Die van mij niet, vandaar ook mijn probleem...quote:Op maandag 20 november 2006 21:19 schreef PLAE@ het volgende:
kan ik me nou niks bij voorstellen. die van mij is een draak eerste klas![]()
Ik weet dat ik het zelf heb toegestaan, maar zoiets groeit ook vanzelf wel een beetje. Helaas zit ik nu in die situatie. Ik denk zelf wel dat het wel weer over gaat. Met verliefdheid zie je natuurlijk ook alleen maar de positieve punten van iemand en de negatieve dingen zie je niet meer.quote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Kogando het volgende:
Het is een illusie dat er maar 1 iemand op de wereld is op wie je verliefd kan worden. Je kon verliefd op je vrouw worden, en dus blijkbaar ook op haar zusje. En als je verder rondkijkt zal blijken dat er nog heel veel vrouwen zijn waar je verliefd op kan worden.
Met andere woorden; je bent daar zelf bij. Verliefd worden sta je zelf toe.
Je bent niet het slachtoffer van de verliefdheid, je hebt dat zelf in de hand gewerkt.
In die tijd was ze nog maar een "meisje" van een jaar of 16, nu is het een vrouw.quote:Op maandag 20 november 2006 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar was ze dan niet leuk voordat je vrouw je vrouw was? Kon je dan geen werk van haar maken in die tijd? waarom is ze nu ineens leuk?
Ervaringquote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Foo_niks het volgende:
Je moet er helemaal niks mee,komt alleen maar rotzooi van .
Eind van het liedje zit je alleen in een 2-kamerflatje,en geloof me..........
Denk niet dat mijn zwager dat echt leuk vind...quote:Op maandag 20 november 2006 21:42 schreef longinus het volgende:
Kan je niet ruilen, ik ken twee mensen die dit gedaan hebben omdat ze elkaars vrouw leuker vonden.
Praat er eens over.
We kunnen heel goed opschieten maar zij houdt ook erg van haar vriend. We hebben alletwee wel de gebruikelijke problemen binnen de relatie. Praten we ook vaak samen over, misschien dat ik ook wel daarom zo naar haar toe trek.quote:Op maandag 20 november 2006 21:46 schreef Sandertje21 het volgende:
Wat denkt je schoonzusje over jou dan?
En is het de zus van je vrouw of de vrouw van je broer?quote:Op maandag 20 november 2006 21:46 schreef Sandertje21 het volgende:
Wat denkt je schoonzusje over jou dan?
Van mijn vrouwquote:Op maandag 20 november 2006 22:01 schreef MissMatch het volgende:
[..]
En is het de zus van je vrouw of de vrouw van je broer?
Maar heeft ze ook gevoelens voor jou?quote:Op maandag 20 november 2006 21:59 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
[..]
We kunnen heel goed opschieten maar zij houdt ook erg van haar vriend. We hebben alletwee wel de gebruikelijke problemen binnen de relatie. Praten we ook vaak samen over, misschien dat ik ook wel daarom zo naar haar toe trek.
Dat weet ik niet, en dat durf ik eigenlijk ook niet te vragen. Ik ben bang om teveel op het spel te zettenquote:Op maandag 20 november 2006 22:08 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar heeft ze ook gevoelens voor jou?
Als het niet wederzijds is kan het een hoop ellende veroorzaken ben ik bang....quote:Op maandag 20 november 2006 22:09 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, en dat durf ik eigenlijk ook niet te vragen. Ik ben bang om teveel op het spel te zetten
Nee,als het wederzijds is ,dan hangt de familie de slingers opquote:Op maandag 20 november 2006 22:16 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als het niet wederzijds is kan het een hoop ellende veroorzaken ben ik bang....
quote:Op maandag 20 november 2006 22:20 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Nee,als het wederzijds is ,dan hangt de familie de slingers op![]()
![]()
![]()
Beide opties is eigenlijk niet wat.quote:Op maandag 20 november 2006 22:16 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als het niet wederzijds is kan het een hoop ellende veroorzaken ben ik bang....
schoonzusje is ook getrouwd, zal dus wel niet veel verschil makenquote:Op maandag 20 november 2006 22:31 schreef Wojworshebn het volgende:
Is je schoonzusje toevallig ook lekkerder dan je vrouw?
Als ie liever een "andere ingang" had was ie wel verliefd geweest op z'n schoonbroer....quote:Op maandag 20 november 2006 22:40 schreef Foo_niks het volgende:
Andere ingang:Wat vind je van haar man ?
Positief /negatief gezien .
Zat al te wachen op zo'n opmerking ,die optie bedoel ik dus niet.quote:Op maandag 20 november 2006 22:50 schreef Honingdrop het volgende:
[..]
Als ie liever een "andere ingang" had was ie wel verliefd geweest op z'n schoonbroer....![]()
Het was dan ook een inkopper.quote:Op maandag 20 november 2006 22:53 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Zat al te wachen op zo'n opmerking ,die optie bedoel ik dus niet.
Waarom bespreek je uberhaupt je relatieproblemen met de zus van je vrouwquote:Op maandag 20 november 2006 21:59 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
[..]
We kunnen heel goed opschieten maar zij houdt ook erg van haar vriend. We hebben alletwee wel de gebruikelijke problemen binnen de relatie. Praten we ook vaak samen over, misschien dat ik ook wel daarom zo naar haar toe trek.
Het gras is echt groener aan de andere kant he?quote:Op maandag 20 november 2006 22:24 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
Maar ik ga er nog maar een nachtje over denken.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:52 schreef Camplo het volgende:
Gewoon op dr af blijven trekken. Schaadt niemand. En gaat die verliefdheid vanzelf over
Of je wacht tot de verliefdheid overgaat en blijft bij je vrouw, of je kapt met je vrouw en begint niets met dat zusje.quote:Op maandag 20 november 2006 21:18 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
Ik zit met een enorm probleem. Ik ben verliefd op m'n schoonzusje. Natuurlijk houdt ik nog heel veel van m'n vrouw maar toch ben ik ook verliefd op m'n schoonzusje.
Ik heb gewoon het idee dat ik veel meer met haar samen heb dan met m'n vrouw. Ik wil niet bij mijn vrouw weg. Ik weet eigenlijk niet wat ik er mee aan moet. M'n gezonde verstand zegt dat ik niets aan haar en mijn vrouw moet vertellen en alles maar op z'n beloop moet laten en wachten tot het over gaat.
help!!!
Lol, dus jij dacht min of meer wat in je ondertitel staat ?quote:Op maandag 20 november 2006 21:37 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Yep,goed dat je er om kan lachen
Niet als je iemand ontmoet en na 1 minuut al denkt vanquote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Kogando het volgende:
Het is een illusie dat er maar 1 iemand op de wereld is op wie je verliefd kan worden. Je kon verliefd op je vrouw worden, en dus blijkbaar ook op haar zusje. En als je verder rondkijkt zal blijken dat er nog heel veel vrouwen zijn waar je verliefd op kan worden.
Met andere woorden; je bent daar zelf bij. Verliefd worden sta je zelf toe.
Je bent niet het slachtoffer van de verliefdheid, je hebt dat zelf in de hand gewerkt.
Uitgesproken? Heb je bij je huidige vriendin aangegeven dat je verliefd op een ander was en dat maar eventjes ging 'uitzitten' ?!quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:53 schreef soylent het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad, een paar weken lang; best vervelend, maar ik heb het uiteindelijk gewoon uitgesproken en daarmee was eigenlijk al de spanning eraf.
lijkt me een uitstekend plan!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
Thnx voor de reacties allemaal. Ik heb er gister en vandaag goed over gedacht. Ben net even bij haar geweest en heb een goed gesprek met haar gehad. Ik heb het allemaal een beetje op de vlakte gehouden maar toch het een antwoord van haar gekregen waar ik mee verder kan. Ze is heel blij met de relatie die we nu hebben en ze houdt enorm veel van haar man. Ze vind het leuk zo als het nu is en ze vind onze relatie bijzonder. Ik houdt ontzettend veel van mijn vrouw en wil eigenlijk ook wel met haar verder (in voor en tegenspoed....). Het gras bij de buren is altijd groener. Ik heb besloten om beide dames niets over mij gevoelens te vertellen en maar te wachten tot mijn gevoelens voor haar over gaan. Als het echt niet overgaat zie ik wel weer.
daar heb je wel een heel goed punt!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef loveli het volgende:
En je blijft intussen intensief met je schoonzusje omgaan? Niet doen enzo. Ook al is jullie relatie nog zo bijzonder.
Dus niet passief wachten tot het weggaat, maar wat minder met schoonzus babbelen en meer met je vrouw. Blijkbaar kun je je relatieproblemen bespreken, nu is het tijd om dat ook met je vrouw te doen.
ja joh gewoon doen! veel contact met je schoonzusje houden...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:28 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
Ik heb nog wel steeds veel contact met m'n schoonzusje. Heb gister thuis ook eens een goed gesprek gehad en verteld waar ik mee zat. Gelukkig werd er niet zo gereageerd als normaal en hebben we een normaal gesprek gehad. Normaal schiet ze direct in de verdediging of wordt ze kwaad, vandaag niet. Ik denk dat het komt doordat ik vooraf al had bedacht wat ik wilde gaan zeggen. Heb trouwens niet tegen haar gezegt wat ik voor m'n schoonzusje voel. Wordt trouwens wel wat minder.. Maar over is het nog lang niet. Gewoon nog een tijdje afzien en dan is het wel weer bij het oude
Volgens mij heb je nu de juiste aktie gemaakt.....praten met je vrouw over de problemen die jij ziet in je relatie ipv daarover praten met iemand anders....want ook al lucht dat op, het lost niks op, praten met je vrouw kan wel naar oplossingen leiden.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:28 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
Ik heb nog wel steeds veel contact met m'n schoonzusje. Heb gister thuis ook eens een goed gesprek gehad en verteld waar ik mee zat. Gelukkig werd er niet zo gereageerd als normaal en hebben we een normaal gesprek gehad. Normaal schiet ze direct in de verdediging of wordt ze kwaad, vandaag niet. Ik denk dat het komt doordat ik vooraf al had bedacht wat ik wilde gaan zeggen. Heb trouwens niet tegen haar gezegt wat ik voor m'n schoonzusje voel. Wordt trouwens wel wat minder.. Maar over is het nog lang niet. Gewoon nog een tijdje afzien en dan is het wel weer bij het oude
Ha, een wéreld van verschil dus.. Ik heb ooit kort na elkaar iets gehad met twee zusjes (drie eigenlijk maar de jongste was alleen 'voor de fun' zeg maar) en reken maar dat die enorm verschilden, niet alleen kleding- en muzieksmaak maar ook qua intelligentie was dat merkbaar. En wat de sex betreft ook, wat de een geweldig vond moest je bij de ander echt niet proberen.. Heel aparte ervaring.quote:Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef Honingdrop het volgende:
[..]
Het was dan ook een inkopper.
Ik bedoel, ze zijn zussen hoeveel verschil kan er zijn...![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:50 schreef freddygonzales het volgende:
Brrr als ik verliefd zou zijn op mijn schoonzusje dan had ik echt gevraagd of iemand mij wilde neerschieten.
Damn die is zo lelijk........
Misschien een idee om haar niet te vaak te zien en in plaats daarvan met je vrouw over je 'gebruikelijke' huwelijksproblemen te praten?quote:Op maandag 20 november 2006 21:59 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |