quote:en net echt keiharde ontploffing ofzo staat hier een trein helemaal op zijn kant

huh? een ontploffing in de VS en R'dam?quote:Op maandag 20 november 2006 10:14 schreef kickinhard het volgende:
Mijn vriendinnetje woont achter centraal op de statenweg, en net echt keiharde ontploffing ofzo staat hier een trein helemaal op zijn kant, politie brandweer ambulance ....![]()

Jassesquote:Op maandag 20 november 2006 10:14 schreef kickinhard het volgende:
Mijn vriendinnetje woont achter centraal op de statenweg, en net echt keiharde ontploffing ofzo staat hier een trein helemaal op zijn kant, politie brandweer ambulance ....![]()

Mja ik snap er ook al geen fuck vanquote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef DerBolle het volgende:
[..]
huh? een ontploffing in de VS en R'dam?

Zo snel zijn die niet.quote:Op maandag 20 november 2006 10:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Radio 1 zegt nog niets...

doe doemscenario's zijn wel populair hier zegquote:Op maandag 20 november 2006 10:23 schreef ruud_fr het volgende:
nu maar afwachten wat er door die goederentrein vervoerd werd

Twee lege treinen die op elkaar klappenquote:Op Rotterdam Centraal zijn halverwege de ochtend twee treinen tegen elkaar gebotst. Niemand raakte gewond. Bij het ongeluk zijn een lege goederentrein en een lege passagierstrein betrokken.
uitgegeven: 10:11 20-11-2006 gewijzigd: 10:11 20-11-2006
Het treinverkeer van en naar Rotterdam Centraal ondervindt vooralsnog geen hinder van het ongeluk.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |