Je hebt hem al!quote:Op maandag 20 november 2006 20:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb de Wii eigenlijk vooral voor Galaxy gekocht.
Nee, gewoon @ launch.quote:
Volgens mij niet. Als ik het me nog goed herinner had je bv The Addams Family (heel kut), Rival Turf of zo en F-zero (vond ik ook maar vrij kut, itt de briljante N64 versie).quote:
bron?quote:Op maandag 20 november 2006 20:45 schreef Mortale het volgende:
Freeloader schijnt te werken op de wii
Kut launch dan.quote:Op maandag 20 november 2006 20:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als ik het me nog goed herinner had je bv The Addams Family (heel kut), Rival Turf of zo en F-zero (vond ik ook maar vrij kut, itt de briljante N64 versie).
Ik dacht zelfs dat SMW pas een paar maanden later kwam.
Ik reageerde precies hetzelfdequote:
quote:Op zondag 19 november 2006 19:34 schreef depax het volgende:
gonintendo irc chat:
[19:01] <E-MAN> FreeLoader works on Wii...>_>
[19:19] <Shironeko> 02Free Loader working with Wii, BTW
quote:Op zondag 19 november 2006 19:45 schreef depax het volgende:
nog even linkje dan van freeloader;
http://gonintendo.com/?p=8894
Lukt vast welquote:Op maandag 20 november 2006 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga hem vrijdag (hopelijk) spelen op de Gameplay. Als ik mij tenminste door de fanboys heen kan worstelen. Misschien dat ik dan alsnog overtuigd kan worden.
Zelda geef ik niet zoveel om, de rest van de games wel.quote:Op maandag 20 november 2006 21:04 schreef Mortale het volgende:
[..]
Lukt vast wel.
Als jij eenmaal zelda op Gameplay hebt gespeeld![]()
Ik had afgelopen nacht ook over de Wii gedroomtquote:Op maandag 20 november 2006 21:03 schreef Chanty87 het volgende:
Whehe, had vanmiddag zelfs gedroomd dat m'n pa een zwarte Wii had meegenomen ("Hoe kom je daar nou weer aan?? Die is nog niet eens uit hier!") en ik Zelda ging spelen, voelde alsof ik echt aan het spelen was
quote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zelda geef ik niet zoveel om, de rest van de games wel.
quote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vannacht over Chanty gedroomd, die met haarzelf aan het spelen was, met de Wii Mote.. (de zwarte, die was extra groot in mijn droom!)
Hahaha en zei je toevallig ook "Who's your daddy?" dan klopt het met die droom van Chantyquote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vannacht over Chanty gedroomd, die met haarzelf aan het spelen was, met de Wii Mote.. (de zwarte, die was extra groot in mijn droom!)
OMG HILARISCH!!!!!!!!!11111quote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Oksel het volgende:
Hoe voel je je nu?quote:Op maandag 20 november 2006 22:24 schreef Ruzbeh het volgende:
En ik heb als sinds WEETIKVEELWANNEER een Gamecube.
SPquote:Op maandag 20 november 2006 22:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Liever een zekere SP stemmer dan een onzekere, wankelende en flip floppende PvdA stemmer.
We staan lekker hoog in de peilingen vriend.quote:
Pvdaquote:Op maandag 20 november 2006 22:19 schreef Oksel het volgende:
Ruzbeh heeft wat te bewijzen, komt iets te kort of is gewoon onzeker. Dat je SP stemt zegt al genoeg, gij cubeloze pauper.
Naja dan toch maar wachtenquote:Op maandag 20 november 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
voor de nadelen die een usaconsole met zich meebrengt is het het wachten wel waard.
ik denk dat je alles bij alles ong even duur uit bent ?quote:Op maandag 20 november 2006 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou nu ook geen Wii uit de USA halen nee. Tis toch net ff wat te duur nog om dat ding te importernen
Bij het importeren van een console heb je altijd importkosten. Die worden namelijk altijd via een courier (UPS, Fed Ex, etc) verstuurd en die melden alles aan.quote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
je hebt verzendkosten, eventuele importheffing omdat het van buiten de eu komt, en je moet een europese stroomadapter kopen. je hebt hier geen garantie en kunt alleen usa spellen spelen.
nadelen volop. even wachten is het beste, het is zo december.
Volgens nedgame: JAquote:Op maandag 20 november 2006 23:32 schreef basalphenaar het volgende:
Zal de Wii component kabel bij de launch ook te krijgen zijn?
OMGquote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Oksel het volgende:
Ik wil best over je wii heen poepen hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:31 schreef _GdR_ het volgende:
joh, al was ie poepbruin lekker fukking boeiend. als ie maar naar mijn verwachtingen is.
Kijk, dat is nou netjes dat zodra je een VC game hebt gedownload, eventuele updates gewoon gratis krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:45 schreef remcheese het volgende:
Ik geloof dat we hier allemaal de afgelopen dagen heel kansloos over de wii gedroomd hebben...
moi included....
(en ik schaam me er niet eens voor das t ergste)
George en de wiiquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:19 schreef s0ul het volgende:
ik heb vandaag ook over de Wii gedroomt.
het weirde was er was maar 1 hoesje (voor 3 games) en 3cds van zelda
En de personages van Seinfeld waren er ook
Cultuurverschil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:20 schreef kipknots het volgende:
Famitsu gaf Gundam voor de PS3 32/40. Ik heb echt moeite om ze serieus te nemen.
Zitten een aantal gameshops in DH toch? Probeer die nsquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:16 schreef realbase het volgende:
Het is zeker al onmogelijk bijna om nog ergens te " pre" orderen ?
Ik wil er stiekum toch ook wel 1
Iemand tips omgeving Den Haag ?
Gameshop Loosduinen heb je nog wel kans denk ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:16 schreef realbase het volgende:
Het is zeker al onmogelijk bijna om nog ergens te " pre" orderen ?
Ik wil er stiekum toch ook wel 1
Iemand tips omgeving Den Haag ?
Dat is Linkquote:Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef Mortale het volgende:
[..]wat doet die zelda sig dan op Fok! TMN forum
![]()
Hey, bij nader onderzoek blijkt dat gewoon die goeie ouwe gameqube-site te zijn. Heb ik vroeger veel tijd op gespendeerd. Even wat nieuwe topics doorbladeren en je ziet al die oude namen terug, nog steeds zo actief op dat forum. Ik ben/was by the way Fierce Deity.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Help gamecube_master aan een Wii + Zelda
quote:Red Steel doesn't live up to the hype. It nails everything except gameplay control, which is absolutely and indisputably the most important factor. It's especially unfortunate because the game's aiming sensitivity is fine. When your screen is still, you can easily target and pick off enemies – you'll be able to unleash head-shot after head-shot, to be sure. The problem is that you can't turn from left to right without dragging your screen there with the reticule, which is ridiculous. It's either an oversight or a terrible design choice, but either way it profoundly interrupts the fast-paced action that bombards players from beginning to end. It might seem like a simple thing. You might be telling yourself that you can live with it. And if you have never played a first-person shooter before, you actually might be able to do just that. If, on the other hand, you grew up with FPSs and have come to expect a certain level of responsiveness, you're going to find it missing from Red Steel – and it's sorely missed.
All of the above considered, the game is not a train wreck, either. Actually, I found myself having fun as I made my way through many of the levels despite the frustrating controls. Ubisoft has, to its credit, presented some interesting gameplay mechanics complemented by a variety of unique and varied levels and weapons. The shooter is probably much deeper than you think in this regard and it deserves recognition for that accomplishment.
I've given Red Still a 6.0, which by IGN's own description is passable. In our description for this score, we write, "Games in this range have more blemishes than strengths, but still might be worth a look." In contrast, Red Steel has a great deal more strengths than it does weaknesses, but its one weakness is a whopper. A few of you will be able to overlook that whopper, but the majority of us won't.
Ik heb hier ook gepreordered ( al een paar maanden geleden via internet onder rembours) maar echt snel zijn ze niet met updates en ik ben bang dat ik hem ook niet krijg voor de 9de.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gameshop Loosduinen heb je nog wel kans denk ik.
Hmmm whopperquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:02 schreef speknek het volgende:
IGN geeft Red Steel een 6, waarmee hij dus nu wel officieel geflopt is. Maar ze vertellen ook gelijk waardoor het komt dat er zo ontzettend verschillende reviewscores zijn:
[..]
duidelijk dusquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:02 schreef speknek het volgende:
IGN geeft Red Steel een 6, waarmee hij dus nu wel officieel geflopt is. Maar ze vertellen ook gelijk waardoor het komt dat er zo ontzettend verschillende reviewscores zijn:
[..]
En toch...quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:02 schreef speknek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Help gamecube_master aan een Wii + Zelda
vooral de vet gedrukte regel.quote:De eerste die 300 euro biedt maak ik een deal mee. PSP heeft een krasje op het scherm, maar als ik er last van had gehad had ik hem er wel afgehaald met tandpasta (kan je krasjes mee verwijderen). Ook zitten er wel een stuk of 3 luie pixels in het scherm, maar normaal gesproken heb je hier geen last van.
Pre-orderen heeft inderdaad geen zinquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
Tekorten Wii in Nederland
Verdorie! Ik wil gewoon me Wii op 8/12Ik sta op nr 10
![]()
ja maar als je de psp wil verkopen. dan doe je dat toch al!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:17 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Niks mis met tandpasta hoor. Zo heb ik ook een kras uit me GAB gehaalt.!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pre-orderen heeft inderdaad geen zin
quote:"I agree with the OP. Get a Wii. Especially, if like me, you couldn't get a PS3 or can't afford it. It is awesome. Haven't touched GoW again since I picked up my Wii+TP."
Dat je zonder pre-order geen Wii hebt op 8 decemberquote:
Ohwzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je zonder pre-order geen Wii hebt op 8 december![]()
Mensen die zo eigenwijs zijn dat ze niets besteld hebben gaan in n hoekje huilen, of zijn de hele dag bezig er ergens een vandaan te toveren.
Ik heb er een zonder aanbetaling. Die mag Tomasso wel overnemen als ik mijn Wii via mn werk kan kopenquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwzo![]()
Naja, ik heb iig een pre-order, al aanbetaald en al
![]()
Hoeveel gaat de wii kosten bij de Marko?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er een zonder aanbetaling. Die mag Tomasso wel overnemen als ik mijn Wii via mn werk kan kopen
Ik sta lekker op nummer 2 bij de BS (en op 20 bij intertoysquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
Tekorten Wii in Nederland
Verdorie! Ik wil gewoon me Wii op 8/12Ik sta op nr 10
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |