zo een heb ik nooit geopendquote:
gelijk zenuwachtigquote:Op maandag 20 november 2006 19:51 schreef demins het volgende:
Dat geLDT TOCH NIET VOOR MIJ, HE?![]()
jE ZIET WAT ER GEBEURT!
Ik ben dan wel prins, maar ik haat witte paardenquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 20:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben dan wel prins, maar ik haat witte paarden![]()
Jij valt meer op types als Nataaasia.quote:Op maandag 20 november 2006 20:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben dan wel prins, maar ik haat witte paarden![]()
Het vriendje van het paardenmeisje...quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij valt meer op types als Nataaasia.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het vriendje van het paardenmeisje.......maar het leven is wreed en wat er ooit bloeide heeft inmiddels het herfstseizoen bereikt...
![]()
Neuh...ik wil mijn ellende met jullie delen...quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 20:06 schreef demins het volgende:
[..]
Daar moeten we binnenkort allemaal naar toe!![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...ik wil mijn ellende met jullie delen...![]()
Ff zoeken naar een oud plaatje van Gerard Cox.![]()
quote:
Dat heeft u goed gezien.....ik mag dan een hersenloze slowchatter zijn geworden......ook voor mij zijn er grenzen waar ik niet aan wil tornen.quote:
te confronterend?quote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
thrillers/actiemaar vind de films van pixar ook leuk
als het maar geen romantische films zijn
![]()
haha Mau heb zo n woonkamer vol Betonquote:Op maandag 20 november 2006 17:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt toch geen nepbestellingen geplaatst he?
Ik denk niet dat ik het kan opbrengen om DGK te volgen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heeft u goed gezien.....ik mag dan een hersenloze slowchatter zijn geworden......ook voor mij zijn er grenzen waar ik niet aan wil tornen.
Als Manu daar topics gaat openen dan denk ik: "joh...prop um lekker in de heg!"![]()
quote:
en wat bedoel je met 'um' ?quote:Op maandag 20 november 2006 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heeft u goed gezien.....ik mag dan een hersenloze slowchatter zijn geworden......ook voor mij zijn er grenzen waar ik niet aan wil tornen.
Als Manu daar topics gaat openen dan denk ik: "joh...prop um lekker in de heg!"![]()
lui krengquote:Op maandag 20 november 2006 20:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb er zaterdag 45 min over gedaan om bij de supermarkt te komen en t is nog geen km
![]()
nope vind er gewoon geen hol aanquote:
nee hoor donatie voor de achterhoekquote:Op maandag 20 november 2006 20:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha Mau heb zo n woonkamer vol Beton
Moraalridderes!quote:Op maandag 20 november 2006 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het kan opbrengen om DGK te volgen.En het lijkt me niet echt netjes om dan toch daar te gaan slowchatten.
![]()
Mocht je bij Sinterklaas op schoot zitten?quote:Op maandag 20 november 2006 20:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb er zaterdag 45 min over gedaan om bij de supermarkt te komen en t is nog geen km
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het kan opbrengen om DGK te volgen.En het lijkt me niet echt netjes om dan toch daar te gaan slowchatten.
![]()
ja dat krijg je ervan he ........quote:Op maandag 20 november 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dit geval dat dwergteefje zelf, maar ik hou ervan hoe je geest werkt!![]()
![]()
nee hij mocht bij mij op de motorkap maar gezien hoe snel die zich uit de voeten maakte wilde hij zelf niet denk ikquote:Op maandag 20 november 2006 20:32 schreef demins het volgende:
[..]
Mocht je bij Sinterklaas op schoot zitten?![]()
dan kijk 1 keerquote:
Ik kijk wel af en toe naar de televisieuitzendingen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan kijk 1 keermag je daar ook in de sc
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |