Gefeliciteerd. Je hebt de overwinning weten te behalen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mijn ban is langer kanaiken.
Mijn afstandsbediening-geest topic deed me de das om.Pas na 12 posts merkte een slimmerik op dat het de TV was.
Wat een stel dombo's daar ook.
![]()
![]()
![]()
wat een kuttekopquote:Op maandag 20 november 2006 20:52 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
Gebruikersnaam-Angel84
Geboortedatum 22-12-1984
Leeftijd 21
ze lijkt wel een jaar of 40![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:13 schreef Guiduuuuw het volgende:
EN DIT IS SPIKRI CARIIIN!! De lollerste van de lollerxseno!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn partydrankje(s): breezer
Wats up met onze klik kom hier in de buurt en je krijgt de hik
Kom niet dom doen met die prada schoen die kocht je op de markt voor weinig poen
En als je met ons komt chillen we haten drugs dus je komt hier niet binnen
En kom je voor een battle ga dan maar weer weg we dissen je uit zodat je niks meer zegt
yentl louise en carin
wij zijn alle3 gek op haring
wij zijn de baas van spijkenisse
nee daar mogen jullie niet in vergissen
we laten jullie pissen van angst
want onze rap duurt het allerlangst
dus schrik niet van onze dis je moeder is erg ze stinkt naar vis
He schat ik kwam jou tegen toen ik op vakantie was
Ik wist al meteen dat jij de ware was
Toen ik met jou ging zoenen
Gingen me hersens me exen me kop uit boenen
Ik werd verlieft op jou ik ging van je houden ik bleef je altijd trouw
Diss haar nou niet of ze gaat nog op je zitten met haar bootylicious bootyquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:49 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ze ziet er uit of ze die glijbaan met dr tanden gevouwen heeft
Nee, dit is geniaal;quote:
quote:ik vind het maar zo ; een dier is ook een mens.
De doodstrafquote:zulke mensen moeten ze levenslang
geven, of desnoods de doodstraf.!
Uiteraard, alle bont komt immers van (nota bene) illegaal doodgeknuppelde babyzeehondjes...quote:Nee dat is 1 van de ergste dingen die er bestaan vind dat straffen daarvoor ook veel en veel erger voor. Waar ik echt van kan janken is zeehonden die worden doodgeknuppeld, walvissenjacht etc. Snap ook niet dat bont nog niet verboden is.
Mevrouw heeft nog nooit van racisme gehoord...quote:das egt t allerdomste wat k heb gehoort ,, egt waar
je gaat tog ook geen mens dat r lelijk uitziet in elkaar meppe?
puur omdat ie lelijk is?
srry dat k t zeg maarree jouw mening klopt van geen kant
banne moeten ze met jou doen ..
Wel uiterst wipbaarquote:Op woensdag 22 november 2006 15:30 schreef Guiduuuuw het volgende:
Mag ik van u.. In de catergorie : ''Verkeerde achtergronden" ...
[afbeelding]
Wat een ingewikkeld standje voor zulke kleine breezies..
[afbeelding]
Godsamme, dat wilde ik nog niet eens.quote:Je bent van het forum gebanned wegens de volgende reden;:
Ban
De ban loopt af op;: 24-11-2006
Toen ik jong was dronk je hooguit stiekem een biertje op een buurtfeest wanneer mensen even niet keken, verder speelde je gezond buiten en dronk je zo nu en dan een glaasje water of limonade.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:08 schreef PauperPanda het volgende:
Ik ben zelf 19 en toen ik 12-15 was waren er ook wel genoeg breezers... maar als ik tegenwoordig op school kijk (zit nog op de middelbare ja, examenjaar gedoubleerd) lijkt het alleen maar erger te worden..
http://www.xseno.nl/sexythingquote:ik was 12 en dee wel pijn maar heb er geen spijt van ofzo zou het zo weer doen
xxxjes gabi
Je kunt zeggen wat je wilt maar ze heeft een tyfeslekker kontjequote:Op woensdag 22 november 2006 17:05 schreef Honey_ het volgende:
[..]
http://www.xseno.nl/sexything
I mean like...![]()
Citaten van haar:quote:Op woensdag 22 november 2006 17:05 schreef Honey_ het volgende:
[..]
http://www.xseno.nl/sexything
I mean like...![]()
quote:ik was 12 en dee wel pijn maar heb er geen spijt van ofzo zou het zo weer doen
xxxjes gabi
quote:wat heb leeftijd met slikken te maken als ik vragen mag als je al op je 13e aan sex doet kan je toch ook slikken
of niet kijk je vindt het leuk of niet het is niet zo als je inene 18 wordt dat je dan mag denken o nu mag ik slikken.
ik zelf slik wel regelmatig het is niet superlekker maar zeker oook niet vies en als ik de jonge daar een plezier mee doe waarom niet he
Dat soort mensen moeten maar nooit "buiten" ontdekken.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:43 schreef kanaiken het volgende:
Ik zat een tijdje in die chat. Maar GOD, wat zat ik me daar kwaad te maken. Het waren domme, domme mensen. Echt ongelooflijk. Ze snapten niet eens wat ik zei. Al die antwoorden gingen van 'jij moet niet dom doen' 'jij bent echt een sukkel' 'ik snap niet dat ik nog tegen je praat' en dan gewoon doorpraten natuurlijk. Het was écht triest.
Ze heb er verstand vanquote:Op woensdag 22 november 2006 17:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Citaten van haar:
[..]
[wat heb leeftijd met slikken te maken als ik vragen mag als je al op je 13e aan sex doet kan je toch ook slikken
of niet kijk je vindt het leuk of niet het is niet zo als je inene 18 wordt dat je dan mag denken o nu mag ik slikken.
ik zelf slik wel regelmatig het is niet superlekker maar zeker oook niet vies en als ik de jonge daar een plezier mee doe waarom niet he]
Inderdaad, dan kom ik ze tegen in mijn Nederland.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten maar nooit "buiten" ontdekken.
Al zijn sommige grietjes best ehm, gebruik-baar.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kom ik ze tegen in mijn Nederland.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Al zijn sommige grietjes best ehm, gebruik-baar.
De meesten moeten gewoon deaud, en direct nadat ze van hun computerstoel opstaan.
tenzij die stoel direct verbonden is met het aanrecht
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Al zijn sommige grietjes best ehm, gebruik-baar.
De meesten moeten gewoon deaud, en direct nadat ze van hun computerstoel opstaan.
tenzij die stoel direct verbonden is met het aanrecht
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef BaajGuardian het volgende:
En tape om de handen, straks gaan ze nog tiepen
nee serieus..
Nope, link aub.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]Ben je al in die chatbox geweest? Kan je ook met ban komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nope, link aub.Klik op 'talk' en dan op 'chat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
quote:Op maandag 20 november 2006 22:43 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
GOTHICBREEZER C-C-C-C-C-C-COMBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Mits meer naakt, maar niet van die fatcrackhoe wezens.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef Guiduuuuw het volgende:
Bijna tijd voor een BREEZAH BOLWERCK, DEEL 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |