abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:16:58 #51
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44462431
Ze komen er goed mee weg, zou dom zijn als ze die straf niet accepteren!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:36:29 #52
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44462922
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ajax thuis zal het wel worden denk ik .
zou genaaid zijn
pi_44463099
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

zou genaaid zijn
dat wel , maar ze moeten ook rekening houden met het uitpubliek dat mag dan ook niet komen.

Dan kunnen ze wel een bandje aanzetten als Midden - Noord er niet zit
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:43:19 #54
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44463131
met spreekkoren
pi_44463152
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
met spreekkoren
Yep
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:52:20 #56
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44463364
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
met spreekkoren
****** bestuur!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:53:12 #57
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_44464842
Lekker verrot hoor, als je een seizoenskaart heb, word je gewoon voor 1wedstrijd genaait.
Ado is the pride of Holland!
pi_44634987
804 Teletekst do 21 dec
***OETBAL******************************
**** ADO wijst schikkingsvoorstel af
**ADO Den Haag gaat niet akkoord met
het schikkingsvoorstel van de aanklager
betaald voetbal om één thuiswedstrijd
zonder publiek af te werken.

De aanklager had het voorstel gedaan
naar aanleiding van de ongeregeldheden
bij de thuiswedstrijd tegen Vitesse op
19 november.Het duel werd gestaakt toen
de supporters het veld betraden.

ADO zegt dat het zowel voor als tijdens
het duel al het mogelijke gedaan heeft
om wanordelijkheden te voorkomen.Verder
is de club nog bezig het identificatie-
en opsporingsproces van de betreders
van het veld af te ronden.De zaak wordt
nu voorgelegd aan de tuchtcommissie van
de KNVB.

vrijdag 22 december 2006 @ 00:06:57 #59
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_44645711
en terecht!!!
pi_45287842
Aanklager handhaaft eis tegen ADO Den Haag

Heeft ADO Den Haag er genoeg aan gedaan om te voorkomen dat supporters het hoofdveld bestormden bij de thuiswedstrijd tegen Vitesse? Om die vraag draaide de strafzaak donderdagavond bij de tuchtcommissie van de KNVB in Zeist.

De aanklager van de voetbalbond vindt van niet en handhaafde derhalve zijn strafeis uit het schikkingsvoorstel (één wedstrijd zonder publiek) dat de club eerder afwimpelde. De advocaat van de Hagenaars, mr. M. Boetekees, zei de tuchtcommissie echter dat ‘de club werkelijk niet weet wat ze nog meer had kunnen doen’.

Boze supporters kwamen 19 november het veld op in het Zuiderpark. Een dag later stapte trainer Frans Adelaar op, omdat hij zich bedreigd voelde. Voor de tuchtcommissie gaven Boetekees en ADO’s veiligheidsmanager Ben-Jan van der Klis uitvoerig aan welke maatregelen de club had genomen. Er waren signalen dat er ‘iets’ zou gebeuren, daar is volgens ADO ook op geanticipeerd. Zo waren er geruchten dat de noordtribune uit protest leeg zou blijven,

of dat supporters de ingang naar de zuidtribune (waar onder meer de bestuursleden en sponsors tijdens wedstrijden bivakkeren) voor de wedstrijd bezet zouden worden. Maar het bestormen van het veld had, zo bezwoeren Boetekees en Van der Klis, ‘een spontaan karakter’.

Na het zien van videobeelden die een toeschouwer op de zuidtribune met zijn mobiele telefoon had gemaakt, vroegen de leden van de tuchtcommissie zich vooral af waarom de stewards niet harder ingrepen en waardoor de hekken relatief makkelijk opengingen ADO verweerde zich door te stellen dat stewards nooit geweld mogen gebruiken en dat de hekken ook makkelijk open moeten kunnen in het geval van een calamiteit in het stadion.

Advocaat Boetekees gaf verder aan dat de club zeer waarschijnlijk tienduizenden euro’s aan recettes misloopt als de tuchtcommissie de strafeis van de aanklager overneemt. De losse verkoop leverde bij de 10 voorgaande thuiswedstrijden dit seizoen gemiddeld ruim 45.000 euro op. Bovendien is de club bang voor claims van seizoenskaarthouders en sponsors.

De tuchtcommissie doet binnen drie weken een uitspraak, waarna hoger beroep nog mogelijk is.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Die hekken zijn gewoon opengemaakt door 2 oud stewards van Midden - Noord
  maandag 15 januari 2007 @ 18:28:13 #61
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45379933
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:48 schreef vitessezuid113 het volgende:

Die hekken zijn gewoon opengemaakt door 2 oud stewards van Midden - Noord
het hekje naar het veld wel. de andere hekken tussen noord en zuid zijn gewoon kapot geramd. geen politie te bekennen terwijl het zeker 10 minuten duidelijk was wat er stond te gebeuren, maar ze bleven gewoon buiten staan. overigens goed gedaan door de politie want anders was deze rustige protest-actie nog uitgemond in massale rellen IN het stadion.
pi_45668002
quote:

ADO Den Haag moet één duel boeten

25/1/2007 17:22

Het verwerpen van de schikking heeft ADO Den Haag niet geholpen. De KNVB-tuchtcommissie was hetzelfde oordeel toegedaan als de aanklager, die de Haagse club wilde straffen voor het staken van de wedstrijd tegen Vitesse.
De tuchtcommissie hield bij het bepalen van de strafmaat rekening met alle inspanningen van ADO om de daders te vinden en te straffen. Desondanks is een straf op z'n plaats, was het oordeel. De Haagse club moet één thuisduel zonder publiek spelen.

Scheidsrechter Ruud Bossen staakte op 19 november de wedstrijd tegen Vitesse in de tweede helft, nadat de Haagse aanhang de onvrede tot uitdrukking bracht met een invasie van het veld. Het duel werd niet meer hervat en de tussenstand (3-0 voor Vitesse) werd als uitslaag opgenomen in de statistieken.

De KNVB-aanklager had ADO een schikking aangeboden van één thuiswedstrijd zonder publiek. De Haagse club wees dit voorstel van de hand, omdat zij 'er binnen haar mogelijkheden alles aan heeft gedaan om wanordelijkheden te voorkomen'.
Vi.nl
pi_45668675
Nou valt ook weer reuze mee dus.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:57:16 #64
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45669471
ze hebben het over feyenoord maar dan kenne ze alsnog veel politie gaan inzetten rond het zuiderpark want niemand laat die wedstrijd aan ze Neus voorbij gaan natuurlijk!
Roda jc willem 2 rbc kutjepee dat zal me allemaal worst weze maar niet feyenoord!
pi_45669868
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef Backdoorman het volgende:
ze hebben het over feyenoord maar dan kenne ze alsnog veel politie gaan inzetten rond het zuiderpark want niemand laat die wedstrijd aan ze Neus voorbij gaan natuurlijk!
Roda jc willem 2 rbc kutjepee dat zal me allemaal worst weze maar niet feyenoord!
Wel balen maar ik heb nu eerder het idee dat ze dit misschien dan wel op neutraal terrein gaat worden gespeelt. Want volgens mij mag Feyenoord ook geen sups mee nemen volgens mij? Of toch wel?
pi_45670116
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:09 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Wel balen maar ik heb nu eerder het idee dat ze dit misschien dan wel op neutraal terrein gaat worden gespeelt. Want volgens mij mag Feyenoord ook geen sups mee nemen volgens mij? Of toch wel?
Dat is Ajax , dus willen ze in Den Haag wat geld besparen pakken ze die wedstrijd , omdat er toch al zoveel ME rond die wedstrijd is.

Of Ado - Ajax op neutraal terrein , of een keer in de middag.

Maar de straf valt al met al wel mee
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:25:55 #67
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45670585
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:14 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat is Ajax , dus willen ze in Den Haag wat geld besparen pakken ze die wedstrijd , omdat er toch al zoveel ME rond die wedstrijd is.

hoezo er is niks vernield en niemand verwond....of is protesteren en demonstreren nu ook al verboden in dit achterlijke kutland? begrijp echt niks van deze beslissing. vrijspraak had terecht geweest, maar ja...helaas pindakaas....
pi_45670640
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:14 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Zou ook nog kunnen. Is wel het makkelijkst dan weer. Vind dit weer aardig kut van de kant van de knvb.
pi_45676891
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:25 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

hoezo er is niks vernield en niemand verwond....of is protesteren en demonstreren nu ook al verboden in dit achterlijke kutland? begrijp echt niks van deze beslissing. vrijspraak had terecht geweest, maar ja...helaas pindakaas....
Zo heel veel was er niet aan de hand nee , maar ja de KNVB kennende had het altijd hoger kunnen uitvallen , met boete's etc, , en volgensmij is er nog geen 1 iemand die op het veld is geweest een straf aan zijn broek.
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:27 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Zou ook nog kunnen. Is wel het makkelijkst dan weer. Vind dit weer aardig kut van de kant van de knvb.
De goede supporters worden toch weer genaaid , zo gaat het altijd.
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:36:55 #70
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45682595
lulkoek er zijn 40 stadionverboden uitgedeeld....waarvan ik de helft elke thuiswedstrijd op mn zie staan
pi_45682636
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:36 schreef Backdoorman het volgende:
lulkoek er zijn 40 stadionverboden uitgedeeld....waarvan ik de helft elke thuiswedstrijd op mn zie staan
Op je wat?
pi_45697201
MN=Midden Noord.
pi_45847332
quote:
ADO Den Haag in beroep

31-01-07 AD

ADO Den Haag gaat in beroep tegen de uitspraak van de tuchtcommissie van de KNVB naar aanleiding van de gestaakte thuiswedstrijd tegen Vitesse vorig jaar november. De tuchtcommissie legde de Haagse voetbalclub wegens wanordelijkheden tijdens het duel een straf op van één thuiswedstrijd zonder publiek.

ADO Den Haag vindt echter dat de club zowel in de aanloop naar als tijdens de wedstrijd er binnen haar mogelijkheden alles aan heeft gedaan om incidenten te voorkomen. Bovendien is het indentificeren en opsporen van de betreders van het speelveld nog steeds gaande.
gaan ze nou alweer in beroep

Laat ze nou gewoon volgende week Ado - Ajax zonder publiek spelen ( die lui uit Amsterdam mochten toch al niet meer komen ) en dan zijn ze meteen al overal vanaf.

Maar nee het gaat straks weer geld kosten met veel politieinzet bij Ado - AJax en die wedstrijd die ze uiteindelijk dan zonder publiek moeten spelen ( Dan komt Ado Den Haag nog vaster aan kop te staan met de clubs met de meeste politie inzet )
  woensdag 31 januari 2007 @ 11:50:59 #74
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_45851639
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 07:52 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

gaan ze nou alweer in beroep

Laat ze nou gewoon volgende week Ado - Ajax zonder publiek spelen ( die lui uit Amsterdam mochten toch al niet meer komen ) en dan zijn ze meteen al overal vanaf.

Maar nee het gaat straks weer geld kosten met veel politieinzet bij Ado - AJax en die wedstrijd die ze uiteindelijk dan zonder publiek moeten spelen ( Dan komt Ado Den Haag nog vaster aan kop te staan met de clubs met de meeste politie inzet )
Laatste Ado Den Haag - Ajax in het zuiderpark laat ik me dus echt niet afnemen(maar gelukkig was/is deze wedstrijd sowieso niet ter sprake geweest), kaartverkoop is trouwens al begonnen.
Ado is the pride of Holland!
pi_45856586
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:50 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Laatste Ado Den Haag - Ajax in het zuiderpark laat ik me dus echt niet afnemen(maar gelukkig was/is deze wedstrijd sowieso niet ter sprake geweest), kaartverkoop is trouwens al begonnen.
Tegen Feyenoord laten ze zich ook niet door de neus boren , zal dan wel een andere laagvlieger worden (er zal er vast nog wel 1 naar het Zuiderpark moeten )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')