Barbaar, asperger zijn pwndepwn johquote:Op maandag 20 november 2006 11:55 schreef El_Rolando het volgende:
Asperges.
wat de fok is datquote:
bruine bonen zijn toch ook niet groenquote:Op maandag 20 november 2006 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:erwten soep is toch geen groente
wel viesquote:Op maandag 20 november 2006 12:12 schreef MoChe het volgende:
[..]
bruine bonen zijn toch ook niet groen
Niet in chili con carnequote:Op maandag 20 november 2006 12:36 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
idd, bruine bonen zijn ranzig![]()
Echt nietquote:Op maandag 20 november 2006 13:03 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
chili con carne is nog ranziger!!!![]()
![]()
Ik vind van welquote:
Ik kan beter gaan opnoemen wat ik wél lekker vindt. Is het lijstje stukken korterquote:
Het lijkt er op dat je 'zware' groenten, niet lekker vindt, kool en bonen werken erg op je spijsvertering.quote:Op maandag 20 november 2006 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan beter gaan opnoemen wat ik wél lekker vindt. Is het lijstje stukken korter
Je hebt wel gelijk hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat je 'zware' groenten, niet lekker vindt, kool en bonen werken erg op je spijsvertering.
Krijg je daar last van? Dan kun je dat ook beter niet eten, beter voor je omgeving!![]()
![]()
Ik ben serieus, ik vroeg me af of Qwea last krijgt van kool en bonen, dat komt echt vaker voor, dan zou ik het ook niet graag eten.quote:
Buiten dat vind ik het ook gewoon niet lekkerquote:Op maandag 20 november 2006 13:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik vroeg me af of Qwea last krijgt van kool en bonen, dat komt echt vaker voor, dan zou ik het ook niet graag eten.![]()
Heel lastig als je maag rommelt en er gasvorming optreed als je in gezelschap bent.![]()
@ Boem-dikkie, zie je wel!quote:Op maandag 20 november 2006 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoorAls ik bijbvoorbeeld kool eet,dan kun je er de donder op zeggen dat mn darmen dat NIET fijn vinden.
Wat ik wel lekker vind :
-Wortels
-Zuurkool
-Bloemkool
-Boerenkool
-Bietjes
-Spinazie a la creme
-Van die witte bonen met sperziebonen (stampot ervan)
-Sperziebonen
Dat was het geloof ik wel.
Die zoute troep? Terwijl ze vers zo lekker zoet zijn? Raar.quote:Op maandag 20 november 2006 13:54 schreef RickoKun het volgende:
kheb veel liever sperziebonen uit blik dan dat t vers is
Heb ook braaf ge-quote:Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Qwea en Kahaarin maken er een serieus topic van
-> schopje CUL
Ehm, lees de op eens goed?quote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou dat ijsmeis een groente was![]()
Ik ben geen enkel moment blij met paultjuhhh.quote:Op maandag 20 november 2006 14:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, lees de op eens goed?
Ik denk niet dat ze blij zou zijn met je op dat moment!![]()
Dan doe je toch of hij groente is?quote:Op maandag 20 november 2006 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben geen enkel moment blij met paultjuhhh..
Nee ?quote:Op maandag 20 november 2006 12:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Groente waar overheen gekotst is lijkt mij niet lekker nee
dikzakquote:Op maandag 20 november 2006 23:57 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
Alles behalve tomaten, komkommers, doperwten en wortelen![]()
* Heer_van_Bartolhoven eet geen groentes![]()
* Heer_van_Bartolhoven heeft nog steeds ondergewicht en eet wel ontiegelijk veel fruit, dat is gewoon wel lekkerquote:
lol volgens mij heb ik precies hetzelfde als jij lolquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
* Heer_van_Bartolhoven heeft nog steeds ondergewicht en eet wel ontiegelijk veel fruit, dat is gewoon wel lekker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |