Maar het feit is dat ie het MOCHT proberen. Die bal is zo lang onderweg en hij valt bijna op 8 meter van het doel... waar was de keeper?quote:Op maandag 20 november 2006 10:13 schreef BoNi het volgende:
Engelaar mag dit nog honderd keer proberen en zal daaruit misschien nog twee keer op zo'n zelfde manier scoren.
Ik word ook nog steeds niet echt warm van Stekelenburg, maar deze bal had niemand kunnen stoppen.
Kijk die goal nog eens terug (staat in het vorige topic). Stekelenburg had daar nooit bij kunnen komen.quote:Op maandag 20 november 2006 10:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar het feit is dat ie het MOCHT proberen. Die bal is zo lang onderweg en hij valt bijna op 8 meter van het doel... waar was de keeper?
Er stonden 2 verdedigers in de buurt, dan moet een keeper altijd blijven staan.quote:Op maandag 20 november 2006 10:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar het feit is dat ie het MOCHT proberen. Die bal is zo lang onderweg en hij valt bijna op 8 meter van het doel... waar was de keeper?
Of uitkomen en die bal opeisen .. als het kon tenminste .. Ik neem aan dat ie niet op de doel lijn stond toen de bal erin werd gegooid.quote:Op maandag 20 november 2006 10:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Er stonden 2 verdedigers in de buurt, dan moet een keeper altijd blijven staan.
Kon dus niet. Zo'n bal halverwege de 16 is gewoon voor de verdedigers, klaar.quote:Op maandag 20 november 2006 10:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Of uitkomen en die bal opeisen .. als het kon tenminste .. Ik neem aan dat ie niet op de doel lijn stond toen de bal erin werd gegooid.
De 16 moet van hem worden.. zoals die goali dat bij PSV doet. Iedere hoge bal waar hij bij kan gaat ie voor.
Nee hoor.quote:Op maandag 20 november 2006 11:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, hij is wel iemand die in zijn eentje een beslissing kan forceren.
Je hebt helemaal gelijk knul.quote:
Mavuba heeft net bijgetekendquote:Op maandag 20 november 2006 11:58 schreef Nashje het volgende:
Middenveld moet worden versterkt. En uiteraard de flanken. Haal Davids en Mavuba, heb je de opvolger van Sneijder al in huis. Buitenspelers zou ik niet weten.
Ogararu liep na de 1-1 al warmquote:Op maandag 20 november 2006 11:24 schreef Chadi het volgende:
Was gisteren een perfecte wedstrijd voor die jongen om in te vallen. Ik had hem wel verwacht.
Hij bewijst dat hij een druiloor is die af en toe per ongeluk z'n man voorbij komt. Maar leonardo is weer een hype dus doet men weer alsof hij de nieuwe romario is.quote:Op maandag 20 november 2006 12:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk knul.
Gelukkig bewijst hij het tegendeel bij NAC.
Ik zeg niet dat Ajax hem moet halen, maar ik begrijp wel de interesse.
Dat hij een druiloor is ben ik met je eens, maar ik zou het niet op geluk willen gooienquote:Op maandag 20 november 2006 12:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij bewijst dat hij een druiloor is die af en toe per ongeluk z'n man voorbij komt. Maar leonardo is weer een hype dus doet men weer alsof hij de nieuwe romario is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |