abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43754753
POPCORN!!!!!!
* Roquefort popcorn pakt en zich verheugt op een dijk van een vervolgserie topics.

OT:
Zulke gevoelens kun je niet negeren TS, daar moet je beslist iets mee doen, dat ben je aan jezelf en je schoonzus verplicht.

twee violen en een trommel en een fluit
pi_43757812
Hmm, ik kan je vertellen dat het gras ALTIJD groener lijkt.. Ook zij gaat je straks vervelen of je ziet wat leukers.
pi_43760406
Thnx voor de reacties allemaal. Ik heb er gister en vandaag goed over gedacht. Ben net even bij haar geweest en heb een goed gesprek met haar gehad. Ik heb het allemaal een beetje op de vlakte gehouden maar toch het een antwoord van haar gekregen waar ik mee verder kan. Ze is heel blij met de relatie die we nu hebben en ze houdt enorm veel van haar man. Ze vind het leuk zo als het nu is en ze vind onze relatie bijzonder. Ik houdt ontzettend veel van mijn vrouw en wil eigenlijk ook wel met haar verder (in voor en tegenspoed....). Het gras bij de buren is altijd groener. Ik heb besloten om beide dames niets over mij gevoelens te vertellen en maar te wachten tot mijn gevoelens voor haar over gaan. Als het echt niet overgaat zie ik wel weer.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:28:29 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_43760849
Lijkt me een goede beslissing.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_43772346
inderdaad, lijkt me een wijs besluit, geen oude schoenen weg gooien voordat je nieuwe hebt he
Hesitation means masturbation…
  woensdag 22 november 2006 @ 22:05:35 #56
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43801262
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Kogando het volgende:
Het is een illusie dat er maar 1 iemand op de wereld is op wie je verliefd kan worden. Je kon verliefd op je vrouw worden, en dus blijkbaar ook op haar zusje. En als je verder rondkijkt zal blijken dat er nog heel veel vrouwen zijn waar je verliefd op kan worden.

Met andere woorden; je bent daar zelf bij. Verliefd worden sta je zelf toe.

Je bent niet het slachtoffer van de verliefdheid, je hebt dat zelf in de hand gewerkt.
Niet als je iemand ontmoet en na 1 minuut al denkt van Om je verliefheid dan te onderdrukken
Dat overkomt je mischien 1x in je leven of bvb 100x
  donderdag 23 november 2006 @ 10:07:02 #57
38991 Marshall_2002
Eyes upon you, till time comes
pi_43812649
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 02:53 schreef soylent het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad, een paar weken lang; best vervelend, maar ik heb het uiteindelijk gewoon uitgesproken en daarmee was eigenlijk al de spanning eraf.
Uitgesproken? Heb je bij je huidige vriendin aangegeven dat je verliefd op een ander was en dat maar eventjes ging 'uitzitten' ?!
Zodra wij menen dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje
  donderdag 23 november 2006 @ 11:52:56 #58
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43815176
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
Thnx voor de reacties allemaal. Ik heb er gister en vandaag goed over gedacht. Ben net even bij haar geweest en heb een goed gesprek met haar gehad. Ik heb het allemaal een beetje op de vlakte gehouden maar toch het een antwoord van haar gekregen waar ik mee verder kan. Ze is heel blij met de relatie die we nu hebben en ze houdt enorm veel van haar man. Ze vind het leuk zo als het nu is en ze vind onze relatie bijzonder. Ik houdt ontzettend veel van mijn vrouw en wil eigenlijk ook wel met haar verder (in voor en tegenspoed....). Het gras bij de buren is altijd groener. Ik heb besloten om beide dames niets over mij gevoelens te vertellen en maar te wachten tot mijn gevoelens voor haar over gaan. Als het echt niet overgaat zie ik wel weer.
lijkt me een uitstekend plan!!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  Vis een optie? donderdag 23 november 2006 @ 13:19:45 #59
70532 loveli
N
pi_43817774
En je blijft intussen intensief met je schoonzusje omgaan? Niet doen enzo. Ook al is jullie relatie nog zo bijzonder.
Dus niet passief wachten tot het weggaat, maar wat minder met schoonzus babbelen en meer met je vrouw. Blijkbaar kun je je relatieproblemen bespreken, nu is het tijd om dat ook met je vrouw te doen.
crap in = crap out
  donderdag 23 november 2006 @ 15:15:02 #60
131369 RobinK
pi_43821425
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef loveli het volgende:
En je blijft intussen intensief met je schoonzusje omgaan? Niet doen enzo. Ook al is jullie relatie nog zo bijzonder.
Dus niet passief wachten tot het weggaat, maar wat minder met schoonzus babbelen en meer met je vrouw. Blijkbaar kun je je relatieproblemen bespreken, nu is het tijd om dat ook met je vrouw te doen.
daar heb je wel een heel goed punt!
Als je geen afstand neemt zal het gevoel wellicht ook niet verdwijnen
pi_43823347
Gaat wel over.. trust me
Snorren, soms baarden
pi_43831221
Ik heb nog wel steeds veel contact met m'n schoonzusje. Heb gister thuis ook eens een goed gesprek gehad en verteld waar ik mee zat. Gelukkig werd er niet zo gereageerd als normaal en hebben we een normaal gesprek gehad. Normaal schiet ze direct in de verdediging of wordt ze kwaad, vandaag niet. Ik denk dat het komt doordat ik vooraf al had bedacht wat ik wilde gaan zeggen. Heb trouwens niet tegen haar gezegt wat ik voor m'n schoonzusje voel. Wordt trouwens wel wat minder.. Maar over is het nog lang niet. Gewoon nog een tijdje afzien en dan is het wel weer bij het oude
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:38:45 #63
131369 RobinK
pi_43843319
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:28 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
Ik heb nog wel steeds veel contact met m'n schoonzusje. Heb gister thuis ook eens een goed gesprek gehad en verteld waar ik mee zat. Gelukkig werd er niet zo gereageerd als normaal en hebben we een normaal gesprek gehad. Normaal schiet ze direct in de verdediging of wordt ze kwaad, vandaag niet. Ik denk dat het komt doordat ik vooraf al had bedacht wat ik wilde gaan zeggen. Heb trouwens niet tegen haar gezegt wat ik voor m'n schoonzusje voel. Wordt trouwens wel wat minder.. Maar over is het nog lang niet. Gewoon nog een tijdje afzien en dan is het wel weer bij het oude
ja joh gewoon doen! veel contact met je schoonzusje houden...
nok er nou gewoon mee en ga aan je relatie werken
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:48:36 #64
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_43843487
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:28 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:
Volgens mij heb je nu de juiste aktie gemaakt.....praten met je vrouw over de problemen die jij ziet in je relatie ipv daarover praten met iemand anders....want ook al lucht dat op, het lost niks op, praten met je vrouw kan wel naar oplossingen leiden.

