Waarom wil je Vista ook installeren op een MacBook. Ik run nu al een poos OS X en het werkt als een fucking zonnetje... Who needs Windows anyway. Wil nooit meer terug naar dat pauper kut windows. Ik heb wel een bak staan met windows erop van 4 jaar oud, voor de spaarzame momenten dat ik het nodig heb.quote:Op maandag 20 november 2006 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Serieus, hier erger ik me de laatste tijd heel erg aan...
Van die mensen die heel stoer doen met windows XP, waar ze dan een Mac OS X theme overheen hebben gegooid, compleet met dock.
Oplossingen:
- Koop gewoon een Apple computer, want ze zijn niet zo duur.
- Koop OS X en zet het op je intel computer
- Doe het, maar ga niet zo zitten opscheppen, het blijft immers Windows...
Owja is het iemand wel is opgevallen dat windows XP gebruikers wel een OS X theme willen, maar dat OS X gebruikers geen Windows XP theme willen hebben...
De laatste klacht... Ik ging gister Windows Vista installeren op mijn MacBook en na een paar minuten patiencen krijg ik alweer een blauw scherm... Verdomme..
Tot hier mijn beklaag![]()
Gegroet
Nou ik dacht dus, misschien is windows beter geworden na vista... Maar dat bleek ook maar een illusie na mijn eerste potje patience...quote:Op maandag 20 november 2006 22:29 schreef BttD het volgende:
[..]
Waarom wil je Vista ook installeren op een MacBook. Ik run nu al een poos OS X en het werkt als een fucking zonnetje... Who needs Windows anyway. Wil nooit meer terug naar dat pauper kut windows. Ik heb wel een bak staan met windows erop van 4 jaar oud, voor de spaarzame momenten dat ik het nodig heb.
Zolang je geen games speelt heb je ook geen behoefte aan Windows
Ik heb geen XP...quote:Op maandag 20 november 2006 22:31 schreef Ratt het volgende:
TS durft tenminste XP teletubbie-theme te draaien![]()
(en voor degenen die het echt willen weten, ik draai windows classic want dat vind ik prettig)
mooi geformuleerd!quote:Op maandag 20 november 2006 22:39 schreef plakkert- het volgende:
Kut topic.
Gaat met een regulieren OS X niet werken. Daar heb je een gekraakte versie voor nodig. De reguliere zal alleen op Apple hardware werken.quote:Op maandag 20 november 2006 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Als al die eye candy die ze toegevoegd hebben het nou ook nog eens gebruiksvriendelijker maakte!quote:Op maandag 20 november 2006 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou ik dacht dus, misschien is windows beter geworden na vista... Maar dat bleek ook maar een illusie na mijn eerste potje patience...
Dat is voor de meeste mensen die patseren met hun desktop niet zo'n probleem lijkt me...quote:Op maandag 20 november 2006 22:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gaat met een regulieren OS X niet werken. Daar heb je een gekraakte versie voor nodig. De reguliere zal alleen op Apple hardware werken.
Als je het op een apple gaat testen ja..quote:Op maandag 20 november 2006 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou ik dacht dus, misschien is windows beter geworden na vista... Maar dat bleek ook maar een illusie na mijn eerste potje patience...
Nee ik zeg ook verder niet dat Mac OS X feilloos is. Safari is een kutprogramma vind ik, maar als 1 programma crashed dan crashed je hele computer tenminste niet in 1 keer...quote:Op maandag 20 november 2006 22:43 schreef BttD het volgende:
[..]
Als al die eye candy die ze toegevoegd hebben het nou ook nog eens gebruiksvriendelijker maakte!
Zoiets als Exposé in OS X, dat heb ik nog niet gezien in Windows hoor! Ik maar op F9 rammen op m'n XP bak, gebeurt er niksIk mis het echt enorm.
DISCLAIMER: OS X is ook niet perfect hoor (heb ook al een paar keer programma crashes gehad). Maar ben er veel tevredener mee dan met Windows.
Bel greenpeace!quote:Op maandag 20 november 2006 22:24 schreef whizzer2250 het volgende:
You're a Lozer
Safari is naisquote:Op maandag 20 november 2006 22:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik zeg ook verder niet dat Mac OS X feilloos is. Safari is een kutprogramma vind ik, maar als 1 programma crashed dan crashed je hele computer tenminste niet in 1 keer...
Maar goed ik had het hier niet over wel systeem beter was maar over van die Wannabees...
zijn die aan het uitsterven dan?quote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou jij, je hebt tenslotte een lozer gespot.
quote:Op maandag 20 november 2006 22:55 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
zijn die aan het uitsterven dan?
quote:Op maandag 20 november 2006 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
De laatste klacht... Ik ging gister Windows Vista installeren op mijn MacBook en na een paar minuten patiencen krijg ik alweer een blauw scherm... Verdomme..
Gegroet
quote:Op maandag 20 november 2006 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Denk dat ik maar een handtekening actie ga beginnen want er zijn veel mensen met dezelfde mening...quote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]heb je win2k niet geinstalled pino?
xp doet niet meer aan blue screens...![]()
sukkel!
Wie is hier nou een sukkel dan, ik zeg toch dat ik windows vista had geinstalleerd... Das iets anders dan XP ...quote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef _GdR_ het volgende:
sukkel!
Haha ja maar als je in het midden van de klas zit... En je laat even zien aan een andere klasgenoot dat je Windows Vista hebt. En ze vragen of er ook nog steeds patience opzit... tja ...quote:Op maandag 20 november 2006 23:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom zo kansloos, speel gewoon patience in het echt
Mijn macbook heeft meestal beter bereik dan de rest van de klas die op windows zitquote:Op maandag 20 november 2006 23:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik gebruik ook een OSX Theme op mn notebook, het lijkt stukken beter, alleen daarom. Daarnaast biedt mijn school niet goede progsels voor de mac, en heeft de macbook pro buitengewoon matige draadloze verbinding.
Ik zat in de klas, erg ver weg van wireless station, maar kon wel internetten, (de les was zo saai). Persoon voor me met macbook pro probeert eerst op OSX te internetten wil niet. Boot hij op XP, nog steeds geen wireless.
Al wordt mss mn volgende laptop wel een apple, en dan eis ik gewoon van school dat ze met degelijke alternatieven kopen.
Enen gewone macbook lijkt me wel wat. Lekker klein, strak design, en natuurlijk OSX
Ik weet dat ik me nu op bevroren water begeef, maar het is ook een feit dat iedereen een computer wil kunnen gebruiken en bijna niemand de moeite neemt om een cursusboek door te lezen.quote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef BttD het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat Microsoft zegt gebruiksvriendelijkheid hoog in het vaandel te hebben staan:
Paar maanden terug in de computable: "90% van de gewenste functionaliteit in Office zit er al in, maar wordt nooit gevonden.". Ofwel zijn alle mensen die Office willen gebruiken extreem dom en onwetend, ofwel heeft Microsoft een serieuze issue met de 'gebruiksvriendelijkheid' van haar producten. Ik vermoed het laatste.
Overigens zou dit in Office 2007 opgelost moeten zijn met de nieuwe interface
Over wireless kan je hele discussies voeren.quote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Mijn macbook heeft meestal beter bereik dan de rest van de klas die op windows zit.
Doe mij maar OSX btw, ik hoef me nu niet meer bezig te houden met installeren etc. Het werkt gewoon. En Spotlight en Exposé zijn onovertroffen.
disclaimer:
ook OSX is niet perfect, ik vind finder bijvoorbeeld eigenlijk iets te beperkt
Dude!quote:Op maandag 20 november 2006 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Serieus, hier erger ik me de laatste tijd heel erg aan...
Van die mensen die heel stoer doen met windows XP, waar ze dan een Mac OS X theme overheen hebben gegooid, compleet met dock.
Oplossingen:
- Koop gewoon een Apple computer, want ze zijn niet zo duur.
- Doe het, maar ga niet zo zitten opscheppen, het blijft immers Windows...
Owja is het iemand wel is opgevallen dat windows XP gebruikers wel een OS X theme willen, maar dat OS X gebruikers geen Windows XP theme willen hebben...
Gegroet
Ik heb het over themes... Ik heb op OS X geen windows theme... Ik had windows op een verschillende partitie draaien...quote:
XP heeft nog steeds bluescreens wanneer er iets echt goed fout gaat prutser...quote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef _GdR_ het volgende:
sukkel!
fap fapquote:
Flock daarintegenquote:Op maandag 20 november 2006 22:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik zeg ook verder niet dat Mac OS X feilloos is. Safari is een kutprogramma vind ik, maar als 1 programma crashed dan crashed je hele computer tenminste niet in 1 keer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |