Omdat die dingen niet te openen zijn zonder dat je gewond raakt.quote:Op maandag 20 november 2006 14:05 schreef Oksel het volgende:
Blaarverpakkingen? Omdat de inhoud een blaar vormt?
Ik wil ook.. nog maar 18 dagen!
en omdat ik graag de doosjes bewaar, maar die kutverpakking gooi ik gelijk in het kanaal...quote:Op maandag 20 november 2006 14:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Omdat die dingen niet te openen zijn zonder dat je gewond raakt.
Daar heb je een speciale Ethernet adapter voor die speciaal is voor de Wii, weet zo niet wat ie kostquote:Op maandag 20 november 2006 14:15 schreef Hare het volgende:
Ehm, ff een vraagje:
Ik las vandaag dat je alleen maar wireless access kan maken met het internet. Is dit waar? Kun je niet gewoon een kabeltje in de wii drukken? Zou ik wel een grote naaistreek vinden
Naaistreek?quote:Op maandag 20 november 2006 14:15 schreef Hare het volgende:
Ehm, ff een vraagje:
Ik las vandaag dat je alleen maar wireless access kan maken met het internet. Is dit waar? Kun je niet gewoon een kabeltje in de wii drukken? Zou ik wel een grote naaistreek vinden
Ik niet bijv.quote:Op maandag 20 november 2006 14:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Naaistreek?
Kom op zeg wie heeft er nog geen wifi in huis tegenwoordig.
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef Dementor het volgende:
Je kunt nooit teveel geld hebben.
ikquote:Op maandag 20 november 2006 14:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Naaistreek?
Kom op zeg wie heeft er nog geen wifi in huis tegenwoordig.
komt die niet pas in januari?quote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
@Hare: De adapter kost ¤ 29,95 (om via een kabel te kunnen inetten):
[afbeelding]
(even gevonden via Bart Smit)
Zou best kunnen, don't ask mequote:Op maandag 20 november 2006 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's gewoon een standaard usb-ethernet adapter toch. Als je die van een ander merk koopt is het een stuk goedkoper.
Geen idee, hij stond al tussen de accessoires voor de Wiiquote:
ik had namelijk ergens gelezen dat tie pas in januari kwam. Bij BS staat helaas geen datumquote:Op maandag 20 november 2006 14:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, hij stond al tussen de accessoires voor de Wii
Mja, dan zou het een klein maandje schelen gelukkigquote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik had namelijk ergens gelezen dat tie pas in januari kwam. Bij BS staat helaas geen datum
Alle foto's zijn door andere mensen gemaaktquote:Op maandag 20 november 2006 14:02 schreef MikeyMo het volgende:
die gast van die foto's heeft volgens mij geen vriendin
Heb het ook gelezen over andere games, bijv Raymanquote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef Tomasso het volgende:
Roy, die aspect ratio's van beeld problemen waren toch alleen met VC games? Dat die niet in 16:9 konden. Dus dan gaat je argument niet op.
Dat krijg je met die "wie zet als eerste zijn next gen console op de markt" racequote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...beperkt leverbaar. Component kabels zeldzamer dan schattige bunnies in Gears of War.
Lekkere lauch weer
Daar noem je me ook een spelquote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb het ook gelezen over andere games, bijv Rayman
Pfff, is er dan ooit wel een launch helemaal perfect geweest. Echt, ga ook nog ff bitchen dat sommige Wii's ook nog vlekjes op zich hebben ofzo.quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...beperkt leverbaar. Component kabels zeldzamer dan schattige bunnies in Gears of War.
Lekkere lauch weer
Monkey BAALLLLLLLLLLLlquote:Op maandag 20 november 2006 14:51 schreef Oksel het volgende:
Ik vind de launchtitels niet echt impressive.. op Zelda hoef ik niets..Red Steel is volgens mij een ergerlijk spel, omdat er teveel onhandigheidjes in zitten.
quote:Op maandag 20 november 2006 14:51 schreef Oksel het volgende:
Ik vind de launchtitels niet echt impressive.. op Zelda hoef ik niets..Red Steel is volgens mij een ergerlijk spel, omdat er teveel onhandigheidjes in zitten.
De mensen die over het algemeen op Red Steel klagen kunnen er zelf niets van. Heb al zat impressies gelezen van mensen die het spel wat langer dan 15 minuten gaven en zo de besturing de baas waren. Het heeft een grote learning curve.quote:Op maandag 20 november 2006 14:51 schreef Oksel het volgende:
Er kan ook echt helemaal niets imperfect zijn aan de Wii he?quote:Op maandag 20 november 2006 14:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De mensen die over het algemeen op Red Steel klagen kunnen er zelf niets van. Heb al zat impressies gelezen van mensen die het spel wat langer dan 15 minuten gaven en zo de besturing de baas waren. Het heeft een grote learning curve.
En Monkey Ball![]()
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op maandag 20 november 2006 15:01 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Er kan ook echt helemaal niets imperfect zijn aan de Wii he?![]()
Iedere keer als iemand ook maar iets van een kritische noot over de Wii of een game voor de Wii laat horen krijgt ie een uitbrander van jou.quote:Op maandag 20 november 2006 15:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |