Hell no!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent nu al beïnvloed door Nathanael![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:08 schreef moowriece het volgende:
Hehe, die NL gaat dus naast de stinkende Stephan slapen die hem wakker houdt met zijn gepraat en gesnurk en op de koop toe ook nog es ff afronselt in zijn slaap 's nachts.
Natas vroeg hem of hij half Surinaams was op zo.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Day het volgende:
Hij is toch geen wanabe-Suri?
Dat haat ik!
Waarom zeg je dat tegen mij, schat?quote:
dan sta je allemaal op gelijke voet door dat alles weer bij nul moet beginnenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat is zeker even leuk maar dan haal je het spelelement snel genoeg weg
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Day het volgende:
Hij is toch geen wanabe-Suri?
Dat haat ik!
Nee, meer omdat ie dus alleenstaand isquote:Op woensdag 22 november 2006 20:11 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat tegen mij, schat?
Omdat ik dacht dat hij homo was?
dus hij is geknipt voor de rolquote:Op woensdag 22 november 2006 20:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]daar lijkt het wel op.
Bah, ik vind 'm niet leuk.
Lijkt me logisch aangezien je niet je baan gaat opgeven als je binnen 1 week eruit gestemd kan wordenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:21 schreef n1ek het volgende:
Hij zei al hier met bepaalde voorwaarden in te zijn gegaan.
Dus hij kan denk ik voorlopig niet worden weggestemd.
We'll see
kan natuurlijk ook pure bluf zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 20:21 schreef n1ek het volgende:
Hij zei al hier met bepaalde voorwaarden in te zijn gegaan.
Dus hij kan denk ik voorlopig niet worden weggestemd.
We'll see
ziektewetquote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Lijkt me logisch aangezien je niet je baan gaat opgeven als je binnen 1 week eruit gestemd kan worden
ja inderdaad hij heeft wel wat vertelt maar alleen een heel klein beetje. maar ik vond het prachtig dat hij gewoon bleef zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:40 schreef Tamaartje het volgende:
Nena is heel bot, ze wil niets zeggen.. Nathanael vind het heel raar volgens mij...
Bart heeft wel even wat verteld
Nathanael vraagt of hij nog andere dingen moet weten
En Bart bied hem aan een rondleiding te geven..(jawel!)
Dat gevoel krijg /heb ik ook wel een beetje nu dat het ergens wel klikt ...maar even afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:55 schreef Tamaartje het volgende:
Op 1 of andere manier lijkt het wel te klikken tussen Bart en Nath
Ben wel benieuwd hoe dat verder gaat...
Bart verteld nu buiten over Lesley en zegt dat hij haar echt leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |