zou genaaid zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ajax thuis zal het wel worden denk ik .
quote:
****** bestuur!quote:
het hekje naar het veld wel. de andere hekken tussen noord en zuid zijn gewoon kapot geramd. geen politie te bekennen terwijl het zeker 10 minuten duidelijk was wat er stond te gebeuren, maar ze bleven gewoon buiten staan. overigens goed gedaan door de politie want anders was deze rustige protest-actie nog uitgemond in massale rellen IN het stadion.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die hekken zijn gewoon opengemaakt door 2 oud stewards van Midden - Noord
Vi.nlquote:
ADO Den Haag moet één duel boeten
25/1/2007 17:22
Het verwerpen van de schikking heeft ADO Den Haag niet geholpen. De KNVB-tuchtcommissie was hetzelfde oordeel toegedaan als de aanklager, die de Haagse club wilde straffen voor het staken van de wedstrijd tegen Vitesse.
De tuchtcommissie hield bij het bepalen van de strafmaat rekening met alle inspanningen van ADO om de daders te vinden en te straffen. Desondanks is een straf op z'n plaats, was het oordeel. De Haagse club moet één thuisduel zonder publiek spelen.
Scheidsrechter Ruud Bossen staakte op 19 november de wedstrijd tegen Vitesse in de tweede helft, nadat de Haagse aanhang de onvrede tot uitdrukking bracht met een invasie van het veld. Het duel werd niet meer hervat en de tussenstand (3-0 voor Vitesse) werd als uitslaag opgenomen in de statistieken.
De KNVB-aanklager had ADO een schikking aangeboden van één thuiswedstrijd zonder publiek. De Haagse club wees dit voorstel van de hand, omdat zij 'er binnen haar mogelijkheden alles aan heeft gedaan om wanordelijkheden te voorkomen'.
Wel balen maar ik heb nu eerder het idee dat ze dit misschien dan wel op neutraal terrein gaat worden gespeelt. Want volgens mij mag Feyenoord ook geen sups mee nemen volgens mij? Of toch wel?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef Backdoorman het volgende:
ze hebben het over feyenoord maar dan kenne ze alsnog veel politie gaan inzetten rond het zuiderpark want niemand laat die wedstrijd aan ze Neus voorbij gaan natuurlijk!
Roda jc willem 2 rbc kutjepee dat zal me allemaal worst weze maar niet feyenoord!
Dat is Ajax , dus willen ze in Den Haag wat geld besparen pakken ze die wedstrijd , omdat er toch al zoveel ME rond die wedstrijd is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wel balen maar ik heb nu eerder het idee dat ze dit misschien dan wel op neutraal terrein gaat worden gespeelt. Want volgens mij mag Feyenoord ook geen sups mee nemen volgens mij? Of toch wel?
hoezo er is niks vernield en niemand verwond....of is protesteren en demonstreren nu ook al verboden in dit achterlijke kutland? begrijp echt niks van deze beslissing. vrijspraak had terecht geweest, maar ja...helaas pindakaas....quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat is Ajax , dus willen ze in Den Haag wat geld besparen pakken ze die wedstrijd , omdat er toch al zoveel ME rond die wedstrijd is.
Of Ado - Ajax op neutraal terrein , of een keer in de middag.
Maar de straf valt al met al wel mee![]()
Zou ook nog kunnen. Is wel het makkelijkst dan weer. Vind dit weer aardig kut van de kant van de knvb.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat is Ajax , dus willen ze in Den Haag wat geld besparen pakken ze die wedstrijd , omdat er toch al zoveel ME rond die wedstrijd is.
Of Ado - Ajax op neutraal terrein , of een keer in de middag.
Maar de straf valt al met al wel mee![]()
Zo heel veel was er niet aan de hand nee , maar ja de KNVB kennende had het altijd hoger kunnen uitvallen , met boete's etc, , en volgensmij is er nog geen 1 iemand die op het veld is geweest een straf aan zijn broek.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:25 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
hoezo er is niks vernield en niemand verwond....of is protesteren en demonstreren nu ook al verboden in dit achterlijke kutland? begrijp echt niks van deze beslissing. vrijspraak had terecht geweest, maar ja...helaas pindakaas....
De goede supporters worden toch weer genaaid , zo gaat het altijd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:27 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen. Is wel het makkelijkst dan weer. Vind dit weer aardig kut van de kant van de knvb.
Op je wat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:36 schreef Backdoorman het volgende:
lulkoek er zijn 40 stadionverboden uitgedeeld....waarvan ik de helft elke thuiswedstrijd op mn zie staan![]()
![]()
gaan ze nou alweer in beroepquote:ADO Den Haag in beroep
31-01-07 AD
ADO Den Haag gaat in beroep tegen de uitspraak van de tuchtcommissie van de KNVB naar aanleiding van de gestaakte thuiswedstrijd tegen Vitesse vorig jaar november. De tuchtcommissie legde de Haagse voetbalclub wegens wanordelijkheden tijdens het duel een straf op van één thuiswedstrijd zonder publiek.
ADO Den Haag vindt echter dat de club zowel in de aanloop naar als tijdens de wedstrijd er binnen haar mogelijkheden alles aan heeft gedaan om incidenten te voorkomen. Bovendien is het indentificeren en opsporen van de betreders van het speelveld nog steeds gaande.
Laatste Ado Den Haag - Ajax in het zuiderpark laat ik me dus echt niet afnemen(maar gelukkig was/is deze wedstrijd sowieso niet ter sprake geweest), kaartverkoop is trouwens al begonnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
gaan ze nou alweer in beroep![]()
![]()
Laat ze nou gewoon volgende week Ado - Ajax zonder publiek spelen ( die lui uit Amsterdam mochten toch al niet meer komen ) en dan zijn ze meteen al overal vanaf.
Maar nee het gaat straks weer geld kosten met veel politieinzet bij Ado - AJax en die wedstrijd die ze uiteindelijk dan zonder publiek moeten spelen ( Dan komt Ado Den Haag nog vaster aan kop te staan met de clubs met de meeste politie inzet )
Tegen Feyenoord laten ze zich ook niet door de neus boren , zal dan wel een andere laagvlieger worden (er zal er vast nog wel 1 naar het Zuiderpark moeten )quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:50 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Laatste Ado Den Haag - Ajax in het zuiderpark laat ik me dus echt niet afnemen(maar gelukkig was/is deze wedstrijd sowieso niet ter sprake geweest), kaartverkoop is trouwens al begonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |