abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43929520
die lijst van het voedingscentrum is een boek
het staat hier ivm mijn eigen koemelkallergie ook in de kast
ongeveer een centimeter dik is het denk ik.
pi_43929584
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef p_iglet het volgende:
die lijst van het voedingscentrum is een boek
het staat hier ivm mijn eigen koemelkallergie ook in de kast
ongeveer een centimeter dik is het denk ik.
Oh ok dan is het dezelfde. Ik dacht dat dat een brochure was.
Dan heb ik niks gezegd. Jammer was te proberen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 27 november 2006 @ 15:15:49 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43930082
dan ben ik 3 keer 16,50 kwijt ofzo nou voor dat geld lees ik wel etiketjes hoor:P
, sowieso na dat ik een keer blindelings potje heb gegeven waarin achteraf ei zat heb ik gezworen altijd etiketjes te kijken. Zo;n boek zal vast heel handig zijn, maar nu nog niet denk ik
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43930246
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:20 schreef Moonah het volgende:

[..]

Yup. Bij 5 weken naar het CB. Hoofdomtrek 42 cm, en gewicht 5,5 kg. Maar Fons spant de kroon denk ik hoor!
Ja, zijn hoofd weet ik niet,maar bij vijf weken 6,200 kilo. Hij mag wel ff stoppen met groeien nu.
pi_43930250
evenstar, je hoeft geen aparte, ze maken ook combi lijsten,
dus waar bijvoorbeeld en geen melk, en geen ei, en geen wortel in zit, ik noem maar wat geks
Dan betaal je ook maar 1 keer.

Maar ik gebruik hem inderdaad ook zelden, alleen als ik van een bepaalde categorie voedingsmiddelen er echt niet meer uit kom. meestal lees ik ook gewoon etiketjes
  maandag 27 november 2006 @ 15:24:52 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43930322
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:22 schreef p_iglet het volgende:
evenstar, je hoeft geen aparte, ze maken ook combi lijsten,
dus waar bijvoorbeeld en geen melk, en geen ei, en geen wortel in zit, ik noem maar wat geks
Dan betaal je ook maar 1 keer.

Maar ik gebruik hem inderdaad ook zelden, alleen als ik van een bepaalde categorie voedingsmiddelen er echt niet meer uit kom. meestal lees ik ook gewoon etiketjes
dat zag ik later pas, maar omdat arwen bewezen kma en eiwtten allergie heetf en onbewezen gluten allergie heeft las ik dat als 3
Anyways aangezien ze zoveel niet kon verdragen en wij dus nog de provocatie weer moeten gaan doen ( slik ) is het nog niet zinvol.
pi_43937817
Wat een zielige zieke kindjes allemaal.

En fruithapjes... wat klinkt dat nog ver weg.

Anna is alleen een beetje verkouden geweest, verder heeft ze gelukkig nog niks gehad.
Net wilde ik haar voor de eerste keer in een slaapzak leggen. Daar slaapt ze op het kdv ook in en ze kruipt nu wel erg ver omhoog. Ik had de slaapzak gewassen en dus net van de lijn gehaald en vast op ons bed gelegd, zodat ik hem niet zou vergeten. Wil ik hem net pakken, ligt de kat erop de slapen. Die neemt slaapzak wel erg letterlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43940661
Die slaapzak is in elk geval alvast goedgekeurd YPPY Nou nog door Anna.

Hier mogen we komend weekend aan de fruithapjes.
Ik snap het trouwens niet helemaal. Als ik de voedingsfolder van het CB lees dan staat erin dat je dingen 2 of 3 dagen moet geven voor aan het volgende te beginnen, maar ook dat ze bij 7 maanden al zowat een hele warme maaltijd eten. Hoe kan je in een maand zoveel dingen uittesten dat je een beetje afwisselende maaltijden kan geven bij 7 maanden? Zeker weer CB-logica?
Nouja, we beginnen in elk geval maar met bananenprut, eens kijken wat Finn ervan vindt (en of ie z'n lepeltje er zowat bij opeet zoals bij de viatmine D
  maandag 27 november 2006 @ 21:35:08 #234
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_43943844
Iris krijgt met kerst haar 1e hapje dan is ze 6 maanden en 2 dagen
ooo, wat klinkt dat oud
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 27 november 2006 @ 21:39:50 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43944117
Tamea, die 3 dagen is eigenlijk alleen nodig wanneer kinderen allergiegevoelig zijn.
  maandag 27 november 2006 @ 21:42:33 #236
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_43944257
Hoe bepaal je of je kindje dat is Evenstar? Is dat door te kijken of hij/zij reageert op wat de moeder eet op drinkt in geval van borstvoeding, of door te kijken of de ouders allergisch zijn voor iets?
  maandag 27 november 2006 @ 21:46:42 #237
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43944485
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:42 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe bepaal je of je kindje dat is Evenstar? Is dat door te kijken of hij/zij reageert op wat de moeder eet op drinkt in geval van borstvoeding, of door te kijken of de ouders allergisch zijn voor iets?
Als een van beide ouders of beide ouders een allergie hebben. dan is de kans zeer groot dat je kindje ook een allergie ontwikkelt, hoeft niet zo hoor.
En als bij bijv. het geven van borstvoeding wanneer de moeder koemelk/eiwitproducten oid wat sterk allergeen is de baby anders reageert wanneer dat de moeder de producten niet gebruikt.
vandaar ook het advies wanneer BV> door omstandigheden niet mogelijk is dan direct te starten met hypoallergene voeding.
Omdat allergie-en vaak in de eerste 6 maandern ontstaan door triggering.
pi_43945432
Jojogirl, dat was ik dus ook

Hubbie en ik hebben allebei wel allergieën, maar geen voedselallergiën en Finn lijkt ook niet te reageren op wat ik eet, dus ik denk dat we wel safe zitten dan.
pi_43950939
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:21 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ja, zijn hoofd weet ik niet,maar bij vijf weken 6,200 kilo. Hij mag wel ff stoppen met groeien nu.
Fons is net weer gemeten en het is Thies zijn hoofd die de kroon spant.
Fons het zijne is maar 39,5.
Verder is hij 61 cm lang en weegt 6,500. Een reusje voor zijn zes weken dus.
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:10:53 #240
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43951332
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:04 schreef Tamea het volgende:
Jojogirl, dat was ik dus ook

Hubbie en ik hebben allebei wel allergieën, maar geen voedselallergiën en Finn lijkt ook niet te reageren op wat ik eet, dus ik denk dat we wel safe zitten dan.
als je huidallergie/as,matische allergie hebt geldt dat verhaaltje ook als je wilt kan ik je wel een lijstje pm-en met hoe je dan het beste kan introduceren

ik heb wel wat voedingsintolleranties zelf ( ui en wat familie daarvan is) en asmatische allergie en mijn man huidallergie. is ergens zo'n berekeningtabel hoeveel kans je kindje dan heetf op allergie en of het dan nodig is.
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:17:55 #241
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43953510
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:39 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Fons is net weer gemeten en het is Thies zijn hoofd die de kroon spant.
Veel hersenen he....
quote:
Fons het zijne is maar 39,5.
Verder is hij 61 cm lang en weegt 6,500. Een reusje voor zijn zes weken dus.
Woei!
Kun jij hem nog goed tillen? Ik heb echt zo'n last van mijn polsen bij het aanleggen. Omdat hij zo zwaar is denk ik....

Oh, en diegenen die ze geplaatst hebben, bedankt voor de linkjes over samen slapen. Mooie visies staan daarbij.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_43957030
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:17 schreef Moonah het volgende:

Woei!
Kun jij hem nog goed tillen? Ik heb echt zo'n last van mijn polsen bij het aanleggen. Omdat hij zo zwaar is denk ik....
Soms is het ff zoeken, maar hij steunt eigenlijk op mijn been tijdens het drinken. Dus dat valt wel mee.
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:39:43 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_43957815
Nick gaat zo met ezra naar het cb, weer prikjes en meten en wegen enzo, ben benieuwd.
stormy waters...
sailin'
pi_43957849
ahww prikjes.. Hou je taai Ezra!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:50:32 #245
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43958101
Ik zal zo ook eens de links over het samen slapen gaan lezen, want Maud op mijn borst of naast me, zorgt voor mij voor weinig nachtrust. En zij heeft er behoorlijk behoefte aan... Manlief is het hier niet echt mee eens, maar goed. Een huilende baby is ook geen optie...
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:55:29 #246
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43958224
Waarom begint iedereen eigenlijk met fruithapjes?
Ik begin nl. net als met Léon destijds eerst met groentehapjes. Fruithapje lusten ze wel, lekker zoet en bekend. Groentehap is wat meer wennen en dus moeilijker te geven na het wennen aan de fruithap dan andersom.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:56:45 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43958252
ezra aan de prik, zo zielig altijd. arwen krijgt er volgens mij in december ook weer een
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:59:34 #248
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43958337
dutchie dat verhaal gaat niet op over zoet en alles kindjes die bijv allergene melk e.d. krijgen zijn dus niet egwend aan zoet.
De dietiste hier zij dat het niets uitmaakt waar je mee begint als het maar in het nummer 1 lijstje zit:

Broccoli
Bloemkool
Wortel/Peen
Peer (Wordt bij sommige kinderen niet goed verdragen)
Abrikoos vers of gedroogde ongezwavelde abrikoos
Rijstebloem. Nutrix m.u.v. vanillesmaak. Instant-rijstemeel (Biobom Baby, Johannusmolen).
Rijstwafel

practisch allemaal zoet of smaakloos
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:03:36 #249
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43958473
Agha! Weer wat geleerd.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_43958518
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:55 schreef dutchie het volgende:
Waarom begint iedereen eigenlijk met fruithapjes?
Ik begin nl. net als met Léon destijds eerst met groentehapjes. Fruithapje lusten ze wel, lekker zoet en bekend. Groentehap is wat meer wennen en dus moeilijker te geven na het wennen aan de fruithap dan andersom.
Klinkt erg logisch! Merlijn heeft ook meer moeite met groente. Dit zou een verklaring kunnen zijn
Maar het kan ook aan mijn kookkunst liggen
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')