Nu de tweede stap....ff gewoon radicaal stoppen met contact met je schoonzus....ff ruimte creeeren. Zou echt gezond zijn in dit geval.

Dus 100% aandacht op je eigen relatie en je vrouw en verder ff geen aandacht voor je schoonzus...lijkt me wel zo verstandig.

Succes verder.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_43866365
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef Honingdrop het volgende:

[..]

Het was dan ook een inkopper.

Ik bedoel, ze zijn zussen hoeveel verschil kan er zijn...
Ha, een wéreld van verschil dus.. Ik heb ooit kort na elkaar iets gehad met twee zusjes (drie eigenlijk maar de jongste was alleen 'voor de fun' zeg maar) en reken maar dat die enorm verschilden, niet alleen kleding- en muzieksmaak maar ook qua intelligentie was dat merkbaar. En wat de sex betreft ook, wat de een geweldig vond moest je bij de ander echt niet proberen.. Heel aparte ervaring.

Meer ontopic: Ik zou het er zeker niet met je vrouw over hebben, geloof me, dat hoor je de rest van je leven. Laat het voorlopig zijn beloop, verliefdheidsgevoelens zakken ook weer af, nu voel je dat zo omdat je kennelijk goed met haar kunt praten en je wat dingen gemeen hebt (relatieproblemen). Probeer eens bewust naar haar mindere kanten te kijken om het zo voor jezelf te relativeren..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_43866575
Pics?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 27 november 2006 @ 15:43:03 #67
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_43930869
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:50 schreef freddygonzales het volgende:
Brrr als ik verliefd zou zijn op mijn schoonzusje dan had ik echt gevraagd of iemand mij wilde neerschieten.
Damn die is zo lelijk........
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_43954985
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:59 schreef Tja_wie_ben_ik het volgende:

[..]

We kunnen heel goed opschieten maar zij houdt ook erg van haar vriend. We hebben alletwee wel de gebruikelijke problemen binnen de relatie. Praten we ook vaak samen over, misschien dat ik ook wel daarom zo naar haar toe trek.
Misschien een idee om haar niet te vaak te zien en in plaats daarvan met je vrouw over je 'gebruikelijke' huwelijksproblemen te praten?
Houd je van je vrouw? Let er wel op dat verliefdheid maar tijdelijk is en dat jij sterker bent dan die verliefdheid. Belangrijk is wel dat je dat aan je omgeving kenbaar maakt.
Dus: vertel het tegen je vrouw dat je vreemde gevoelens hebt als haar zusje er is. Leg het uit!

Hebben jij en je vrouw er nooit over gesproken wat te doen als 1 van beiden verliefd wordt op een ander? Zo vreemd is dat niet; wij hebben elkaar gezegd dat we dat ook aan elkaar melden, want verliefdheid is iets natuurlijks, niet iets wat je expres opzoekt. Zeg maar iets 'lichamelijks' (stofjes in je hersenen) Vreemd genoeg is het dus net zoiets als een verkoudheid. Vertel het dus gewoon, zodat je ervan kan genezen, in plaats van het op te kroppen, want dan worden die gevoelens juist meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')