ziet er goed uit, maar voor het mooie is ie eigenlijk weer net te duur hequote:Op maandag 20 november 2006 20:47 schreef div-er het volgende:
"Ze" zeggen dat Samsung schijven zeer stil zijn. Kijk hier eens.
Succes!
hij hoeft niet super stil te zijn maar neem een 2,1gb bigfoot of een maxtor 10gb of een wd 20gb, die dingen hoor je ooooverduidelijk opspinnen en dan de hele tijd door en ook nog eens keihard ratelen. Als ik kijk naar de HD die ik er nu even in heb (40gb maxtor, maar dat vind ik zonde, vandaar dat ik een ander zoek) die maakt normaal geluid, die hoor je dus praktisch niet...quote:Op maandag 20 november 2006 22:35 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb een 8.4 WD, maar die is niet buitengewoon stil, gewoon een 'normale' IDE schijf...
oudere disken in 7200 zijn volgens mij net zo zeldzaamquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:02 schreef Prowl het volgende:
Probeer een 5400 toeren schijfje te vinden die maken meestal niet zo'n herrie
mja dat zou op zich nog wel kunnen mits ik die vind tegen een schappelijke prijs. Heb er nu ook 40gb in zitten maar dat is zo zonde van die ongebruikte 32gbquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oudere disken in 7200 zijn volgens mij net zo zeldzaam![]()
k weet wel dat de WD200EB serie behoorlijk stil is, echter die zijn 20GB
een amiga met usb? en een usb stick van 8gb voor weinig?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:03 schreef Intermec het volgende:
een USB Stick een optie?
ik bedenk me natuurlijk net dat 2.5" Diskjes behoorlijk stiller zijn dan hun 3.5" soort genotenquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
een amiga met usb? en een usb stick van 8gb voor weinig?
standaard gaat er 2,5" in een amiga (type wat ik gebruik: A1200) maar omdat ik de tower versie heb past er dus ook met de juiste kabel een 3,5" in + cd-rom speler. Op zich mag een 2,5" ook natuurlijk, alleen die zijn meestal zo duur, ik weet niet wat een 2e hands 2,5" doet onder de 8gb (bedenk me net: op zich moet 4,3 GB ook nog wel kunnen, zo veel neemt het allemaal niet in beslag)quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik bedenk me natuurlijk net dat 2.5" Diskjes behoorlijk stiller zijn dan hun 3.5" soort genoten![]()
maar in hoeverre dat gaat passen in je amiga?
en ik zal eens kijken als ik nog een WD200EB ergens heb liggen voor je
Die zijn lekker stilquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:38 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik heb hier nog een Seagate 6448 MB liggen met een soort rubber behuizingkje eromheen.
Model : ST36811A U8
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pakje zware van-nelle met rode rizlaquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
als die inderdaad niet veel lawaai maakt graag
wat wil je er voor hebben?
haha neem dan mascottequote:Op dinsdag 21 november 2006 13:23 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Pakje zware van-nelle met rode rizla![]()
Kom je wel eens in de buurt van Amsterdam ??quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
haha neem dan mascottemaar dat lijkt me geen probleem, al zal het wel heen en weer verstuurd moeten worden want ik kom nooit in de buurt van sassenheim
Hij gaat eruit dat is zeker, maar wanneer durf ik dus niet precies te zeggen. Aangezien ik dan wel een vervangende nodig hebquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
ik hou me aanbevolen, laat maar weten als je hem nog weg doet
ik heb al meer dan een week terug geld over gemaakt maar niets meer van je gehoord, hoe staat het er mee?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:23 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Pakje zware van-nelle met rode rizla![]()
Hij gaat eruitquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
ik hou me aanbevolen, laat maar weten als je hem nog weg doet
De HD is begin van de week verzonden, ik ga ff de recu zoeken maar ben aan het verbouwen dus het is een zooitje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:53 schreef buzzer het volgende:
Tha_Flash, hoe zit dat precies ?
Je hebt maar 1 x gemaild, maar maakt niet uit. Ik had het erg druk en hij is onderweg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
't is niet ver maar ik zit daar eigenlijk nooit.
ik heb tha_flash ook al een paar keer gemaild, hij kan het natuurlijk ook gewoon vergeten zijn maar het is niet netjes op deze manier.
oke, mooi zoquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:02 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
De HD is begin van de week verzonden, ik ga ff de recu zoeken maar ben aan het verbouwen dus het is een zooitje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |