Ja, gewoon winkels af gaan rennen, is meestal het beste. Gamecube was ook overal uitverkocht, maar uiteindelijk vind je er bijna altijd nog wel een, in de allerlaatste winkel, waar ze hem hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:11 schreef realbase het volgende:
Gameshop adviseert me gewoon 8 dec bij dixons, frs ed langs te gaan. Hij zei dat ik daar dan misschien nog wel een kansje maak
Ik wilde dat bij de 360 ook doen. NOOOOOIT meerquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, gewoon winkels af gaan rennen, is meestal het beste. Gamecube was ook overal uitverkocht, maar uiteindelijk vind je er bijna altijd nog wel een, in de allerlaatste winkel, waar ze hem hebben.
Ja of niet, natuurlijk.
wat een hel was dat, en elke keer de laatste voor je neus zien weggaanquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wilde dat bij de 360 ook doen. NOOOOOIT meer
Veel te laag juist voor zo'n revolutionaire game.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
Veel te hoog.
Laat me nou evenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:43 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Veel te laag juist voor zo'n revolutionaire game.
Wtf?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:43 schreef mini-lellan het volgende:
The Legend of Zelda: Twilight Princess: 8,8........![]()
![]()
![]()
Op gamespotquote:
Ik weet zo niet of hij direct beschikbaar is op de VC, maar zo niet dan kan je de gamecube disc met OoT en Master Quest nog proberen te krijgen (als je iig een gamecube controller hebt).quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
wtf...
kan je op de wii OOT spelen via VC?!?!?!!!!
heb OOT nog nooit gespeuld.....
Dank je.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pre-orderen heeft inderdaad geen zin
ik heb mn cube verkocht nadat ik zelda uitgespeeld had.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:54 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik weet zo niet of hij direct beschikbaar is op de VC, maar zo niet dan kan je de gamecube disc met OoT en Master Quest nog proberen te krijgen (als je iig een gamecube controller hebt).
Lees je ook even verder?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dank je.
Pre-orderen is voor mietjes die heel hun leven al hebben uitgestippeld. Echte mannen gaan gewoon op de dag zelf voor de winkel staan, avontuur opzoeken
Had de eerste zin al geplaatst, toen las ik pas verderquote:
Ik hoop dat jij op 8 dec zonder een Wii thuis zitquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Had de eerste zin al geplaatst, toen las ik pas verder
Maar ik blijf bij m'n standpunt, laatste zinnen
Pre-orderen FTL![]()
Indiana Jones
Niet pre-orderenEchte mannen
![]()
Dat eigenwijze inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij op 8 dec zonder een Wii thuis zit![]()
Echte mannenquote:
Nee, die kopen een overprized ps3 met maar 3 spellenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:12 schreef Tware het volgende:
Pre orderen is voor watjes. Echte mannen camperen![]()
Je weet tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat eigenwijze inderdaad
Maar let op, strax vindt 'ie er een, ergens achteraf bij Achmed, om 15u, na 6u gezocht te hebben. En dan krijg je 'Zie je nou wel'![]()
![]()
Maar dan heb jij er al 6uur aan spelsessie's opzittenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat eigenwijze inderdaad
Maar let op, strax vindt 'ie er een, ergens achteraf bij Achmed, om 15u, na 6u gezocht te hebben. En dan krijg je 'Zie je nou wel'![]()
![]()
Hij moet vast voor iets compenserenquote:
4u denk ik. Eerste 2u gebruik ik om alles in te stellen en aan te sluitenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:28 schreef Mortale het volgende:
[..]
Maar dan heb jij er al 6uur aan spelsessie's opzitten.
Achmed verkoopt heul geen Wii.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat eigenwijze inderdaad
![]()
Neequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef Gronnaephos het volgende:
Damn, wat gaan die topics hard zeg. Zien jullie al USA-achtige taferelen van overvallen en aanvallen vanwege een tekort aan Wii's bij de NL'se launch?
Geen ports. Romsquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat heeft het voor nut om dat soort games opnieuw te reviewenOp XBLA krijgen de re-releases (UMK3 bijv) tenminste nog Xbox Live voor Multiplayer enzo, maar de VC games zijn enkel pure ports.
Tja, hij is voor feyenoord.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:40 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hij moet vast voor iets compenseren
Kom je ook bij mij in de stad staan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef Hellrazor het volgende:
ik ga vanaf 6 december alle winkels waar je een gameconsole kan kopen op zuidplein af en als ze daar niks hebben in de stad , ik moet gewoon een wii hebben op de launch![]()
Europa 40.000?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
Net even langs de Dixons geweest om te vragen of ze al wat meer wisten.
Volgens die verkoper krijgt Europa 40.000 Wii's bij de launch.
Ik denk dat ik FFXII maar weer eens ga bestellen voor de feestdagen
Anders is het wel heel schandalig natuurlijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Europa 40.000?
Dixons
Hij zal wel Nederland bedoelen
tuurlijk niet...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar 40k voor heel Europa kan ik me echt niet voorstellen.
Mietjes krijgen iig een wii.quote:Een paar van de grootste speelgoedketens verwachten hoogstens een tiental Wii's bij de launch, terwijl ketens als de MediaMarkt het ook maar moeten doen met vijf tot tien Wii's voor de eerste periode. Deze tekorten lijken in heel Nederland te gelden: alle winkels waar wij mee hebben gesproken verwachten vaak niet meer dan een dozijn Wii's bij de launch
Dat betekent dus in veel gevallen dat als je niet al vroeg hebt gepre-ordered, je pech hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |