Dude, we waren hier op minderjarige puberale tiener sletjes aan het geilen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:03 schreef Ephemera het volgende:
[afbeelding]
Live tijdens zijn sit-ups(zijn woorden.. niet de mijne)
[afbeelding]
Ik dacht 'hij is politiek bewust'!! Maar nee.. er moet om HEM gestemd worden
[afbeelding]
Z'n ass probeert mee te dingen naar een prijs..
Voor meer gabbergeile foto's: http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=!!!Dj_Draco!!!
ja.. maar.. Ik ben dus geen dude. Dus daar gaan we al de mist in..quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:06 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Dude, we waren hier op minderjarige puberale tiener sletjes aan het geilen.
NIET op kerels.![]()
![]()
goeiemiddag maar dat is best aangenaam voor de oogjesquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
15 jaartjes jong!![]()
Ja inderdaad, doe godverdomme ff normaal met je kerelsquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:06 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Dude, we waren hier op minderjarige puberale tiener sletjes aan het geilen.
NIET op kerels.![]()
![]()
Juist. Zoek dus eens even wat minderjarige puberale sletjes voor ons op.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:06 schreef Ephemera het volgende:
[..]
ja.. maar.. Ik ben dus geen dude. Dus daar gaan we al de mist in..
ff zonder grap nu...echt niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
15 jaartjes jong!![]()
Dat is idd wel te doen jahquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:23 schreef RaptoR-X het volgende:
[afbeelding]
fokking lekker en ze is nog 20 ook....precies de goeie leeftijd![]()
![]()
Ik vind haar eerlijk gezegd wat te oud ogend en ze is bijna negerin, :/quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:22 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
ff zonder grap nu...echt niet slecht hoor.
Mooi koppie.
Oja, daar keek ik als enigste naar
ErRuGknAp (oid ben ik lol)quote:
Ben ik al mee bezig in raadsel en dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
EgTLekkuR (oid ben ik lol)
en nu ga je kutten.
och heden. Begreep ik het hele topic verkeerd. Ik geloof dat ik inmiddels mijn interesse ben verlorenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:22 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Juist. Zoek dus eens even wat minderjarige puberale sletjes voor ons op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neee niet weggaan. Het werd net gezellig. Ga even zoeken voor ons danquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:27 schreef Ephemera het volgende:
[..]
och heden. Begreep ik het hele topic verkeerd. Ik geloof dat ik inmiddels mijn interesse ben verloren
Haha ja, die laatste post van mij is echt humor (ja ik lach om mijn eigen grap :p )quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig in raadsel en dierenmishandeling.
Dus jij bent die breezer-typer.
Zal ik op je grap reageren?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Haha ja, die laatste post van mij is echt humor (ja ik lach om mijn eigen grap :p )
Dit meer jouwn stijl ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind haar eerlijk gezegd wat te oud ogend en ze is bijna negerin, :/
val ik niet op dus ik keek er niet langer dan 2 seconden naar, post weer eens wat van die zoals op pagina 1 (die ik wel zou doen)
wtf? ze lijkt eerder 16...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind haar eerlijk gezegd wat te oud ogend en ze is bijna negerin, :/
val ik niet op dus ik keek er niet langer dan 2 seconden naar, post weer eens wat van die zoals op pagina 1 (die ik wel zou doen)
quote:romtos, wat ben jij dom zeg, waarschijnlijk ben jij echt een vriendloos persoon die om aandacht schreeuwt en het niet kan krijgen door aardig te zijn, en daardoor dus een forum loopt te verkloten.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:32 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Dit meer jouwn stijl ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Hoi.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:55 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Roger that.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:34 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Niks gewoon door gaan met trollen![]()
Dankje. Helaas kan ik mijn vriendloosheid zodadelijk niet verder uitwerken want er is een bepaalde dame die mij bij haar thuis verwacht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:34 schreef PauperPanda het volgende:
[..]
wtf? ze lijkt eerder 16...
[..]
en hulde @ romtos voor het opwekken van dergelijke diepgaande emotionele analyses
Borstkas intrappen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef RaptoR-X het volgende:
ze heeft alleen geen tieten. maarja daar valt wel wat aan te doen
Vind ik geen probleem, ik houd van wat kleinere tietenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef RaptoR-X het volgende:
ze heeft alleen geen tieten. maarja daar valt wel wat aan te doen
quote:
Mee eens. Ik heb ook altijd vriendinnen gehad met C of D.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef RaptoR-X het volgende:
ja ach iedereen heeft zijn eigen smaak. geef mij mij liever een C of een D cup
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Chriz!!11 niet zo gemeen, je kunt ook dat soort meisjes straffen met je penis.
quote:Je bent van het forum gebanned wegens de volgende reden;:
Geen
De ban loopt af op;: 22-11-2006
Mijn ban is langer kanaiken.quote:Je bent van het forum gebanned wegens de volgende reden;:
Geen
De ban loopt af op;: 23-11-2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |