Idd, wat is daar mis mee? Dat heeft ie toch eerder gedaan? Ik vind het nog steeds wel iemand die Ajax kan versterken..quote:Op maandag 20 november 2006 16:09 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg tot de winterstop op rechts zetten, die kan tenminste een bal normaal voorgeven zoals we vorig jaar hebben gezien.
Dan kan je zeggen dat ik pro Markus ben maar het is wel de waarheid, want deze 2 krijgen de bal geeneens voorbij de eerste paal
Met de spelers die ajax op dit moment heeft niet nee.quote:Op maandag 20 november 2006 15:57 schreef Messenga het volgende:
4-3-3 werkt niet, dat is nu wel bewezen.
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 20 november 2006 15:45 schreef Riro het volgende:
Ik hoop op weer eens een grote uitslag. Zou echt goed doen
fm2007quote:
Dat gelul over FM elke keer.quote:
Vreven bij Real donder op johquote:Op maandag 20 november 2006 16:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat gelul over FM elke keer.
Als ik wil kan ik Stijn Vreven nog laten slagen bij Real Madrid in dat spel.
Laten we het bij de realiteit houden.
quote:Heitinga & Stam twijfel tegen Praag
20-11-2006 Ajacieden John Heitinga en Jaap Stam zijn allebei twijfelgevallen voor de UEFA Cup-wedstrijd tegen Sparta Praag aanstaande donderdag.
Heitinga viel zondag in het duel met FC Twente uit met een kuitblessure. Stam liep in dezelfde wedstrijd een kneuzing aan zijn bovenbeen op. Beide verdedigers worden dinsdag nader onderzocht.
Trainer Henk ten Cate kan wel weer beschikken over doelman Dennis Gentenaar en linksbuiten Manucharyan. Beiden zijn weer hersteld van hun blessure. Ryan Babel lijkt op de weg terug te zijn. Naar verwachting kan hij volgende week weer met de groep meetrainen.
Rosenberg heeft z'n kansen gehad en gefaald, jammer maar helaas. Tijd voor vers bloed want het is momenteel een drama voorin.quote:Op maandag 20 november 2006 16:09 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg tot de winterstop op rechts zetten, die kan tenminste een bal normaal voorgeven zoals we vorig jaar hebben gezien.
Dan kan je zeggen dat ik pro Markus ben maar het is wel de waarheid, want deze 2 krijgen de bal geeneens voorbij de eerste paal
Rosenberg heeft dit seizoen helemaal geen kans gehad hoorquote:Op maandag 20 november 2006 16:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rosenberg heeft z'n kansen gehad en gefaald, jammer maar helaas. Tijd voor vers bloed want het is momenteel een drama voorin.
de nieuwste revelaties van het voetbal zijn al te ontdekken in FM voordat ze in het echt bekend worden.quote:Op maandag 20 november 2006 16:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat gelul over FM elke keer.
Als ik wil kan ik Stijn Vreven nog laten slagen bij Real Madrid in dat spel.
Laten we het bij de realiteit houden.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:03 schreef BigFire het volgende:
[..]
de nieuwste revelaties van het voetbal zijn al te ontdekken in FM voordat ze in het echt bekend worden.
alleen jammer dat sommigen het misbruiken door met de eer te strijken van het 'ontdekken'.
hopelijk maken de Ajax scouts hier ook gebruik van.
Je hebt wel humorquote:Op maandag 20 november 2006 17:03 schreef BigFire het volgende:
[..]
de nieuwste revelaties van het voetbal zijn al te ontdekken in FM voordat ze in het echt bekend worden.
alleen jammer dat sommigen het misbruiken door met de eer te strijken van het 'ontdekken'.
hopelijk maken de Ajax scouts hier ook gebruik van.
De grote Steef welquote:Op maandag 20 november 2006 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
De scouts van Ajax spelen dagelijks FM ja![]()
je kunt het niet op eigen kracht?quote:Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef SiemeN het volgende:
Tegen wie speelt PSV de aankomende speelronde? Tijd voor punten verlies daar..
Als psv geen punten meer verspeeld niet.quote:Op maandag 20 november 2006 18:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kunt het niet op eigen kracht?
Kan 2 kanten op gaan, als het goed uitpakt hoor je niemand, is het niks verkoop je hem snelquote:Op maandag 20 november 2006 12:51 schreef manny het volgende:
Onze Eindhovense vrienden hebben zich gemeld voor Leonardo. De hand van Koeman wordt zichtbaar: de eerste miskoop komt eraan.
Moet je gewoon eens winnen van psvquote:Op maandag 20 november 2006 18:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als psv geen punten meer verspeeld niet.
Juist.quote:Op maandag 20 november 2006 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je gewoon eens winnen van psv.
En niet tijdens de oefenwedstrijd voor de Johan Fruitschaal deze keer. Maar wanneer het erom gaat.quote:Op maandag 20 november 2006 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je gewoon eens winnen van psv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |