inderdaadquote:Op maandag 20 november 2006 15:54 schreef Kill_em_all het volgende:
Nee dat valt niet op dat was te verwachten.
Om Roy nog maar even te quoten.quote:Wat zijn eigenlijk de bekende 'problemen' met de Wii op dit moment?
Slechte armbandjes =>
Trage updates => Waarschijnlijk omdat het druk is nu? Na launch minder drukte dus sneller?
Breedbeeld aspect ratio's kloppen niet altijd? => Koop een 4:3 SDTV
Wiimote lag en afwijkingen => Calibreren, anders omruilen bij winkel
Iemand nog meer?
Zelda vereist mijn volle aandacht.quote:Op maandag 20 november 2006 16:25 schreef -Dries- het volgende:
Ik koop mijn wii voor Zelda, verder hoef ik niks
Wii Sports zit gratis in de Wii bundel.quote:Op maandag 20 november 2006 16:28 schreef Oksel het volgende:
En Wii sports, naast Zelda, voor de MP en de 2e controller.. ;D
Ah, thank you very muchquote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
@Hare: De adapter kost ¤ 29,95 (om via een kabel te kunnen inetten):
[afbeelding]
(even gevonden via Bart Smit)
-Nintendo's eigen persbericht.quote:Met de Wii wordt het ook heel gemakkelijk om over internet te surfen met het internetkanaal. Kort na de lancering kan de Opera Browser via het Wii-winkelkanaal gedownload worden (tot juni 2007 is deze gratis). Hiermee kunnen gebruikers op het tv-scherm over internet surfen: iets wat heel snel en gemakkelijk gaat met de Wii-afstandsbediening.
Het weerkanaal komt beschikbaar op 20 december. Dit kanaal geeft gebruikers gratis toegang tot het plaatselijke weerbericht, dat dagelijks wordt bijgewerkt. Een interactieve 3D-wereldbol geeft gebruikers de mogelijkheid om welk gebied ter wereld dan ook te bezoeken om het actuele weer op die locatie te bekijken. De weergegevens worden geleverd door Weathernews.
Op 27 januari 2007 komt het nieuwskanaal beschikbaar. Dit kanaal biedt directe toegang tot het laatste nieuws, geleverd door Associated Press. Voor toegang tot het weerkanaal en nieuwskanaal is een hogesnelheidsverbinding met internet vereist.
dat snap ik dan niet hoor, waarom niet gelijk vanaf de launch onlinequote:
Omdat het niet af isquote:Op maandag 20 november 2006 18:35 schreef kepler het volgende:
[..]
dat snap ik dan niet hoor, waarom niet gelijk vanaf de launch online
nja lekker internetten op de tv met de wiimote lijkt me eigenlijk wel wat.quote:
jah ik snap dat het niet af isquote:Op maandag 20 november 2006 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat het niet af is
Nintendo ligt achter op het gebied van Internet op consoles.. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat ze direct alles goed hebben.. Microsoft deed er ook 1.5 jaar over om Live! uberhaupt online te krijgen.
quote:Op maandag 20 november 2006 16:25 schreef -Dries- het volgende:
Ik koop mijn wii voor Zelda, Super Smash Brawl en Metroid verder hoef ik niks
Vertel ons meer over jouw mening. We willen allemaal jouw mening hebbenquote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Super Smash Brawl, wat is daar nou aan....
Gewoon een opgepoetste gamecube versie. Zelfde (clunky) controls, paar nieuwe characters, lekker boeiend.
Ook in januari denk ik.quote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef Wessiej het volgende:
Damn ik ben opeens hooked aan de Wii in 1 dag.
Koop hem rond 16 januari met Legend of Zelda, Red Steel en Wario Ware Smooth Moves, wel een goede keuze denk ik.
Wanneer komt hier Trauma Center uit?
Onzin. Het is veel beter. Je kan gewoon e-mailen met je Wii met andere mensen omdat elke Wii een e-mail adres heeft (w1234567890@wii.com).quote:Op maandag 20 november 2006 19:25 schreef kepler het volgende:
Het is nou niet een heel ingewikkeld systeem zoals Xbox Live
SNAKE!!!quote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Super Smash Brawl, wat is daar nou aan....
Gewoon een opgepoetste gamecube versie. Zelfde (clunky) controls, paar nieuwe characters, lekker boeiend.
ik weet niet eens waar ik moet beginnenquote:Op maandag 20 november 2006 19:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Onzin. Het is veel beter. Je kan gewoon e-mailen met je Wii met andere mensen omdat elke Wii een e-mail adres heeft (w1234567890@wii.com).
Maar wel een hele lekkerequote:Op maandag 20 november 2006 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Die reviewlijst..... valt op de Zelda de enige must have is.
Launchgames zijn nooit supergeweldig.quote:Op maandag 20 november 2006 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Die reviewlijst..... valt op de Zelda de enige must have is.
De SNES launch was geweldigquote:Op maandag 20 november 2006 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Launchgames zijn nooit supergeweldig.
Je hebt hem al!quote:Op maandag 20 november 2006 20:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb de Wii eigenlijk vooral voor Galaxy gekocht.
Nee, gewoon @ launch.quote:
Volgens mij niet. Als ik het me nog goed herinner had je bv The Addams Family (heel kut), Rival Turf of zo en F-zero (vond ik ook maar vrij kut, itt de briljante N64 versie).quote:
bron?quote:Op maandag 20 november 2006 20:45 schreef Mortale het volgende:
Freeloader schijnt te werken op de wii
Kut launch dan.quote:Op maandag 20 november 2006 20:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als ik het me nog goed herinner had je bv The Addams Family (heel kut), Rival Turf of zo en F-zero (vond ik ook maar vrij kut, itt de briljante N64 versie).
Ik dacht zelfs dat SMW pas een paar maanden later kwam.
Ik reageerde precies hetzelfdequote:
quote:Op zondag 19 november 2006 19:34 schreef depax het volgende:
gonintendo irc chat:
[19:01] <E-MAN> FreeLoader works on Wii...>_>
[19:19] <Shironeko> 02Free Loader working with Wii, BTW
quote:Op zondag 19 november 2006 19:45 schreef depax het volgende:
nog even linkje dan van freeloader;
http://gonintendo.com/?p=8894
Lukt vast welquote:Op maandag 20 november 2006 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga hem vrijdag (hopelijk) spelen op de Gameplay. Als ik mij tenminste door de fanboys heen kan worstelen. Misschien dat ik dan alsnog overtuigd kan worden.
Zelda geef ik niet zoveel om, de rest van de games wel.quote:Op maandag 20 november 2006 21:04 schreef Mortale het volgende:
[..]
Lukt vast wel.
Als jij eenmaal zelda op Gameplay hebt gespeeld![]()
Ik had afgelopen nacht ook over de Wii gedroomtquote:Op maandag 20 november 2006 21:03 schreef Chanty87 het volgende:
Whehe, had vanmiddag zelfs gedroomd dat m'n pa een zwarte Wii had meegenomen ("Hoe kom je daar nou weer aan?? Die is nog niet eens uit hier!") en ik Zelda ging spelen, voelde alsof ik echt aan het spelen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |