4200 RPM zou voldoende moeten zijn. (En in mijn topictitel geef ik ook aan 4200 / 5400).quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:01 schreef Funkdude het volgende:
Zou een 4200 prm niet ook al genoeg zijn? Minder energie verbruik, warmte enz
Niet dat ik iets heb, maar gewoon een tip.
Het is een Toshiba GA124C 24IH6160T, ik heb hem gebruikt als een extern netwerk HDD. Wat zou je er voor willen geven?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef o0SmOkE0o het volgende:
30Gb is een goed begin zijn, kan ik een tijdje vooruit.
Mijn voorkeur ging uit naar 40GB, maar houdt me op de hoogte
(Wat voor iets is het precies ?)
Hoi, weet je al wat meer ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:07 schreef ThuleWulf het volgende:
Ik heb nog wel een 40 gb liggen en ook een 60 gb geloof ik.
Maandag weet ik meer
Eerst ff kijken wat er allemaal op mijn pad komtquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:23 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Het is een Toshiba GA124C 24IH6160T, ik heb hem gebruikt als een extern netwerk HDD. Wat zou je er voor willen geven?
En wat voor type is dit precies ? Vraagprijs ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:40 schreef blup het volgende:
Ik heb 60 liggen.
Quanta Costa ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef ThuleWulf het volgende:
Ik heb een 60 gb fujitsu 4200 toeren
en een 40 gb IBM travelstar 4200 toeren
Voor alle aanbieders. Ik bied in ieder geval niet meer als ¤1,- per GB. Aangezien dat om en nabij de nieuwprijs is.quote:
Dopequote:Op donderdag 7 december 2006 20:08 schreef ThuleWulf het volgende:
ik vind de prijzen prima
laat maar weten als je nog intresse hebt in een schijf van mij.
Natuurlijk mag je dat vragen. Ik ben in bezit van een Archos Studio 10. (Volgens mij zelfs ook een van de 1e revisies).quote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef Eddos het volgende:
Mischien een beetje offtopic, maar voor wat voor Archos als ik vragen mag?![]()
Ik kom ook uit brabantquote:Op donderdag 7 december 2006 23:59 schreef o0SmOkE0o het volgende:
[..]
Dope.
Dan zou ik graag een 40GB schijfje van je willen overnemen. Dan kan ik voorlopig vooruit
Probleem is dan alleen nog hoe deze in mijn bezit te krijgen, ik kom zelf uit Brabant. En waar komt u vandaan??
[..]
Half uurtje rijden vanuit mij (Tilburg) volgens ANWB. Dan zou ik hem zondag willen ophalen (als het jouw ook uitkomt).quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:19 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]
Ik kom ook uit brabant
Uit Leende (10 km onder eindhoven)
Je kan me evt mailen voor de verdere afhandeling
zet dit ook nog even in het ervaringen topic als je wilquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:59 schreef o0SmOkE0o het volgende:
Kan dicht. Heb van ThuleWulf een 40GB gekocht.
Dacht in eerste instantie dat de schijf niet goed was, waarna ThuleWulf spontaan aanbood om de 60GB als vervanging te geven.
Schijfje bleek gelukkig in orde te zijn, maar ThuleWulf top service !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |