze zouden zelfs twee dagen na de uiterlijke houdbaarheidsdatum nog wel eetbaar / drinkbaar moeten zijn). Het lijkt mij dus een sterk verhaal (van bedorven melk in een rolstoel terecht komen, yeah right).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |