Denk ook dat hij er wel meer zin in heeft, een paar jaar terug werd hij immers nog uitgefloten in NL zelfs in de ArenA bij Ajax maar bij NL-Engeland was dat iig niet meer zo.quote:Op maandag 20 november 2006 23:32 schreef Nashje het volgende:
Heb wel meer vertrouwen in de komst van Clarence dan Edgar moet ik zeggen. Clarence is altijd wel een stuk duidelijker.
Was vooral mooi en treffend wat Matthijs van Nieuwkerk over Clarence zei.quote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef jna het volgende:
Die beelden bij Holland sport trouwens
Clarence als 14 jarig mannetje in die spelshow
Ja hoor, als je z'n salaris niet meeteltquote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef Jasza het volgende:
Davids en niet veel kosten, bestaat dat?
Als Seedorf en Stam betaalbaar zijn, Davids lijkt me toch niet meer verdienen. En als ie wel meer wil dan houdt het op.quote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef Jasza het volgende:
Davids en niet veel kosten, bestaat dat?
Het lijkt erop dat Seedorf gaat komen na dit seizoen zei Derksen. Gelet op zijn charme offensief etc.quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Jasza het volgende:
Volgens Derksen komt Clarence na dit seizoen.
Leuk, straks misschien wel Davids, Stam, Kluivert, Seedorf, van Bronckhorst en eventueel Cocu (als ie er nog een jaartje aanplakt) weer samen in de Nederlandse competitie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:19 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Seedorf gaat komen na dit seizoen zei Derksen. Gelet op zijn charme offensief etc.
van Bronckhorst heeft net z'n contract verlengd toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Leuk, straks misschien wel Davids, Stam, Kluivert, Seedorf, van Bronckhorst en eventueel Cocu (als ie er nog een jaartje aanplakt) weer samen in de Nederlandse competitie.
Kneusquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:52 schreef -Wolf- het volgende:
Oh jee, kom er nu wel achter dat ik een klein foutje heb gemaakt met dat doek waardoor er aan de onderkant 2-3 cm teveel vanaf is gehaald. Maar het valt pas op als je er echt op gaat letten. Voorderest ziet het er nog steeds goed uit.
Ik denk dat Kluivert nog wel terugkomtquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert wil ook wel terug. Zijn ogen begonnen vorige week in een interview te twinkelen toen het over Ajax ging.
Neuh, die kans lijkt me erg klein. Fysiek houd hij het niet lang meer uit denk ik, daarnaast zal hij niet snel weggaan bij de lampjes mocht hij vanaf nu veel spelen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik denk dat Kluivert nog wel terugkomt
Zou wel raar zijn vind ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik denk dat Kluivert nog wel terugkomt
Mooi tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn vind ik.
Opeens Davids, Kanu en Kluivert weer, nog ff Litmanen erbij en het lijkt op papier weer heel wat.
Tja, het staat leuk, maar of het ook gaat werken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mooi toch
Misschien wil Bogarde ook wel weer gaan voetballen
Of M0NTANA blij maken, van Basten weg bij Oranje en in de spits, scoort vast meer dan KJHquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:27 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zal Sjaak Swart even bellen of hij z'n kicksen nog kan vinden.
Vraag Piet Keizer ook meteen, we hebben nog buitenspelers nodigquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:27 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zal Sjaak Swart even bellen of hij z'n kicksen nog kan vinden.
Man, hij leek daar wel een jaar of 25 qua postuur. Wat een beer was dat toen alquote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef jna het volgende:
Die beelden bij Holland sport trouwens
Clarence als 14 jarig mannetje in die spelshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |