Als spits mag San Marco terugkomen naar Ajax, als trainer/coach niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of M0NTANA blij maken, van Basten weg bij Oranje en in de spits, scoort vast meer dan KJH.
Ik zal nooit vergeten hoe Clarence toen als 16/17 jarige de grote Baresi van AC Milani zonder aanziens des persoons omver kegelde. Clarence was geen talent. Clarence was toen al top.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Man, hij leek daar wel een jaar of 25 qua postuur. Wat een beer was dat toen al![]()
Moet stiekem lachenquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:02 schreef PLAE@ het volgende:
Een deel van z'n brein ligt nog ergens op Hole 16. Laat m dat eerst maar eens terugvinden en dan mag ie terugkeren in de voetbalwereld als coach
Jij ging niet meer he? Zonde man.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:08 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom is er vanavond niet iets te beleven![]()
Ineens wil ik naar praag![]()
Stort je wereld nu in HW?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Grygera dus waarschijnlijk weg, Rosenberg WIL blijkbaar helemaal niet weg, en Rosales zit weer bij de selectie......
Neuh, die kwelling zie ik al jaren aan, dus ik overleef het welquote:
Manu hoeft helemaaal niet meequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die kwelling zie ik al jaren aan, dus ik overleef het wel.
Maar manu en mitea zijn fit en mogen niet mee...... Hopen dat het goed gaat.
Je moet toch stemmen morgenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:08 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom is er vanavond niet iets te beleven![]()
Ineens wil ik naar praag![]()
Moet er een hoop tegenwind staanquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Hoop dan maar dat Rosales er 4 inlegt.
bel/ mail supporterszaken ofzo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:29 schreef SiemeN het volgende:
Wat was dat nou voor geneuzel dat Espanyol uitverkocht was? Volgens mij zijn er nog zat kaarten.
Sommige mensen snappen niet veel van kaarten halen, op de Ajax site staat ook nog nxi btw,quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:29 schreef SiemeN het volgende:
Wat was dat nou voor geneuzel dat Espanyol uitverkocht was? Volgens mij zijn er nog zat kaarten.
Volgens Ajax.nl niet, zit te twijfelen maar die combi vind ik schijtquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef rompompom het volgende:
Zulte al uitverkocht?
Heb zelf allang kaarten, maar vroeg het me gewoon af.quote:
quote:Ten Cate: ‘Grygera verlaat Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 21 november om 14:50
Trainer Henk ten Cate ziet niet Zdenek Grygera volgend seizoen nog bij Ajax spelen. De Tsjechische verdediger zou namelijk de Amsterdamse clubleiding opnieuw hebben laten weten niet zijn aflopende contract te willen verlengen.
“Hij is toe aan iets anders. Hij wil na vier seizoenen Ajax andere culturen leren kennen. Dat is jammer, maar begrijpelijk. Ik verwacht niet meer dat hij op zijn besluit terugkomt. Hij heeft daar goed over nagedacht.”
Ondanks het feit dat Grygera een van de betere spelers bij de hoofdstedelingen is, ziet Ten Cate ook in dat dat de verdediger in de winterstop nog geld op kan leveren. “Bij een heel goed bod in de winterstop is een vertrek bespreekbaar.”
De Tsjechische international is bezig aan zijn vierde seizoen in Amsterdamse dienst en zou in de belangstelling staan van enkele Italiaanse clubs. Grygera werd in de zomer van 2003 overgenomen van Sparta Praag en speelde sindsdien 54 competitieduels (vijf doelpunten) op de Nederlandse velden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |