Hey miep, het was meer een rhetorisch stukje dan een daadwerkelijke vraag.quote:Op maandag 20 november 2006 16:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik had jou slimmer ingeschatEr is om een bepaalde reden geen leven op Jupiter en daarom ook geen tot weinig biodiversiteit. Jouw hypothese is zo theoretisch dat het niet waard is om deze te beantwoorden. Er kan namelijk geen leven zijn op Jupiter dus het is niet nodig om te gaan fantaseren over een biodiversiteit.
En dat kun je stellen omdat er op andere planeten leven is gevonden waarmee je dat kan toetsen? Nee dusquote:Bovendien: de grootte van een planeet staat niet garant voor veel biodiversiteit.
hey jullie > TRUquote:Op maandag 20 november 2006 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey miep, het was meer een rhetorisch stukje dan een daadwerkelijke vraag.
Daarbij ging het erom: Neem Jupitar...ga ervan uit dat er leven is net als op aarde...plop...planeet vol.
Dat hangt niet samen met het feit dat het wel of niet mogelijk is onder de huidige omstandigheden.
In het kort: ik vraag me dus HELEMAAL NIET AF of er leven mogelijk is op Jupiter.
[..]
En dat kun je stellen omdat er op andere planeten leven is gevonden waarmee je dat kan toetsen? Nee dus
Sorry, ff ingrijpenquote:Op maandag 20 november 2006 16:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt, alleen is op een planeet zoals Jupiter geen leven mogelijk. Dat zeggen de wetenschappers althans
[..]
7 goed
[..]
WooZ +1
Dat kan ik stellen omdat op Jupiter geen biodiversiteit is, evenmin als op Mercuriusquote:Op maandag 20 november 2006 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
En dat kun je stellen omdat er op andere planeten leven is gevonden waarmee je dat kan toetsen? Nee dus
quote:Op maandag 20 november 2006 16:40 schreef ChrisJX het volgende:
Dat kan ik stellen omdat op Jupiter geen biodiversiteit is, evenmin als op Mercurius
dat was ook mijn ideequote:Op maandag 20 november 2006 16:40 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Sorry, ff ingrijpen![]()
Venus is ongeveer even groot als de Aarde en Mars is een stuk kleiner.
Dus 6 = Venus en 7 = Mars
Soempie verdient hier de punten!![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 16:40 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Sorry, ff ingrijpen![]()
Venus is ongeveer even groot als de Aarde en Mars is een stuk kleiner.
Dus 6 = Venus en 7 = Mars
Soempie verdient hier de punten!![]()
Wel genoemd in de volgende post.quote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat was ook mijn ideemaar ik wist het niet zeker.
En ik had mercurius niet genoemd![]()
eigenlijk vroeg ik het in 1 post maar vanwege mijn domme fout krijg je het punt gewoonquote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat was ook mijn ideemaar ik wist het niet zeker.
En ik had mercurius niet genoemd![]()
aaawwwwquote:
Dat was ook dhow. En als ik in images.google.com kijk geeftie ook die bootjes.quote:Op maandag 20 november 2006 16:49 schreef Soempie het volgende:ik kijk wel even voor een andere vraag..tenzij Nem opeens een ingeving krijgt?
Een yuri vraag?quote:Op maandag 20 november 2006 16:49 schreef Soempie het volgende:ik kijk wel even voor een andere vraag..tenzij Nem opeens een ingeving krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |