Oh ok dan is het dezelfde. Ik dacht dat dat een brochure was.quote:Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef p_iglet het volgende:
die lijst van het voedingscentrum is een boek
het staat hier ivm mijn eigen koemelkallergie ook in de kast
ongeveer een centimeter dik is het denk ik.
Ja, zijn hoofd weet ik niet,maar bij vijf weken 6,200 kilo.quote:Op maandag 27 november 2006 13:20 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yup. Bij 5 weken naar het CB. Hoofdomtrek 42 cm, en gewicht 5,5 kg. Maar Fons spant de kroon denk ik hoor!
dat zag ik later pas, maar omdat arwen bewezen kma en eiwtten allergie heetf en onbewezen gluten allergie heeft las ik dat als 3quote:Op maandag 27 november 2006 15:22 schreef p_iglet het volgende:
evenstar, je hoeft geen aparte, ze maken ook combi lijsten,
dus waar bijvoorbeeld en geen melk, en geen ei, en geen wortel in zit, ik noem maar wat geks
Dan betaal je ook maar 1 keer.
Maar ik gebruik hem inderdaad ook zelden, alleen als ik van een bepaalde categorie voedingsmiddelen er echt niet meer uit kom. meestal lees ik ook gewoon etiketjes
Als een van beide ouders of beide ouders een allergie hebben. dan is de kans zeer groot dat je kindje ook een allergie ontwikkelt, hoeft niet zo hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 21:42 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe bepaal je of je kindje dat is Evenstar? Is dat door te kijken of hij/zij reageert op wat de moeder eet op drinkt in geval van borstvoeding, of door te kijken of de ouders allergisch zijn voor iets?
Fons is net weer gemeten en het is Thies zijn hoofd die de kroon spant.quote:Op maandag 27 november 2006 15:21 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, zijn hoofd weet ik niet,maar bij vijf weken 6,200 kilo.Hij mag wel ff stoppen met groeien nu.
als je huidallergie/as,matische allergie hebt geldt dat verhaaltje ookquote:Op maandag 27 november 2006 22:04 schreef Tamea het volgende:
Jojogirl, dat was ik dus ook
Hubbie en ik hebben allebei wel allergieën, maar geen voedselallergiën en Finn lijkt ook niet te reageren op wat ik eet, dus ik denk dat we wel safe zitten dan.
Veel hersenen he....quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:39 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Fons is net weer gemeten en het is Thies zijn hoofd die de kroon spant.
Woei!quote:Fons het zijne is maar 39,5.
Verder is hij 61 cm lang en weegt 6,500. Een reusje voor zijn zes weken dus.
Soms is het ff zoeken, maar hij steunt eigenlijk op mijn been tijdens het drinken. Dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:17 schreef Moonah het volgende:
Woei!
Kun jij hem nog goed tillen? Ik heb echt zo'n last van mijn polsen bij het aanleggen. Omdat hij zo zwaar is denk ik....
Klinkt erg logisch! Merlijn heeft ook meer moeite met groente. Dit zou een verklaring kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:55 schreef dutchie het volgende:
Waarom begint iedereen eigenlijk met fruithapjes?
Ik begin nl. net als met Léon destijds eerst met groentehapjes. Fruithapje lusten ze wel, lekker zoet en bekend. Groentehap is wat meer wennen en dus moeilijker te geven na het wennen aan de fruithap dan andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |