Anale sinasquote:Op maandag 20 november 2006 12:53 schreef Frutsel het volgende:
Zoals je zei... SinasAnali ?
Dat gaan we niet halen heb ik gehoord van een medefokkerquote:
Túúrlijk wel..quote:Op maandag 20 november 2006 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaan we niet halen heb ik gehoord van een medefokker![]()
Hoi Troetelkuddeltjequote:Op maandag 20 november 2006 13:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
en wrom dat niet?
Goedemiddag trouwens allemaal..![]()
Omdat fok voor die tijd niet meer zou werken ofzoquote:Op maandag 20 november 2006 13:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Túúrlijk wel..(wrom dat niet?)
Goedemiddag trouwens allemaal..![]()
Tisser Es?quote:Op maandag 20 november 2006 14:06 schreef es70 het volgende:
Kan iemand ff die cyaankali doorgeven...
T is anale sinas gewordenquote:Op maandag 20 november 2006 14:06 schreef es70 het volgende:
Kan iemand ff die cyaankali doorgeven...
Ik heb er op een ongelofelijke manier de pest in over die stomme griepprikquote:
Ik wil geen anale sinasquote:Op maandag 20 november 2006 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is anale sinas geworden
En nee sorry, die is nog niet op![]()
![]()
Hoezo? wat bedoel je? heb ik wat gemist..?quote:Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er op een ongelofelijke manier de pest in over die stomme griepprik. En daar krijg ik dan weer hoofdpijn van
.
quote:Op maandag 20 november 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, en de cyaankali krijg je niet
Ik moest vanmorgen een longfunctie blazen, die was goed (duh, ik mocht gewoon doorgaan met de cortico's tot en met gisteravondquote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoezo? wat bedoel je? heb ik wat gemist..?
Wat is er met die griepprik?.. ik heb m vorige week vrijdag al gehad...
najibamhali?quote:Op maandag 20 november 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, en de cyaankali krijg je niet
wat is dat nu voor een onzin!!!!quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen een longfunctie blazen, die was goed (duh, ik mocht gewoon doorgaan met de cortico's tot en met gisteravond). Gevolg: geen griepprik, en als ik het daar niet mee eens was moest ik maar een afspraak maken met de dokter
.
Daar was ik vroeger in de zandbak al bang van, die hoef ik dus helemaal nietquote:
Dat zei de praktijkondersteuner van de huisarts. Die afspraak met de huisarts heb ik ook gemaakt, maar het irriteert me mateloos dat wanneer ik op eigen initiatief een afspraak maak met de ha ik bijna weggekeken word en dat ik nu een afspraak MOET maken om iets te krijgen wat ik gewoon hoor te krijgenquote:Op maandag 20 november 2006 14:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wat is dat nu voor een onzin!!!!
Wat heeft die griepprik nu met die longfunctietest te maken.. ook al was die goed!!
Soms komt mijn longfunctie test ook redelijik en soms zelfs goed eruit. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik dan uitgesloten ben voor een griepprik.????![]()
Dat zei de longarts? Ik zou gewoon naar de huisarts gaan..Zorg dat je die prik krijgt.. Voor mensen met longaandoeningen is dit gewoon een must!! met of zonder goede longtest! Straks krijg je de griep.. het slaat om in longontsteking en dan zijn de rapen gaar..
Juist zo is het.. Laat je niet uit het veld slaan.!quote:Op maandag 20 november 2006 14:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zei de praktijkondersteuner van de huisarts. Die afspraak met de huisarts heb ik ook gemaakt, maar het irriteert me mateloos dat wanneer ik op eigen initiatief een afspraak maak met de ha ik bijna weggekeken word en dat ik nu een afspraak MOET maken om iets te krijgen wat ik gewoon hoor te krijgen.
Ik heb mijn uitslagen mee (hoewel dat kennelijk een heel vreemd verzoek was). Jammer genoeg voor hun weet ik er net iets meer vanaf dan de gemiddelde patient, ik weet dus ook dat je 14 dagen voor een test moet stoppen met de cortico's, en 24 uur tevoren met de kortdurende luchtwegverwijders om geen vertekend beeld te krijgen.
Lekker hequote:
Je hebt iig de maandag al weer gehadquote:Op maandag 20 november 2006 19:00 schreef leonieke het volgende:
Bwa, het gaat wel.
Niet overdreven(langs beide kanten
)
Hoiquote:Op maandag 20 november 2006 18:58 schreef arnold-d het volgende:
ben bang dat we de 500 niet halen vandaag...
veel te rustig..![]()
Ja, en hoequote:Op maandag 20 november 2006 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt iig de maandag al weer gehad
Klagen over je delete-actie?quote:Op maandag 20 november 2006 19:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, en hoe![]()
Een collega is gaan klagen bij de directie![]()
Toppunt is dat ZIJ niet meer tegen mij praat
En dat heb ik dus een uur lang moeten uitleggen... Waar zijn we mee bezig zeg?
Welk liedje?quote:Op maandag 20 november 2006 19:04 schreef leonieke het volgende:
En mijn liedje wil maar niet gedownload worden![]()
idd welk liedje...quote:Op maandag 20 november 2006 19:04 schreef leonieke het volgende:
En mijn liedje wil maar niet gedownload worden![]()
Neeneequote:Op maandag 20 november 2006 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klagen over je delete-actie?
En waarom moet jij uitleggen dat zij niet meer met jou praat
Hoiquote:Op maandag 20 november 2006 19:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
idd welk liedje...
* Cara luistert naar Pink Floyd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |