quote:Op maandag 20 november 2006 20:16 schreef RayMania het volgende:
Dan een andere grappige foto die ik tegenkwam.
[afbeelding]
Mido was ook essentieel. Dat was het jaar dat we voor het eerst van psv wonnen in de Arena. Halve finale beker, 3-0. Compleet van de mat gespeeld.quote:Op maandag 20 november 2006 20:21 schreef RayMania het volgende:
Van Halst was toen inderdaad erg belangrijk voor Ajax. We mistten gewoon zo'n type speler, die we nu wel gelukkig hebben met Stam (al is die geen middenvelder).
Dat onhandelbare met als gevolg het vertrek van Mido was 1 van de redenen waarom Ajax in 2003 geen kampioen werd. En dat was erg jammer.quote:Op maandag 20 november 2006 20:25 schreef RayMania het volgende:
Mido was enorm goed eigenlijk, voor zijn jonge leeftijd toen en dat in zijn eerste jaar bij Ajax. Die voorzetten van Van der Meyde die Mido dan afwerkte, geweldig. Helaas was hij onhandelbaar
.
Ik vond de reden dat we geen kampioen worden eigenlijk het zware programma door het halen van de kwartfinale CL en halve finale Amstel Cup. Oh oh, wat hadden we toen een goede, jonge spelers. Van der Vaart die nog top was, Zlatan, Mido, Sneijder al, Chivu.quote:Op maandag 20 november 2006 20:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat onhandelbare met als gevolg het vertrek van Mido was 1 van de redenen waarom Ajax in 2003 geen kampioen werd. En dat was erg jammer.
Kreeg Mido toen niet een kaart aangenaaid van ene Michael van der Kruis? Zoiets kan ik mij nog herinneren, was volgens mij tegen De Graafschap toen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:29 schreef Messenga het volgende:
Mido is mijn held, mijn eerste Ajax shirt dat ik zelf kocht was van hem! Het thuisshirt, met nummer 11! en hij liet Ajax in zn eentje winnen, in Doetinchem.
We hadden nog maar 1 spits nadat Mido vertrok, aangezien Machlas al was vertrokken. En Zlatan was nogal wisselvallig. De onnodige thuisnederlaag tegen psv en uitnederlaag tegen Utrecht deed de rest. Was een mooi jaar met veel doelpunten. En ik vond het prachtig om te zien hoe Jari Litmanen heerste in het San Siro stadion. Maja, die uitglijder van Chivu hequote:Op maandag 20 november 2006 20:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond de reden dat we geen kampioen worden eigenlijk het zware programma door het halen van de kwartfinale CL en halve finale Amstel Cup. Oh oh, wat hadden we toen een goede, jonge spelers. Van der Vaart die nog top was, Zlatan, Mido, Sneijder al, Chivu.
quote:
Jong Ajax verliest met 7-1 in Alkmaar
Jong Ajax is fors onderuit gegaan in Alkmaar. tegen Jong AZ verloor de ploeg met maar liefst 7-1. Rydell Poepon scoorde de enige treffer voor Ajax in de slotfase. Jong AZ had met Donk, Luirink, Cziommer, Molhoek en Jenner overigens wel een aantal selectiespelers in het elftal. Jong Ajax staat door de nederlaag weer in de middenmoot van de beloftencompetitie.
Jong AZ: Donk, Luirink, Cziommer, Molhoek en Jenner.quote:
quote:Kanu eyes Ajax move
Former Inter ace Nwankwo Kanu has shocked Portsmouth by claiming he wants to leave and return to his old club Ajax. Pompey’s top scorer, with eight goals in 12 games, also claimed that Tottenham’s ex-Serie A hardman Edgar Davids wants to go back with him. “My roots lie with Ajax,” said the Nigerian international. “I became an adult there and I would really like to go back. Edgar also wants to go and we can still have a beautiful time together. If Ajax wanted me I would get on the plane to Amsterdam straight away.”
Jups, mits ze niet teveel geld willen, hoewel dat gezien de uitspraken van Kanu bij hem wel mee zal vallenquote:Op maandag 20 november 2006 20:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze zijn welkom.
Die was echt bij Ajax op het goede momentquote:Nwankwo Kanu maakte zijn competitiedebuut voor Ajax op 20 feburari 1994 in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht (3-0). Met de Amsterdammers won hij drie landstitels (1994, 1995 en 1996), de Nederlandse Super Cup (1994 en 1995), de Europa Cup I, de wereldbeker voor clubteams en de Europese Super Cup (alle in 1995). In 1996 veroverde hij met Nigeria Olympisch goud in Atlanta.
Cziommer staat al weken niet meer in de basis bij AZ ...quote:Op maandag 20 november 2006 20:55 schreef RayMania het volgende:
Waarom doet Cziommer mee? Dat is toch gewoon een basisspeler?
Dat doet ajax ook zo vaak hoor. (En eigenlijk bijna elke BVO) WIj hebben ook een keer met FCDB tegen Jong ajax gespeeld, dat zelfs Litmanen en Hans Vonk meededen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jong AZ: Donk, Luirink, Cziommer, Molhoek en Jenner.
Waarom doet Cziommer mee? Dat is toch gewoon een basisspeler?
quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Jasza het volgende:
Volgens Derksen komt Clarence na dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |