Dat is gemiddeld 13,5 wedstrijd per seizoen, doet ie toch niet slecht.quote:en speelde sindsdien 54 competitieduels (vijf doelpunten) op de Nederlandse velden.
Dit is zijn vierde seizoen, dus dat gemiddelde ligt wat hoger.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is gemiddeld 13,5 wedstrijd per seizoen, doet ie toch niet slecht.
Vind je het gek, als ie met een hersenschudding al zowat 3 maanden uit de roulatie is.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is gemiddeld 13,5 wedstrijd per seizoen, doet ie toch niet slecht.
quote:21/11/2006 - Ten Cate: Bericht vertrek Rosenberg onjuist
(Gepost door P.)
BRON: De Telegraaf
Volgens Henk ten Cate wil Markus Rosenberg wil Ajax niet verlaten. De trainer van Ajax weerspreekt daarmee in de Telegraaf het bericht in de Zweedse krant Expressen dat Rosenberg Ajax zou willen verlaten. „Iemand die weg wil, mag van mij weg. Graag zelfs, maar dan moet hij wel met een club komen. Ik heb Rosenberg aangesproken. Hij zegt dat hij wil blijven. Zweedse journalisten hebben zijn teksten niet goed weergegeven. Misschien moet hij voortaan een interview voor publicatie doornemen. Dat is gebruikelijk bij Ajax”, aldus Ten Cate
ik heb liever Seedorf of Davidsquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:06 schreef Nashje het volgende:
Waarom lult iedereen ineens om Kluivert terug te halen? Die hoeft van mij idd ook niet terug te komen. Heb je echt geen zak (meer) aan.
k ookquote:
daarom heeft hij ook een prestatie contract bij PSV. Hij verdient naar mate hij presteert. (zijn maar weinig spelers die accoord gaan met zo'n contract)quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
k ook.. Kluivert allang afgeschreven, niks gepresteerd laatste paar jaar.. Knie wat zeer zwak is, kost denk ik meer dan dat het je oplevert!
Lange zijde 30,50 ofzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat was de prijs voor een kaart tegen PSV op de lange zijde naast het uitvak en achter het doel aan de overkant van de f-side ?
alvast bedankt
Mooi dan ga ik denk los naar ajax-feyenoordquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Lange zijde 30,50 ofzo
Achterdoel 18,50
Tegen psv heb ik 18,50 betaald voor vak 114quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef denthemen het volgende:
zal wel veel meer zijn hoor voor die kaarten
netjesquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tegen psv heb ik 18,50 betaald voor vak 114
En naast het uitvak was volgens mij iets van 30 euro ofzo
edit:
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=60784
De prijzen van deze wedstijd is ook geljjk aan Ajax - PSV en Ajax - Kakjes
Maar wat ik zei over die 18,50 is niet 2e ring das dus 1e ring
En ik denkt dat jorientje naast het uitvak zal willen zitten.
Maar dat zal wel moeilijk worden het is mij nog niet gelukt dit seizoen om los kaarten te kopen voor noord 2 of zuid 2
Dus dat wordt een seizoenskaart lenen van iemand
quote:'Newcastle aast op Ajacieden'
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 21 november om 19:36
Glenn Roeder, manager van Newcastle United, heeft laten weten dat zijn club nadrukkelijk de verrichtingen van de Ajacieden Klaas-Jan Huntelaar en Urby Emanuelson volgt. Dit meldt de Engelse krant The Evening Chronicle.
“Zoals vele andere clubs uit de Premier League, vinden wij Emanuelson en Huntelaar twee zeer goede en interessante spelers,” laat Roeder optekenen. “Of we ze naar Newcastle kunnen halen, betwijfel ik echter. Ajax heeft al meerdere malen laten weten dat deze spelers niet te koop zijn.”
Het rondspeuren van Roeder’s club Newcastle in Nederland is geen noviteit. Eerder dit seizoen toonde Newcastle ook al interesse in Dirk Kuijt. De oud-Feyenoorder liet echter weten zijn jeugdliefde Liverpool een interessantere optie te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |