Yep, ik denk dat ie Joods is. Nix mis mee natuurlijk, maar dat kan betekenen kosher koken of zo?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja zei hij in het begin. Natasia heeft een joods buurjongetje met dezelfde naam.
dat is zeker even leuk maar dan haal je het spelelement snel genoeg wegquote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef avonne het volgende:
[..]
kijk, dat zou ik nou stoer vinden
BAM het hele huis in rep en roer
Ja dat zou ik dus echt wel heel gaaf vinden..quote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef avonne het volgende:
[..]
kijk, dat zou ik nou stoer vinden
BAM het hele huis in rep en roer
Je bent nu al beïnvloed door Nathanaelquote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Day het volgende:
Mensen, ik ga switchen. Het is best druk bij BB en jullie gedragen je prima, dus kan ik hier wel weg.
Houden jullie het een beetje bij?
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent nu al beïnvloed door Nathanael![]()
Is hij Joods of heeft ie alleen een Joodse naam?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja zei hij in het begin. Natasia heeft een joods buurjongetje met dezelfde naam.
Precies. Ik vind het niet erg dat hij zijn voorkennis gebruikt.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat is zeker even leuk maar dan haal je het spelelement snel genoeg weg
Hell no!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent nu al beïnvloed door Nathanael![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:08 schreef moowriece het volgende:
Hehe, die NL gaat dus naast de stinkende Stephan slapen die hem wakker houdt met zijn gepraat en gesnurk en op de koop toe ook nog es ff afronselt in zijn slaap 's nachts.
Natas vroeg hem of hij half Surinaams was op zo.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Day het volgende:
Hij is toch geen wanabe-Suri?
Dat haat ik!
Waarom zeg je dat tegen mij, schat?quote:
dan sta je allemaal op gelijke voet door dat alles weer bij nul moet beginnenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat is zeker even leuk maar dan haal je het spelelement snel genoeg weg
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Day het volgende:
Hij is toch geen wanabe-Suri?
Dat haat ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |