Ik weet tot wat marokkaanse jongens in staat zijn en wat 21 jarige jongens denken, gecombineerd kan het niet goed zijnquote:Op maandag 20 november 2006 17:04 schreef erikkll het volgende:
Verrassende wending"Ik ben zelf een Marokkaan"
waarom vertrouw je je medemens niet, terwijl ze dezelfde komaf hebben als jij?
quote:Op maandag 20 november 2006 17:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom maak je dan je eigen soort belachelijk in de OP als zijnde van pooiers, pimps, verkrachter, pedofiel etc. Dat wordt ermee ge-insinueerd.
Nou snap ik ook waarom jij die gast zo beschermt. Allemaal hetzelfde
op hun 21e zijn ze meestal wel voorbij het ergste puntquote:Op maandag 20 november 2006 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet tot wat marokkaanse jongens in staat zijn en wat 21 jarige jongens denken, gecombineerd kan het niet goed zijn
En waarom breng je dan je minderjarige buurmeisje naar zo'n 21-jarige hormonenbom toe? onverantwoord. oquote:Op maandag 20 november 2006 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet tot wat marokkaanse jongens in staat zijn en wat 21 jarige jongens denken, gecombineerd kan het niet goed zijn
ik moet nog 21 worden, so i wouldnt knowquote:Op maandag 20 november 2006 17:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
op hun 21e zijn ze meestal wel voorbij het ergste punt
Mens zeur toch niet, nu weet ik iig wie het is en als ik er niet was had ze toch wel een manier gevondenquote:Op maandag 20 november 2006 17:07 schreef MissMatch het volgende:
[..]
En waarom breng je dan je minderjarige buurmeisje naar zo'n 21-jarige hormonenbom toe? onverantwoord. o
Alsof ik me behoeftig voel om me te excuseren aan je.quote:Op maandag 20 november 2006 17:10 schreef MissMatch het volgende:
Jij opent een topic, dus dan mag ik daar op reageren. en ik vind je een onverantwoordelijk buurjongetje. als ik het niet doe, doet een ander het wel. loos excuus.
Is niet mijn subforum, als je klachten hebt kan je altijd nog naar KLB -FBquote:Op maandag 20 november 2006 17:11 schreef PDOA het volgende:
Waar moet dat heen met FOK! als zelfs moderators kuttopics gaan openen?
Nergens... Biogarde is ook modquote:Op maandag 20 november 2006 17:11 schreef PDOA het volgende:
Waar moet dat heen met FOK! als zelfs moderators kuttopics gaan openen?
quote:Op maandag 20 november 2006 17:11 schreef Triggershot het volgende:
Alsof ik me behoeftig voel om me te excuseren aan je.
hij is dus ongelovig?quote:Op maandag 20 november 2006 16:53 schreef Triggershot het volgende:
ach, ze waren gewoon gaan eten bij de mac
Haar helpen te spijbelen, hoe kom je daar bij, ze was niet op school toen ik haar kwam ophalen ze was al van school. Dat het een domme daad is laat ik zo nu en dan al merken, maar om nou ook te moeten voldoen aan jouw beeld van "Vent" hoeft voor mij nietquote:Op maandag 20 november 2006 17:14 schreef MissMatch het volgende:
[..]![]()
geen excuus tegenover mij, maar tegenover jezelf. Met je 'als ik het niet doe, doet ze het wel op een andere manier', probeer je je domme daad goed te lullen voor jezelf. wees dan ook zo'n Vent om dat zo tegen haar ouders te zeggen als ze straks aanbellen waarom je haar hebt geholpen te spijbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |