Is heel makkelijk meestalquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:37 schreef MeNicole het volgende:
Ik ben eigenlijk ook met fruithapje begonnen puur omdat ik die hier had staan. Toen ik groen licht had dat ik ermee mocht gaan beginnen had ik geen zin om nog naar de winkel te gaanMaar deze week nog fruithapje en dan wil ik volgende week als ik weer op CB ben geweest eens kijken of ook groentehapje mag. Maar dan wil ik het liefst zelf maken en niet een potje wat allemaal hetzelfde smaakt
![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is heel makkelijk meestalJe doet gewoon een steelpannetje naast wat de rest van het gezin eet met één ingrediënt. Bijvoorbeeld: jullie hutspot, en ernaast kook je wat wortels aan gort. Meestal kom je zo wel het hele rondje groenten langs via jullie eigen menu, en anders vries je voor de dagen dat het niet lukt ff wat restjes in. Voor je het weet zitten ze naast je aan de chili con carne met bijbehorende gezonde luiers (of zeuren ze om een brommer).
Pinquit, je zou ook vast kunnen bellen ter advies en evt afspreken dat je anders maandag langsgaat? Ik vind dat altijd lastig, want in het weekend kun je niet zomaar bellen. Dan denk ik, ze weten het vast en maandag kijken we weer verder.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:22 schreef pinquit het volgende:
whahaha hij blijft schijten PV toch. best maf eigenlijk dat dat tien minuten duurt
wel even in de gaten houden ofzo?!
de bultjes op de moedervlek lijken in te drogen, dus zit heel hard te twijfelen of het niet gewoon luieruitslag is.
ik wacht nog ff t weekend af en als het dan niet minder is geworden ga ik bellen.
En? Wat is het geworden?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Jemig, hij blijft schijten. Het begon tien minuten geleden. En ik wacht dan altijd tot hij klaar, anders gaat hij verder op het aankleedkussen
Maar het houdt niet opIk laat wel even weten wat ik in de luier heb aangetroffen
Meneer Kendahl heeft netjes binnen de randjes gescheten, die keurige jongen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |